Feyenoord - Ajax 21-09-08

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Ik vond Van Basten zwak vandaag. De wissel van Sarpong vond ik slecht, hij was de enige die nog voor wat verbinding met de aanval zorgde, en Enoh heeft een keer (?!) meegetraind met de selectie en al maanden geen wedstrijd meer gespeeld. Hij deed het niet slecht, hoor, niet dat het aan hem lag, maar Sarpong eruit halen vond ik geen goede zet. Suarez had die strafschop wel moeten krijgen trouwens, terwijl die van feyenoord onterecht was. Die Braamhaar heeft geen ballen en moet nooit meer fluiten.

We speelden niet goed, maar verdienden wel de overwinning, vond ik. Jammer.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
999

Bericht door 999 »

Mr. Ajax schreef:Ik vond Van Basten zwak vandaag. De wissel van Sarpong vond ik slecht, hij was de enige die nog voor wat verbinding met de aanval zorgde, en Enoh heeft een keer (?!) meegetraind met de selectie en al maanden geen wedstrijd meer gespeeld. Hij deed het niet slecht, hoor, niet dat het aan hem lag, maar Sarpong eruit halen vond ik geen goede zet. Suarez had die strafschop wel moeten krijgen trouwens, terwijl die van feyenoord onterecht was. Die Braamhaar heeft geen ballen en moet nooit meer fluiten.

We speelden niet goed, maar verdienden wel de overwinning, vond ik. Jammer.
Zo kun je natuurlijk aan de gang blijve, ik bedoel dan had Makaay ook een strafschop moeten krijgen.Gewoon sec naar het AJAX spel kijken en dan is het een drama wedstrijd van de kant van AJAX, met weer dezelfde fouten, blunders van de zelfde spelers, en linie ..
Blij met de punten ...
Lionel

Bericht door Lionel »

Ik vond het helemaal geen penalty voor Makaay... Er gebeurt gewoon heel weinig. Makaay vraagt er ook amper om...
IK GELOOF!!!!!!
Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- »

Klopt, hij trok ook zelf aan Oleguer. Die van Suarez was een 100% strafschop, maarja hij heeft zelf voor een naam gezorgd en nu moet je ervoor boeten.
Toppie

Bericht door Toppie »

Vorig jaar bestolen door de scheids , M mols zelfde fopduik en die krijgt ze wel mee , Suarez heeft z'n verleden tegen en krijgt geen pingel. Ik snap nu waarom Vink naar het EK mocht en niet die schaamhaar...
999

Bericht door 999 »

Rishi schreef:Ik vond het helemaal geen penalty voor Makaay... Er gebeurt gewoon heel weinig. Makaay vraagt er ook amper om...
O niet ?.Hij staat nog te zwaaien hoor.Maar daar gaat het toch niet om Rishi.Had AJAX nu en eerdere jaren ook de prioriteit gelegt bij de verdediging dan zou dit AJAX, volgens mijn bescheiden mening, 300% meer kans hebben gehad op kampioenschappen.Nog steeds dezelfde fouten, blunders.Weekje redelijk, en dan weer pudding.Spelers in de achterhoede die echt slecht zijn, geen opbouwende kwaliteiten hebben enz enz.

En zelfs met zo'n bagger verdediging kom je toch weer 2 keer op voorsprong, zelfs met een offday voor onze voorhoede spelers.Dan kun je lang en breed gaan lullen over de scheids en/of niet gegeven penalties, maar de fout ligt toch echt bij AJAX zelf.
Blij met de punten ...
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Dramatisch 'gevoetbald'. Totaal geen lijn en idee erachter. Ben er goed ziek van en kom er later wel op terug. Bwegh.
Vedette-10-

Vermaelen is geen centrumverdiger, wordt wel zo gebruikt. VD Wiel is geen echte verdediger maar een libero, wordt wel als back gebruikt. Dan heb je al 2 plekken, terwijl Urby een vleugelverdediger is die ondersteund moet worden vanuit het hart van de defensie.

