Kenneth Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 »

joey schreef:O, sorry. :blush.gif:

Perez laat ook steeds zijn man lopen, staat op de verkeerde plaats, et cetera. Dus ik dacht dat het over hem ging. :blush.gif:
Nee, Urby daar ging het over ..tjonge jonge ..
Blij met de punten ...
Aristides

Bericht door Aristides »

Wie het over wie heeft???

Perez is Ajax-onwaardig. Hij was dat vorig sezioen al, maar het percentage HtC-haters is op AT dusdanig groot, dat Perez, HtC zag het niet in hem zitten!, de "redder van Ajax" leek te zijn.

MvG is twee keer de fout in gegaan. Eerst door Perez van AZ te kopen, daarna door hem weer van psv te kopen.

Ik schat zo in dat perez nu ook wel snapt (zijn slimheid valt mij erg tegen, in de pers lijkt jij zo clever over te komen!!!) dat hij nu moet stoppen) of nog twee jaar Dubai? voor het geld!) dat hij eervol afscheid kan nemen DOOR ZIJN CONTRACT IN TE LEVEREN.

Urby! Ach, net niet! Snel verkopen.
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Demosthenes schreef:Wie het over wie heeft???

Perez is Ajax-onwaardig. Hij was dat vorig sezioen al, maar het percentage HtC-haters is op AT dusdanig groot, dat Perez, HtC zag het niet in hem zitten!, de "redder van Ajax" leek te zijn.

MvG is twee keer de fout in gegaan. Eerst door Perez van AZ te kopen, daarna door hem weer van psv te kopen.

Ik schat zo in dat perez nu ook wel snapt (zijn slimheid valt mij erg tegen, in de pers lijkt jij zo clever over te komen!!!) dat hij nu moet stoppen) of nog twee jaar Dubai? voor het geld!) dat hij eervol afscheid kan nemen n DOOR ZIJN CONTRACT IN TE LEVEREN.

Urby! Ach, net niet! Snel verkopen.
maar twee keer?

vreemd, ik hoor de verdedigers van Koster en de aankoop van Perez niet meer.
Ik blijf erbij, TenCate was geen geweldig trainer, absolute niet, maar met hem we zouden waarschijnlijk wel kampioen geworden zijn.
Of zelfs met een decent interim coach ipv degradatie coach Koster. Hij moet vooral teams als Waalwijk en Excelsior trainen, hij heeft geen business bij een subtopper als Ajax.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
jabu

Bericht door jabu »

Jansma schreef:Ik blijf erbij, TenCate was geen geweldig trainer, absolute niet, maar met hem we zouden waarschijnlijk wel kampioen geworden zijn.
Net zoals we met hem vorig jaar kampioen werden na de totale instorting van PSV? Of zoals wij ons met hem twee jaar achterelkaar plaatsten voor de CL tegen laagvliegers als Dinamo Zagreb en Kopenhagen?
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Jabu schreef:
Jansma schreef:Ik blijf erbij, TenCate was geen geweldig trainer, absolute niet, maar met hem we zouden waarschijnlijk wel kampioen geworden zijn.
Net zoals we met hem vorig jaar kampioen werden na de totale instorting van PSV? Of zoals wij ons met hem twee jaar achterelkaar plaatsten voor de CL tegen laagvliegers als Dinamo Zagreb en Kopenhagen?
nee hoor. anderen hier zijn meer van wishful thinking (zie Van Basten).
maar zo slecht als Koster het gedaan heeft, maar weinig trainers doen het zo matig. Dus niet 'TenCate' is zo goed, maar Koster is zo ongeloof slecht..
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Harm

Bericht door Harm »

Ik had gisteren trouwens een sappige roddel gehoord via het o zo betrouwbare via-via circuit. Maar de echte reden dat Ten Cate en Perez ruzie zouden hebben is dat Perez het met de vrouw van Ten Cate zou hebben gedaan.

Heeft iemand misschien een foto van de vrouw van Ten Cate? Is ze net zo oud als hij, want dan lijkt het me een broodje aap verhaal.
Daniel

Bericht door Daniel »

Geen Story meer voor jou Harm! :1evil.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

Hij heeft al volwassen dochters, dus dat verhaal lijkt me flauwekul.
Het stinkt aan alle kanten!
Harm

Bericht door Harm »

joey schreef:Hij heeft al volwassen dochters, dus dat verhaal lijkt me flauwekul.
Misschien heeft hij een tweede vrouw ofzo.
Harm

Bericht door Harm »

joey schreef:Hij heeft al volwassen dochters, dus dat verhaal lijkt me flauwekul.
Ik weet niet of het flauwekul is. Alle voetballers neuken iedereen. Zelfs Heiligen...
999

Bericht door 999 »

Harm schreef:Ik had gisteren trouwens een sappige roddel gehoord via het o zo betrouwbare via-via circuit. Maar de echte reden dat Ten Cate en Perez ruzie zouden hebben is dat Perez het met de vrouw van Ten Cate zou hebben gedaan.

Heeft iemand misschien een foto van de vrouw van Ten Cate? Is ze net zo oud als hij, want dan lijkt het me een broodje aap verhaal.
Had ik ook gehoord, daarbij vertelde me een insider dat HtC het met de vrouw van Perez had gedaan.Interracial zullen we maar zeggen
Blij met de punten ...
Harm

Bericht door Harm »

:smallgrin.gif:

Eén grote familie
joey
Erelid

Bericht door joey »

Harm schreef:
Ik weet niet of het flauwekul is. Alle voetballers neuken iedereen. Zelfs Heiligen...
Schei uit! Gomes houdt dolveel van zijn vrouw en zoontje, hoor. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
Harm

Bericht door Harm »

Dan moet je voor de gein eens naar Valkenswaard e.o. gaan. Jammer dat Cocu niet meer voetbalt :hypocrite.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Allemaal hoerenlopers? :hypocrite.gif:
Harm

Bericht door Harm »

Wat is de definitie van een hoer Thomas?
Baseman

Bericht door Baseman »

Cocu heeft zelfs een zoontje bij zijn minnares uit Eindhoven...erg knappe vrouw trouwens !
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Sja, denk je dat Cocu een lelijke minnares neemt? De baby heeft zeker een wipneusje?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:Cocu heeft zelfs een zoontje bij zijn minnares uit Eindhoven...erg knappe vrouw trouwens !
Haha, vind het niets voor hem. Vind Cocu echt zo'n ideale schoonzoon-type.
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Harm schreef:Wat is de definitie van een hoer Thomas?
Een blonde Amerikaanse slet die aanpapt met een doodnormale Arubaanse jongen en vervolgens van de aardbodem verdwijnt om die jongen daarvoor op te laten draaien.
Tijd voor iets nieuws.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Een hoer is geen losbandige vrouw hoor... daar moet je over het algemeen voor betalen... sletjes zijn toch gratisch? :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
LucaS

Bericht door LucaS »

Als het mannen zijn heten sletjes trouwens stoere mannen
I think I lost my fucking headache
Harm

Bericht door Harm »

Present :wink.gif:

Of werd ik niet geroepen?
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »