PSV - Ajax 16-08-2009
Moderator: mods
Re: PSV - Ajax 16-08-2009
Wat is die Verthongen traag zeg. Hij moet de bal eerst rustig aannemen, stilleggen een dan aanstalten gaan maken om eens te gaan lopen. Vreselijk.
Verder liet hij Afellay compleet vrij lopen steeds.
Ajax was scherp voor de goal, iedere kans ging erin. Jammer alleen dat we er zo weinig creerden en we achterin weer zoveel weggaven. Wielaert bij die 2-2 en die 4-3, mijn hemel zeg. Wiel ook compleet zoekgespeeld.
Die Atouba bevalt me wel. Brengt meer op de LB dan Verthongen, die ik eens lekker op de bank zou zetten.
Verder liet hij Afellay compleet vrij lopen steeds.
Ajax was scherp voor de goal, iedere kans ging erin. Jammer alleen dat we er zo weinig creerden en we achterin weer zoveel weggaven. Wielaert bij die 2-2 en die 4-3, mijn hemel zeg. Wiel ook compleet zoekgespeeld.
Die Atouba bevalt me wel. Brengt meer op de LB dan Verthongen, die ik eens lekker op de bank zou zetten.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Kutwedstrijd.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- AT Toto winner 15/16
De Zeeuw was trouwens ook belabberd.. mag ook wel gezegd worden.
Dit is weer een pertinente leugen.Steef schreef:De middenvelder EnohvertonghendeZeeuw is nog geen 5 miljoen waard. Laat staan die 3 los van elkaar... Atouba is trouwens helemaal weggespeeld door Lazo, die liet hem in het werk zonder bal alle kanten opgaan.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Dit is ook een pertinente leugen.Vink was ook weer zo partijdig als de neten ..
- Giacomo Puccini
Wat een kutverdediging hebben we zeg. Dat je moeite hebt met Dzsudzsak ok, maar die andere twee moet je toch makkelijk uit kunnen schakelen. Daar kan Jol ook niets aan doen, hij moet het voorlopig met deze spelers doen. Wat op de bank zit is geen haar beter.
De knelpunten in deze selectie blijven de verdediging en het ontbreken van een spits. Met Sulejmani en Cvitanich heb je op de bank spelers zitten die niets toevoegen, behalve frisheid. Hoewel dat enigszins de vraag is met een koortslijer. Het zijn dezelfde soort spelers als Emanuelson en Suarez, terwijl je voorin meer power nodig hebt. Er is dus een gebrek aan mogelijkheden voorin, wat dat betreft valt Jol niet te benijden.
Een positief punt dan maar:op papier hebben we nu de moeilijkste wedstrijd van het seizoen gehad. 3-4 Uit tegen PSV, dat is geen schande. Hier gaan nog veel ploegen sneuvelen, terwijl PSV tegen mindere Goden moeite heeft het spel te maken. PSV was vandaag erg sterk, en als je dan niet eens op balbezit kunt spelen, dan kom je te vaak onder druk te staan en dat is tegen PSV vragen om moeilijkheden. Daar lag het probleem vandaag. Er was geen opbouw, het middenveld waar je voetballend normaal gesproken de baas bent, werd overgeslagen, en lange, hoge ballen naar voren is wel het domste wat je kunt doen met al die dwergen die Ajax voorin heeft rennen. Pijnlijk! Aankoopbeleid! Het gaat al jaren zo, waar wachten we op? Er zal wel geen geld zijn...
De knelpunten in deze selectie blijven de verdediging en het ontbreken van een spits. Met Sulejmani en Cvitanich heb je op de bank spelers zitten die niets toevoegen, behalve frisheid. Hoewel dat enigszins de vraag is met een koortslijer. Het zijn dezelfde soort spelers als Emanuelson en Suarez, terwijl je voorin meer power nodig hebt. Er is dus een gebrek aan mogelijkheden voorin, wat dat betreft valt Jol niet te benijden.
