Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel »

Of ze zijn aan het sletten na de Ramadan!
IK GELOOF!!!!!!
Zuidema

Bericht door Zuidema »

Jemig, mag je ook al niet sletten tijdens de Ramadan? :baaa.gif:

Overigens zegt De Dominee duidelijk dat ze in gesprek zijn MET clubs, niet IN clubs.
gaizka

Bericht door gaizka »

Assaidi: 'Ajax gaat schandalig om met El Hamdaoui'
30/08/2011 21:50

Mounir El Hamdaoui hoeft bij Ajax niet meer te rekenen op speeltijd. Trainer Frank de Boer zette hem terug naar de beloften. Oussama Assaidi (SC Heerenveen) kan dat niet begrijpen.

'Ajax gaat schandalig om met Mounir', liet Assaidi weten aan NUsport. 'Dat ze hem in het tweede laten voetballen is respectloos. Mounir heeft altijd in de Eredivisie gespeeld en nu moet hij ineens met jongens spelen die alles nog moeten bewijzen. Terwijl ik zeker weet dat hij voor Ajax 1 nog van waarde kan zijn. Hij speelt met mij in het nationale elftal van Marokko en ik zeg je: hij is een fantastische voetballer en een fantastisch mens.'

'Een blinde ziet dat Mounir klasse heeft. Ik denk dat Ajax hem op dit moment heel goed kan gebruiken,' vervolgde buitenspeler. 'Hij is echt geen mindere spits dan Kolbein Sigthórsson of Siem de Jong en ook geen mindere linksbuiten dan Derk Boerrigter. Mounir beschikt over zó veel kwaliteit. Gelukkig is hij mentaal sterk. Denk maar niet dat Ajax hem mentaal kapot kan krijgen.'

PSV, Trabzonspor en Udinese toonden eerder deze zomer al interesse in El Hamdaoui, maar tot een transfer kwam het niet. Ook werden Blackburn Rovers en Lille in verband gebracht met de Marokkaans international, die nog tot 31 augustus heeft om een vertrek uit Amsterdam te bewerkstelligen.
Assaidi gaan we niet in een Ajax shirt zien denk ik... Wel jammer, zou prima op rechts uit de voeten kunnen!
Rooie

Bericht door Rooie »

De Dominee schreef:Gerets heeft vandaag in Marokkaanse media gezegd dat Mounir en Aissati zich later zullen aansluiten bij het Marokkaanse elftal, omdat ze in gesprek zijn met clubs. Ze zijn er dus mee bezig. Iedereen heeft zich daar gisteren al gemeld, behalve deze twee dus.
Het zal echt op de laatste dag aankomen. Zal toch echt door één van de partijen water bij de wijn moeten worden gedaan. Ajax zegt dat de transfersom niet het probleem is (blijkbaar zijn er al akkoorden), maar Mounir zal redeneren dat Ajax een gedeelte van z'n salaris moet doorbetalen. Aan de hand van z'n prestaties verdient hij dat salaris überhaupt niet, maar hij kan het natuurlijk proberen. Ajax wil graag van hem af. Probleem voor hem is dat hij zelf ook graag weg wil.
Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel »

Ik vind het allang best, zolang ze hem maar niet aan Psv verkopen. En anders dan moet ie maar knokken voor een plek in de selectie.
Demosthenes

Bericht door Demosthenes »

Dubbel schreef:Ik vind het allang best, zolang ze hem maar niet aan Psv verkopen. En anders dan moet ie maar knokken voor een plek in de selectie.
Bij PSV zal hij toch ook moeten knokken voor een plaats in de selectie? Met Lens, Toivonen, Mertens, Wijnaldum en El H. is er aanvallend genoeg keus, al mogen ze, wat mij betreft, ook alle vijf opgesteld worden!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

gaizka schreef:
Assaidi: 'Ajax gaat schandalig om met El Hamdaoui'
30/08/2011 21:50

Mounir El Hamdaoui hoeft bij Ajax niet meer te rekenen op speeltijd. Trainer Frank de Boer zette hem terug naar de beloften. Oussama Assaidi (SC Heerenveen) kan dat niet begrijpen.

'Ajax gaat schandalig om met Mounir', liet Assaidi weten aan NUsport. 'Dat ze hem in het tweede laten voetballen is respectloos. Mounir heeft altijd in de Eredivisie gespeeld en nu moet hij ineens met jongens spelen die alles nog moeten bewijzen. Terwijl ik zeker weet dat hij voor Ajax 1 nog van waarde kan zijn. Hij speelt met mij in het nationale elftal van Marokko en ik zeg je: hij is een fantastische voetballer en een fantastisch mens.'

