Nemanja Gudelj

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door InnerHarbour »

Aks je ziet wat er in de top van Europa wekelijks op de bank zit zonder morren maar Gudelj trekt het niet. :excited.gif:
YNWA
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Alexander schreef:Lees net ergens dat Vuur en Passie al zijn Ajax collega's heeft verwijderd op Instagram, behalve Cerny. Wat een volstrekt krankzinnige gozer is dit.

Schijnt trouwens een hele nare sfeer in de spelersgroep te zijn. Allemaal groepjes en continu ruzies onderling.
Wat een slap geroddel weer... Waar blijkt dit uit dan?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Mano

Bericht door Mano »

Heerlijk als zo'n speler zichzelf opruimt... :smallgrin.gif:
Deze jongen zijn ego en zijn voetbalspel, matchen niet.
Buiten dat hij niet meer speelt, is hij zijn 'stem' in de kleedkamer ook aan het verliezen.
Dat terwijl hij toch echt dacht Real Madrid te gaan halen..

Bosz
ik lees overal dat Bosz sneller had door moeten selecteren. Ik ben eigenlijk van mening dat hij het erg goed en slim doet. Hij kwam binnen en heeft de basis de kans gegeven om zichzelf te bewijzen. Zij kwamen niet verder dan dozenschuiven. Hij ziet de zwakke plekken en pakt ze aan met het materiaal dat hij heeft.

Sinkgraven bijv, niemand was happy met Dijks maar die had geen concurrentie. Dat heeft hij zo opgelost.
Hele middenveld is gewijzigd. Niet direct toen Ziyech kwam, nee eerst 2 wedstrijdjes aan de zijlijn, toen naar middenveld en bewijs is geleverd dat dat beter is.

Younes & Traore nog, al zijn die bijna elke wedstrijd belangrijk voor Ajax middels een assist of goal. de overige 70min zijn ze gruwelijk. Wat heeft hij op de bank? Niet veel beters/soeps.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Mano

Bericht door Mano »

Mr. Ajax schreef: Wat een slap geroddel weer... Waar blijkt dit uit dan?

De Colombianen (groepje)
de Denen (groepje)
de Serviërs (groepje)
de Marokkanen (groepje)
de ex basis spelers (groepje)
de basis spelers (groepje)
:smallgrin.gif:

Ik denk wel dat er lekker geroddeld wordt. Voornamelijk door de spelers die vorig seizoen basis waren en nu banken.
Bazoer, AEG, Gudelj, Riedewald en Tete zullen zich niet kunnen vinden in deze rol. De ene gaat er anders mee om dan de ander.

Ik kan me goed indenken dat een Gudelj, Bazoer en AEG het belachelijk vinden dat zij niet spelen en daar onderling wel het een en ander over te zeggen hebben. Dat vangen andere spelers echt wel op.

Maar niet zorgwekkend geroddel.
Dat negatieve geroddel is natuurlijk niet goed voor je fighting spirit terug het elftal in.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Mr. Ajax schreef:
Alexander schreef:Lees net ergens dat Vuur en Passie al zijn Ajax collega's heeft verwijderd op Instagram, behalve Cerny. Wat een volstrekt krankzinnige gozer is dit.

Schijnt trouwens een hele nare sfeer in de spelersgroep te zijn. Allemaal groepjes en continu ruzies onderling.
Wat een slap geroddel weer... Waar blijkt dit uit dan?
Klinkt als een Telegraaf-verhaal.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Op het veld lijkt het wel mee te vallen. Hopelijk een broodje-aap verhaal.
Het zegt overigens wel een hoop over de mentaliteit van gasten zoals Gudelj en AEG. Ik geef Bosz groot gelijk in deze.
Whitey on the moon.
InnerHarbour

'Nog' een Telegraaf-verhaal
Foute zaakwaarnemers slachtofferen De Boer
Gudelj speelt vuil spelletje van manager

Valentijn Driessen

’Ajax heeft voorbeeldprof binnen’. Anderhalf jaar geleden een kop in de krant bij de transfer van Nemanja Gudelj van AZ naar Ajax. Na zeven weken op een zijspoor te staan, kan de Serviër zijn reserverol bij Ajax niet langer opbrengen. In een klap vergooit Gudelj zijn krediet als voorbeeldprof.