Een positief punt dan maar:op papier hebben we nu de moeilijkste wedstrijd van het seizoen gehad. 3-4 Uit tegen PSV, dat is geen schande. Hier gaan nog veel ploegen sneuvelen, terwijl PSV tegen mindere Goden moeite heeft het spel te maken. PSV was vandaag erg sterk, en als je dan niet eens op balbezit kunt spelen, dan kom je te vaak onder druk te staan en dat is tegen PSV vragen om moeilijkheden. Daar lag het probleem vandaag. Er was geen opbouw, het middenveld waar je voetballend normaal gesproken de baas bent, werd overgeslagen, en lange, hoge ballen naar voren is wel het domste wat je kunt doen met al die dwergen die Ajax voorin heeft rennen. Pijnlijk! Aankoopbeleid! Het gaat al jaren zo, waar wachten we op? Er zal wel geen geld zijn...
Ajax!
Nee, dat is het niet.De helft van de z.g.n.d overtredingen van Psv waar een goal uit kwam waren geen vrije trappen.Het geel van Suarez was geen geel.brigade zuid schreef:Dit is ook een pertinente leugen.Vink was ook weer zo partijdig als de neten ..
Verder floot ie bij het minste of geringste tegen AJAX en zag b.v. de schandalige overtreding van Simons op Suarez wel degelijk maar gaf zelfs geen geel .. mot je nog meer voorbeelden hebben BZ ?.
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 16, 2009 1:58 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Nee want je zwetst uit je nek..
Ooh, gaan we weer die toer op BZ.Als de voorbeelden je niet bevallen dat zwetsen mensen altijd bij jouw uit je nek.Schrijf ik maar aan je verstand toe hé ventje ..brigade zuid schreef:Nee want je zwetst uit je nek..
Hier nog eentje ..
Ooier die constant tegen hem aan stond te mekkeren, en een paar keer natrapte zag ie ook zg.n. niet .. Bij Vink zie je meteen dat ie zelf ook weet dat ie de boel aan het belazeren is .. dan zie je hem altijd een beetje met een frot mondje en licht hoofdschuddend tegen zijn assistenten van het veld lopen ..
Ellenboog van Manolev ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 16, 2009 2:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
vanuit de trein. Ongeloof overheerst. Met zo'n verdediging wordt je nooit kampioen.
Het is toch best knap als je met 3 primair verdedigend denkende middenvelders, een linksbuiten die tevens linksback is en een rechtsbuiten die meedoet vanwege zijn loopvermogen en defensieve assistentie het toch voor elkaar krijgt om 4 doelpunten tegen te krijgenLucaS schreef:Negatief kutvoetbal is natuurlijk helemaal treurig als je er geen resultaat mee haalt. Suarez geniaal, maar die kan het ook niet alleen voorin

Leuk voor op een tegeltje en opsturen naar de Arena Boulevard. Ben blij dat Pisvee zo'n keeper heeft die pakt iig geen puntenJeroennaarbeneden schreef:vanuit de trein. Ongeloof overheerst. Met zo'n verdediging wordt je nooit kampioen.
Ach, als Suarez die bal gewoon op zijn pantoffel neemt inplaats van een stiffie sta je met 0 - 2 binnen een kwarier voor ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 16, 2009 2:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
999 en bz, we voelen ons allemaal kut, effe niet zo doorhalen op elkaar.
-
- AT Toto winner 15/16
Ah voetske wat ben je toch een piepklein calimerootje..999 schreef:Ooh, gaan we weer die toer op BZ.Als de voorbeelden je niet bevallen dat zwetsen mensen altijd bij jouw uit je nek.Schrijf ik maar aan je verstand toe hé ventje ..brigade zuid schreef:Nee want je zwetst uit je nek..
Hier nog eentje ..
Ooier die constant tegen hem aan stond te mekkeren, en een paar keer natrapte zag ie ook zg.n. niet .. Bij Vink zie je meteen dat ie zelf ook weet dat ie de boel aan het belazeren is .. dan zie je hem altijd een beetje met een frot mondje en licht hoofdschuddend tegen zijn assistenten van het veld lopen ..
Ellenboog van Manolev ..

Oke Doccie.

[quote="Giacomo Puccini"] Hier gaan nog veel ploegen sneuvelen, terwijl PSV tegen mindere Goden moeite heeft het spel te maken. [quote]
Denk je dat? Ik denk juist dat er tegen psv juist heel veel te halen valt. Matigste psv in jaren. Maar als je kut verdedigt, zoals Ajax, dan wordt het niks. VVV heeft het wat dat betreft goed begrepen. Hopelijk ook de andere eredivisieteams.
