AZ 2007 - 2008
- Daily Blind
- Daily Blind
- Daily Blind
ja idd.. het moet in dat duel zijn gebeurd.. maar ik kon het niet zien. het enige wat ik heb gezien is dat hij hem ene knietje gaf in de hamstringstreek!Voetske schreef:Er was weinig verweer van Arie tegen die rode kaart, ik bedoel als ik hem toch krijg, een onrechte kaart zou ik helemaal flippen ...
Dat mag dus ook niet, blijkbaar hebben de scheidsrechter instructies mee gekregen iets strenger te fluiten ?.Kijk je naar eerdere wedstrijden vielen er ook rode kaarten waarvan je kan zeggen .. nou beetje te streng gestraft.Zlatan Son of God schreef:ja idd.. het moet in dat duel zijn gebeurd.. maar ik kon het niet zien. het enige wat ik heb gezien is dat hij hem ene knietje gaf in de hamstringstreek!Voetske schreef:Er was weinig verweer van Arie tegen die rode kaart, ik bedoel als ik hem toch krijg, een onrechte kaart zou ik helemaal flippen ...
Van mij mag het, zolang het maar conseqent gebeurt .. .
Blij met de punten ...
-
Er is een uitvaller vanavond tegen NEC.. en niet de minste...
Sneu voor die man...
voetbalprimeur.nl
Sneu voor die man...
Van Gaal breekt enkel en kuitbeen
Louis van Gaal heeft vrijdagavond op een reünie van de Academie voor Lichamelijk Opvoeding zijn enkel en kuitbeen gebroken, meldt AZ op zijn officiële website.
Hij is nog dezelfde avond geopereerd. Zaterdag al werd de trainer van de Alkmaarders ontslagen uit het ziekenhuis. Hij zal vanavond niet in de dug-out van zijn club plaatsnemen, gedurende het duel met NEC Nijmegen.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."