Lekker potje!!Zeux schreef:Nu wel 0-3 bij Real-Chelsea.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Lekker potje!!Zeux schreef:Nu wel 0-3 bij Real-Chelsea.
Ja! Heerlijk, lekker foeballe, in plaats van strategisch gedoe.Trab schreef: di apr 12, 2022 9:35 pmLekker potje!!Zeux schreef:Nu wel 0-3 bij Real-Chelsea.
Nou idd. Echt genieten!!Zeux schreef:Ja! Heerlijk, lekker foeballe, in plaats van strategisch gedoe.Trab schreef: di apr 12, 2022 9:35 pmLekker potje!!Zeux schreef:Nu wel 0-3 bij Real-Chelsea.
1-3 inmiddels, dus 4-4 overall.
Echt? LekkerZeux schreef:Villareal! 1-1. :-) (en dus 1-2)
Kijken of ie blijft staan.
Auf wiedersehen!Zeux schreef:Yes! Einde. Bayern thuis er uit.
Het geheime wapen!
Speelde vandaag wel goed overigens. Waren over de gehele wedstrijd de betere partij.999 schreef:Doei doei Chelsea kutploeg .
Ja. Hadden ook de beste kansen. Wel genoten van beide ploegenraymon schreef:Speelde vandaag wel goed overigens. Waren over de gehele wedstrijd de betere partij.999 schreef:Doei doei Chelsea kutploeg .
Moet Erik niet even wachten tot het einde van het seizoen? Of zit die Nagelsmann wel stevig in het zadel?Lionel schreef: di apr 12, 2022 10:39 pm Nagelsmann doet een Henk ten Cate al het hele seizoen. Als ik maar alle aanvallers opstel scoren we wel![]()
Denk niet dat ik Bayern in de afgelopen 15 jaar zo slecht heb zien spelen als dit jaar. En dat al meerdere wedstrijden.
Het Chelsea dat Madrid 80 minuten compleet dronken speelde is een kutploeg?
Ach zoals bij jou Barcelona ( hoe goed ze ook speelden ) altijd een kutploeg was heb ik dat met kutploeg Chelsea.wimpey schreef: wo apr 13, 2022 9:15 amHet Chelsea dat Madrid 80 minuten compleet dronken speelde is een kutploeg?![]()
Verschil tussen beide ploegen waren de wissels. Die Camavinga is écht enorm goed. Ziyech en Pulisic vielen dramatisch in.
Mooi dat Bayern eruit ligt.![]()
999 schreef: wo apr 13, 2022 9:25 amAch zoals bij jou Barcelona ( hoe goed ze ook speelden ) altijd een kutploeg was heb ik dat met kutploeg Chelsea.wimpey schreef: wo apr 13, 2022 9:15 amHet Chelsea dat Madrid 80 minuten compleet dronken speelde is een kutploeg?![]()
Verschil tussen beide ploegen waren de wissels. Die Camavinga is écht enorm goed. Ziyech en Pulisic vielen dramatisch in.
Mooi dat Bayern eruit ligt.![]()
En dat dronken speelden ?, RM was toch de oude mannenploeg en zou geen partij zijn voor Chelsea.Alleen daarom vind ik het mooi dat dat Chelsea met die malloot langs de kant met zijn gejank er uit liggen.
En die Camavinga echt enorm goed , dat viel/valt ( tot nu) ook wel mee.