Denk je dat? Ik denk juist dat er tegen psv juist heel veel te halen valt. Matigste psv in jaren. Maar als je kut verdedigt, zoals Ajax, dan wordt het niks. VVV heeft het wat dat betreft goed begrepen. Hopelijk ook de andere eredivisieteams.
Tja, je hebt mensen die zien echt helemaal niks van wat er in het veld gebeurd, hoe deze scheidsrechter voor de zoveelste keer de wedstrijd beinvloed.Ik zou van te voren wat meer van dat bier afblijven BZ, voor je het weet zit je weer bij de AA.brigade zuid schreef:Ah voetske wat ben je toch een piepklein calimerootje..999 schreef:Ooh, gaan we weer die toer op BZ.Als de voorbeelden je niet bevallen dat zwetsen mensen altijd bij jouw uit je nek.Schrijf ik maar aan je verstand toe hé ventje ..brigade zuid schreef:Nee want je zwetst uit je nek..
Hier nog eentje ..
Ellenboog van Manolev ..
Oke Doccie.

Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Het is niet dat ik nu bang ben voor PSV dit jaar, maar ik ben wel bang voor onszelf geworden. Ik kreeg weer flashbacks. Van die hele enge, uit Heerenveen, Arnhem en Eindhoven.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Giacomo Puccini
Vink zat er af en toe goed naast, maar de spelers van PSV zijn in eigen huis dan ook meesters in het beïnvloeden van de scheids. Ze doen alles om overal voordeel uit te krijgen, schuwen gemeen, oncollegiaal spel niet. Van Bommel heeft wat dat betreft waardige opvolgers.
Mooi om te zien trouwens dat Suarez vandaag iedere keer de verstandigste was. Liet zich niet uit zijn tent lokken, ondanks dat Ooier ouderwets onsportief was en rood had moeten krijgen. Het is er knap van een 22-jarige Zuid-Amerikaan, dat hij beseft dat hij het beste met zijn voeten kan spreken. Toch zou hij nog beter uit de verf komen als wij bijvoorbeeld Toivonen in de spits hadden lopen, en hij daar omheen kon zwerven.
Mooi om te zien trouwens dat Suarez vandaag iedere keer de verstandigste was. Liet zich niet uit zijn tent lokken, ondanks dat Ooier ouderwets onsportief was en rood had moeten krijgen. Het is er knap van een 22-jarige Zuid-Amerikaan, dat hij beseft dat hij het beste met zijn voeten kan spreken. Toch zou hij nog beter uit de verf komen als wij bijvoorbeeld Toivonen in de spits hadden lopen, en hij daar omheen kon zwerven.
Ajax!
Kijk maar uit GP, voordat je het weet ben je een piepklein calimerootje.Giacomo Puccini schreef:Vink zat er af en toe goed naast, maar de spelers van PSV zijn in eigen huis dan ook meesters in het beïnvloeden van de scheids. Ze doen alles om overal voordeel uit te krijgen, schuwen gemeen, oncollegiaal spel niet. Van Bommel heeft wat dat betreft waardige opvolgers.
Blij met de punten ...
Donder op Doc, ik vertel hier mijn mening over Vink.Daar lijkt me helemaal niks mis mee ..Donkey Shot schreef:999 of Voetske... jij ook, alsjeblieft kappen!
Blij met de punten ...
Haha, inderdaad zeg. Ik zie het probleem niet zo.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Het enige probleem is dat we weer met lege handen staan, voor de zoveelste keer en weer met vijf tegendoelpunten in drie wedstrijden, dat na de komst van Wielaert, met internationals als v.d. Wiel en Vertonghen (en ook al Alderweireld?) met verdedigend of controlerend ingestelde spelers ervoor!!!!
Geen idee of we drie of vijf staan na vandaag, het is niks, zonder Suarez??? Waar zou Ajax staan???
Geen idee of we drie of vijf staan na vandaag, het is niks, zonder Suarez??? Waar zou Ajax staan???
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zit tenminste niet in een rolstoel..999 schreef: Tja, je hebt mensen die zien echt helemaal niks van wat er in het veld gebeurd, hoe deze scheidsrechter voor de zoveelste keer de wedstrijd beinvloed.Ik zou van te voren wat meer van dat bier afblijven BZ, voor je het weet zit je weer bij de AA.![]()