Hoe belabberd trainer Peter Bosz ook zou communiceren; de sportman Gudelj zou de strijd zijn aangegaan zoals ploeggenoot Lasse Schöne deed. Hij liet zijn ploeggenoten niet in de steek, knokte zich terug vanuit een uitzichtloze situatie en is zelfs terug bij de Deens ploeg.

Waarom dit vuile spel? Vanwege geld. De manager van Gudelj luistert naar de naam Vlado Lemic. Deze invloedrijke spelersmakelaar is de kwade genius achter de poppenkast. Hij heeft Gudelj de wapens aangedragen om een breuk te forceren bij Ajax. De directie van de Amsterdammers stelt zich onwrikbaar op, maar uiteindelijk zal Gudelj in de winterstop vertrekken omdat niet langer sprake is van een werkbare situatie. Hoe triest: uiteindelijk zal de muitende speler aan het langste eind trekken omdat hij miljoenen euro’s vertegenwoordigt en Ajax als beursgenoteerd bedrijf niet zomaar miljoenen kan laten verdampen.

Gudelj is zich bewust van zijn misbruik omdat Lemic met zijn netwerk een bijna 25-jarige Servisch international gemakkelijk wegzet elders in Europa. Hij heeft ongetwijfeld aspirantkopers klaar staan. Gudelj’s spel mag volgens Bosz niet voldoende zijn voor een basisplaats; veel andere clubs in Europa zijn bereid een vermogen te betalen voor iemand die verdedigende en aanvallende middenvelder kan spelen. Met het aansturen op een snelle breuk proberen Lemic en Gudelj de transfersom te drukken en de overwaarde in eigen zak te steken.

Deze affaire is het zoveelste bewijs van onwenselijke, maar onvermijdelijke beleidsmatige invloed van zaakwaarnemers bij clubs. Zij groeven ook het graf voor Frank de Boer bij Internazionale. In eerste instantie brachten enkele managers De Boer binnen om met hun spelers te werken. Maar de trainer stelde zich onafhankelijk op, week niet voor dreigementen van die zaakwaarnemers en koos voor fitte spelers, die in vorm waren en die in zijn voetbalvisie pasten.

Toen De Boer niet boog, kwamen de eigenaren in het geweer. Zij namen het de betrokken managers kwalijk dat de door hun gekozen trainer geen gebruik maakte van de door hun voorgedragen peperdure aankopen. Om hun hachie te redden in de vijver van miljoenen euro’s werd De Boer door hen geslachtofferd.

Peter Bosz hoeft daarvoor met een voetbaldirectie bestaande uit Edwin van der Sar en Marc Overmars gelukkig niet te vrezen. Het duo stond achter Bosz in de affaire El Ghazi en steunen hem opnieuw onvoorwaardelijk. Onder geen beding mag aan Bosz’ onafhankelijkheid als eindverantwoordelijke voor de opstelling worden getornd. De directie zal uiteindelijk moeten instemmen met een transfer van Gudelj hoe graag ze principieel zou willen zijn. Je moet Gudelj niet meer willen zien bij je club, laat staan een topsalaris betalen. Daarom: strik eromheen, wegwezen en laat Gudelj en Lemic stikken in hun geld.
YNWA
Le T.

Bericht door Le T. »

Deze affaire is het zoveelste bewijs van onwenselijke, maar onvermijdelijke beleidsmatige invloed van zaakwaarnemers bij clubs. Zij groeven ook het graf voor Frank de Boer bij Internazionale. In eerste instantie brachten enkele managers De Boer binnen om met hun spelers te werken. Maar de trainer stelde zich onafhankelijk op, week niet voor dreigementen van die zaakwaarnemers en koos voor fitte spelers, die in vorm waren en die in zijn voetbalvisie pasten.

Toen De Boer niet boog, kwamen de eigenaren in het geweer. Zij namen het de betrokken managers kwalijk dat de door hun gekozen trainer geen gebruik maakte van de door hun voorgedragen peperdure aankopen. Om hun hachie te redden in de vijver van miljoenen euro’s werd De Boer door hen geslachtofferd.
En ik maar denken dat het voetbal gewoon kut was.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Waarom gaat het toch zo veel over geld en zo weinig over het tenenkrommend slechte, spelvertragende en slechts opzij en achteruit spelende voetbal van Gudelj?
Arthur

Bericht door Arthur »

Zelfs als de kliekjesvorming bij Ajax waar is hoeft dat geen probleem te zijn. Tijdens de succesvolste periodes van onze club was er ook genoeg haat en nijd onderling. Het conflictmodel lijkt wel te werken bij Ajax.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Volgens David Endt probeert Gudelj helemaal geen vertrek te forceren samen met Lemic. Het zijn echte emoties.
999

Bericht door 999 »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Waarom gaat het toch zo veel over geld en zo weinig over het tenenkrommend slechte, spelvertragende en slechts opzij en achteruit spelende voetbal van Gudelj?
Omdat men dan dat in de schoenen van Bosz kan schuiven ...

Gudelj stak er bij AZ bovenuit, maar bij AJAX was hij bijna elke wedstrijd dat wat jij hierboven schrijft.Persoonlijk vind ik dat geen schande, hij kan niet beter.Wat hij nu doet is natuurlijk van de zotte, zegt ook iets over de huidige mentaliteit ( en hoe gek ze worden gemaakt door hun omgeving ) van spelers.Nog niks gepresteerd, maar wel een grote mond.
Blij met de punten ...
InnerHarbour

Jöhnk schreef:Volgens David Endt probeert Gudelj helemaal geen vertrek te forceren samen met Lemic. Het zijn echte emoties.
Oh heeft dat zacht ei ook een mening.
YNWA
Duke

Bericht door Duke »

Jöhnk schreef:Volgens David Endt probeert Gudelj helemaal geen vertrek te forceren samen met Lemic. Het zijn echte emoties.
Waar lees je dat?

Salvador Dali
Arthur

Bericht door Arthur »

Hoe weet David Endt wat er met Gudelj aan de hand is?
999

Bericht door 999 »

Waar maakt Endt zich druk om ?.
Blij met de punten ...
wimpey

Bericht door wimpey »

Le T. schreef:
En ik maar denken dat het voetbal gewoon kut was.
Bijna net zo kut als het spel van Gudelj.
LucaS

Bericht door LucaS »

Wisseling van de grote meneren gaat niet zonder slag of stoot
I think I lost my fucking headache
Mano

Bericht door Mano »

Duke schreef:
Waar lees je dat?
was bij tafel van Kees
Mano

Bericht door Mano »

Ik zie wel dat de rotterdamse krant lekker bezig is met stemmingmakerij

AD: Snelkookpan Ajax ontploft bijna :excited.gif:

je moet wat doen de aankomende crisis bij feyenoord te ontwijken.
(3x gelijkspelen, hoop blessures)
beelzebub

Bericht door beelzebub »

Nu is het ook afgelopen met de scouting activiteiten van papa Gudelj zeker? Gaan we broertje Dragi nooit meer zien in het eerste? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
wimpey

Bericht door wimpey »

LucaS schreef:Wisseling van de grote meneren gaat niet zonder slag of stoot
Zeker wanneer die grote meneren zelf in de mythe zijn gaan geloven dat ze grote meneren zijn.

Van dat drama-elftal van vorig seizoen is meer dan de helft al vervangen. Ajax speelt aantrekkelijker en presteert beter. Dat iemand die bij Ajax nooit niveau-AZ is ontstegen de kont tegen de krib gooit: boeien.

Hopelijk is Veltman de volgende, die vent is (ook) een verschrikking. Laat Bosz dit seizoen maar lekker snoeien. Daar plukt Ajax de komende seizoenen de sportieve vruchten van.
Duke

Bericht door Duke »

Bosz heeft je inmiddels overtuigd, wimpey?

Salvador Dali
wimpey

Bericht door wimpey »

Duke schreef:Bosz heeft je inmiddels overtuigd, wimpey?
Ja. Er zit een stijgende lijn in spel en prestaties. Vooral dat eerste lijkt me relevant. Heeft betere spelers dan FdB vorig seizoen, maar hij durft ook te kiezen voor voetbal i.p.v. passie en voorbeeldprofs.

Het kwam thuis tegen Willem II 'bij elkaar', daar had ie wat mazzel mee, maar hij lijkt me voor Ajax de juiste man momenteel. Hij mikt ook de juiste spelers eruit, al lijkt ie een blinde vlek te hebben v.w.b. Veltman en in iets mindere mate Younes.
Lionel

Bericht door Lionel »

Het spel is niet perse beter. Kakkerlakken-uit sloeg nergens op. Utrecht thuis.
IK GELOOF!!!!!!
Plaats reactie