Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
... bijna 60% van onze tegen goals ontstonden door verdedigende fouten.Geen uitgespeelde kansen, maar kapitale blunders, onkunde die niet bij verdedigers horen.Waarvan iedereen op dit forum het er over eens is dat ze niet meer bij deze spelers voor mochten komen ... niet op dit nivo.Je ziet ze dus ook alleen op dit nivo meestal bij AJAX.
Ik nam Heitinga zomaar, had net zo goed een ander in deze verdediging kunnen noemen.
Als ik dan 2 spelers kan halen die kwalitatief 30% beter zijn, en dus 30% minder blunders maken, tja ......
Ik nam Heitinga zomaar, had net zo goed een ander in deze verdediging kunnen noemen.
Als ik dan 2 spelers kan halen die kwalitatief 30% beter zijn, en dus 30% minder blunders maken, tja ......
Blij met de punten ...
30% van 60% + 30% van 60% = 36%
Die twee verdedigers zouden samen dus ongeveer voor 1/3 minder aan tegengoals zorgen. Als heitinga, en de ander die moet wijken voor deze kanjers natuurlijk, in eendrachtige samenwerking verantwoordelijk waren voor die 60% van de tegengoals
Komkommertijd? Er komt al snel een heel spannende play off wedstrijd aan!
Die twee verdedigers zouden samen dus ongeveer voor 1/3 minder aan tegengoals zorgen. Als heitinga, en de ander die moet wijken voor deze kanjers natuurlijk, in eendrachtige samenwerking verantwoordelijk waren voor die 60% van de tegengoals
Komkommertijd? Er komt al snel een heel spannende play off wedstrijd aan!
I think I lost my fucking headache
- martijn401
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dus een antwoord speelt in nederland of in europa zoiets moet toch kunnen...Scherrer schreef:Goede vraag, Benji. Thomas, dit kun je wel beantwoorden, toch? :hupajax.gif:Benji schreef:Klein tipje van de sluier, zou jij blij zijn met die eventuele transfer?
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Defour komt echt niet.De Dominee schreef:De Zeeuw, Sulejmani, Douglas, Defour?
Hopelijk spreek ik niet voor m'n beurt, maar Thomas weet dus ook niet over welke speler dit gaat. Daarom kan hij ook niet meer zeggen.Scherrer schreef:Goede vraag, Benji. Thomas, dit kun je wel beantwoorden, toch? :hupajax.gif:
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Thomas schreef:Iedereen spreekt vandaag voor z'n beurt.
Nee, wat Bert zegt klopt gewoon. Ik weet honderd procent zeker dat er vandaag een tweede speler aanwezig was in de Arena. Ik weet alleen niet welke speler het was. Ik gok op Sulejmani. En dat Ajax zijn komst dan pas na maandag bekendmaakt.
Hoe weet je dan dat er nog een speler aanwezig was? En waarom zouden ze hem dan pas over een week presenteren?
Als dit wel waar is, gok ik ook op Sulejmani.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
Gustavo Páez heeft schijnbaar vandaag een testwedstrijd gespeeld. Hij werd al naar 1 uur vervangen. Is dit de speler?
Verslag Jong Ajax tegen AGOVV
Verslag Jong Ajax tegen AGOVV