'Een blinde ziet dat Mounir klasse heeft. Ik denk dat Ajax hem op dit moment heel goed kan gebruiken,' vervolgde buitenspeler. 'Hij is echt geen mindere spits dan Kolbein Sigthórsson of Siem de Jong en ook geen mindere linksbuiten dan Derk Boerrigter. Mounir beschikt over zó veel kwaliteit. Gelukkig is hij mentaal sterk. Denk maar niet dat Ajax hem mentaal kapot kan krijgen.'

PSV, Trabzonspor en Udinese toonden eerder deze zomer al interesse in El Hamdaoui, maar tot een transfer kwam het niet. Ook werden Blackburn Rovers en Lille in verband gebracht met de Marokkaans international, die nog tot 31 augustus heeft om een vertrek uit Amsterdam te bewerkstelligen.
Assaidi gaan we niet in een Ajax shirt zien denk ik... Wel jammer, zou prima op rechts uit de voeten kunnen!
Brrrrrr, daar heb je het woordje respect weer. Waar was dat gezwels respect t.o.v. de trainer, zijn medespelers, de fans, nergens, die kleine kut Marokkaan is met hetzelfde sop overgoten, hoef ik ook nooit bij Ajax te zien.
YNWA
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Ze hebben een vreemde vertaling gegeven aan het woord respect. Het is geen eenrichtingsverkeer!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ride
Contacteer:

Bericht door Ride »

F5 F5 F5

shit... El Hammie nog niet verkocht..

nog ruim 13 uur de kans :blub.gif:
Vakkie 129
Alexander

Bericht door Alexander »

Geloof er niet meer in. Veel te weinig geruchten ook. Gaat net als Aissati de boel lopen verzieken in het tweede.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Hij schijnt zich bij Jong Ajax juist prettig te gedragen. Kan goed opschieten met Gery Vink.
Het stinkt aan alle kanten!
Demosthenes

Bericht door Demosthenes »

joey schreef:Hij schijnt zich bij Jong Ajax juist prettig te gedragen. Kan goed opschieten met Gery Vink.
Hij hoefde toch niet meer te verschijnen (in ieder geval tot 01-09) bij Jong Ajax?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Le T.

Bericht door Le T. »

Alexander schreef:Geloof er niet meer in. Veel te weinig geruchten ook. Gaat net als Aissati de boel lopen verzieken in het tweede.
Hoe bedoel je?
Wollt ihr den totalen Mensch?
joey
Erelid

Bericht door joey »

Demosthenes schreef:
joey schreef:Hij schijnt zich bij Jong Ajax juist prettig te gedragen. Kan goed opschieten met Gery Vink.
Hij hoefde toch niet meer te verschijnen (in ieder geval tot 01-09) bij Jong Ajax?

Jawel hoor. Hij speelt alleen niet.
999

Bericht door 999 »

Stoppen jullie nu eens met posten in deze topic, elke keer denk ik dat er iemand post met het nieuws dat ie weg is !!. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...
joey
Erelid

Bericht door joey »

Nee. :smallgrin.gif:
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Espanyol wordt nu genoemd.
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Neefkens schreef:Espanyol wordt nu genoemd.
Waar?
Alexander

Bericht door Alexander »

Volgens Blind zijn er vele clubs geintresseerd in Hamdaoui, maar is de kans groot dat het niet tot een transfer komt.
Rooie

Bericht door Rooie »

Open deur.
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Hij is nu trouwens ook bezig met een medical bij Blackburn Rovers, bezig baasje hoor.

En dit alles van Twitter, ik vermaak me kostelijk. :headbang.gif:
LucaS

Bericht door LucaS »

WP_LeGeNd schreef:
Neefkens schreef:Espanyol wordt nu genoemd.
Waar?
Spanje!
I think I lost my fucking headache
Rooie

Bericht door Rooie »

En bij Espanyol zijn ze ervan overtuigd dat hij daar tekent :smallgrin.gif:

Wat een dag, lange tijd niet zoveel gebeurd.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Alexander schreef:Volgens Blind zijn er vele clubs geintresseerd in Hamdaoui, maar is de kans groot dat het niet tot een transfer komt.

Poeh, wat moeten we daar nou mee? :confused.gif:

Het is overduidelijk dat clubs geen groot bedrag over hebben voor EH, anders was hij allang vertrokken.
Laatst gewijzigd door joey op wo aug 31, 2011 1:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Neefkens schreef:Hij is nu trouwens ook bezig met een medical bij Blackburn Rovers, bezig baasje hoor.

En dit alles van Twitter, ik vermaak me kostelijk. :headbang.gif:
Twitter is wat breed. Welke Twitter?
Benji schreef:En bij Espanyol zijn ze ervan overtuigd dat hij daar tekent :smallgrin.gif:

Wat een dag, lange tijd niet zoveel gebeurd.
Waar lees je dat?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Plaats reactie