Sno is geen iemand die vanaf rechts speelt, staat er toch opgesteld terwijl Anita wel die rol behoorlijk kan invullen. Ook kwam hij te vaak te laat, onattent. Vertonghen is eigenlijk een centrumverdediger, staat linkshalf. Sulejmani is een schaduwspits(die gebleseerd wegvalt), Sarpong een diepgaande middenvelder. Probleem: geen voetballend middenveld dus geen goed veldspel, met als gevolg dat de tegenstander het initiatief in handen heeft. Enoh speelde aardig, maar het was niet voldoende om te herstellen. Daarnaast was Lindgren totaal geen sterkhouder.

Sarpong is geen linkeraanvaller. Leonardo wel, dus toen werd het verbetert. Maar dan nog heb je dat Suarez en Leonardo centrumaanvallers zijn, waardoor Huntelaar wordt omringt daar spelers terwijl hij niet handig is in de kleine ruimtes. Gevolg: geen vlijmscherpe aanval.

Zoals je ziet mankeerde er te veel aan.
LucaS

Bericht door LucaS »

De verdediging was helemaal niet beroerd vandaag. Van der Wiel was niet opgewassen tegen Biseswar, van die kant kwam het enige Feyenoord gevaar. Ajax was niet al te best vandaag inderdaad, maar er werd wel degelijk meer dan vorige jaren geprobeerd van achter op te bouwen. Het was niet geweldig, maar als de scheidsrechter doet wat hij moet doen, winnen we deze pot redelijk eenvoudig
I think I lost my fucking headache
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Vedette-10 schreef:Klopt, hij trok ook zelf aan Oleguer. Die van Suarez was een 100% strafschop, maarja hij heeft zelf voor een naam gezorgd en nu moet je ervoor boeten.
Retorische vraag: Hoe lang is het geleden dat Suarez voor het laatst een echte Schwalbe maakte?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
LucaS

Bericht door LucaS »

Vanmiddag nog. Maar niet in het strafschopgebied. Overigens, als het een schwalbe was, had hij geel moeten krijgen.

Grappig, we zijn nog lang niet zo ver gezonken als Feyenoord. De supporters vierden het (thuis!) verkregen gelijk spel alsof Feyenoord kampioen was geworden
999

Bericht door 999 »

LucaS schreef:Vanmiddag nog. Maar niet in het strafschopgebied. Overigens, als het een schwalbe was, had hij geel moeten krijgen.

Grappig, we zijn nog lang niet zo ver gezonken als Feyenoord. De supporters vierden het (thuis!) verkregen gelijk spel alsof Feyenoord kampioen was geworden
.. en dan had ie rood gekregen .. heb je wel gekeken vandaag ?.
Blij met de punten ...
LucaS

Bericht door LucaS »

Ja, wat wil je er mee zeggen? Als Biseswar geel krijgt voor een schwalbe, dan moet Suarez hem ook krijgen. Het maakt niet uit dat ie al geel had.
999

Bericht door 999 »

LucaS schreef:Ja, wat wil je er mee zeggen? Als Biseswar geel krijgt voor een schwalbe, dan moet Suarez hem ook krijgen. Het maakt niet uit dat ie al geel had.
Nu, als je de verdediging vandaag niet zo berooerd vond dan heb je of niet gekeken of je hebt bonbons zitten eten met Syl :aai.gif: :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...
LucaS

Bericht door LucaS »

Tja, ik zie wat ik zie. Van der Wiel was zwak, door het midden of van rechts (voor Feyenoord) heeft Feyenoord geen enkele kans gecreeerd
999

Bericht door 999 »

LucaS schreef:Tja, ik zie wat ik zie. Van der Wiel was zwak, door het midden of van rechts (voor Feyenoord) heeft Feyenoord geen enkele kans gecreeerd
Nou, ik weet wel zeker van wel ..
Blij met de punten ...
Rob

Bericht door Rob »

LucaS schreef:Grappig, we zijn nog lang niet zo ver gezonken als Feyenoord. De supporters vierden het (thuis!) verkregen gelijk spel alsof Feyenoord kampioen was geworden
Dat is niet eens onbegrijpelijk. Vooraf werd Feyenoord met het gehavende team geen enkele kans toegedicht. Als ze uiteindelijk met een dergelijk armoedig elftal vrij eenvoudig overeind blijven tegen het 'aanvallend zo sterke Ajax', dan begrijp ik de vreugde wel.
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

LucaS schreef:De verdediging was helemaal niet beroerd vandaag. Van der Wiel was niet opgewassen tegen Biseswar, van die kant kwam het enige Feyenoord gevaar. Ajax was niet al te best vandaag inderdaad, maar er werd wel degelijk meer dan vorige jaren geprobeerd van achter op te bouwen. Het was niet geweldig, maar als de scheidsrechter doet wat hij moet doen, winnen we deze pot redelijk eenvoudig
Vind ik ook. Al blunderden Sno en Oleguer wel bij de 1e goal van Feyenoord. Zeker Sno met z'n 2 meter had dat kopduel gewoon moeten winnen.
Voor de rest begonnen we de 2e helft te afwachtend. Ajax had veel meer druk naar voren moeten geven. Nu lieten we Feyenoord weer in het spel komen.
Was in ieder geval blij om te zien dat Huntelaar weer messcherp was. Suarez is ook goed in vorm en Sarpong speelde prima. Invalbeurt van Enoh was ook veelbelovend. We moeten er maar het positieve uithalen..
Toppie

Bericht door Toppie »

Trab schreef:
LucaS schreef:De verdediging was helemaal niet beroerd vandaag. Van der Wiel was niet opgewassen tegen Biseswar, van die kant kwam het enige Feyenoord gevaar. Ajax was niet al te best vandaag inderdaad, maar er werd wel degelijk meer dan vorige jaren geprobeerd van achter op te bouwen. Het was niet geweldig, maar als de scheidsrechter doet wat hij moet doen, winnen we deze pot redelijk eenvoudig
Vind ik ook. Al blunderden Sno en Oleguer wel bij de 1e goal van Feyenoord. Zeker Sno met z'n 2 meter had dat kopduel gewoon moeten winnen.
Voor de rest begonnen we de 2e helft te afwachtend. Ajax had veel meer druk naar voren moeten geven. Nu lieten we Feyenoord weer in het spel komen.
Was in ieder geval blij om te zien dat Huntelaar weer messcherp was. Suarez is ook goed in vorm en Sarpong speelde prima. Invalbeurt van Enoh was ook veelbelovend. We moeten er maar het positieve uithalen..

Vond Schaamhaar ook goed fluiten :excited.gif:
Vedette-10-

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Retorische vraag: Hoe lang is het geleden dat Suarez voor het laatst een echte Schwalbe maakte?
Negatieve ervaringen blijven vaak het langst hangen. Hij heeft zich verbeterd, maarja vaak blijft de schuldenlast eromheen hangen. Hij moet gewoon doorgaan met sportief spelen en dan komt het uiteindelijk wel weer goed, maar hij moet niet terugvallen in oude fouten.
Maxwell

Bericht door Maxwell »

Intussen wel de slechtste seizoenstart sinds jaren. Had niet verwacht dat we met negen punten bovenaan zouden staan, maar dit valt toch wel tegen. Hoe is het toch mogelijk dat je de 1e én de 2e helft zo slap begint?
Vedette-10-

Minder behaalde punten dan verliespunten, ongelofelijk slecht!
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Mmmmmm kut schaamhaar, preventief ruimen die lampelul.
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

ik weet wel, we zijn vergelijken met vorige seisoenen he-le-maal niets opgeschoten.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
999

Bericht door 999 »

Jansma schreef:ik weet wel, we zijn vergelijken met vorige seisoenen he-le-maal niets opgeschoten.
Huh, we lopen 1 punt in op Psv, pracht weekend ... :blush.gif:
Blij met de punten ...
Plaats reactie