Nee, Urby daar ging het over ..tjonge jonge ..joey schreef:O, sorry.![]()
Perez laat ook steeds zijn man lopen, staat op de verkeerde plaats, et cetera. Dus ik dacht dat het over hem ging.
Kenneth Perez
Moderator: mods
Wie het over wie heeft???
Perez is Ajax-onwaardig. Hij was dat vorig sezioen al, maar het percentage HtC-haters is op AT dusdanig groot, dat Perez, HtC zag het niet in hem zitten!, de "redder van Ajax" leek te zijn.
MvG is twee keer de fout in gegaan. Eerst door Perez van AZ te kopen, daarna door hem weer van psv te kopen.
Ik schat zo in dat perez nu ook wel snapt (zijn slimheid valt mij erg tegen, in de pers lijkt jij zo clever over te komen!!!) dat hij nu moet stoppen) of nog twee jaar Dubai? voor het geld!) dat hij eervol afscheid kan nemen DOOR ZIJN CONTRACT IN TE LEVEREN.
Urby! Ach, net niet! Snel verkopen.
Perez is Ajax-onwaardig. Hij was dat vorig sezioen al, maar het percentage HtC-haters is op AT dusdanig groot, dat Perez, HtC zag het niet in hem zitten!, de "redder van Ajax" leek te zijn.
MvG is twee keer de fout in gegaan. Eerst door Perez van AZ te kopen, daarna door hem weer van psv te kopen.
Ik schat zo in dat perez nu ook wel snapt (zijn slimheid valt mij erg tegen, in de pers lijkt jij zo clever over te komen!!!) dat hij nu moet stoppen) of nog twee jaar Dubai? voor het geld!) dat hij eervol afscheid kan nemen DOOR ZIJN CONTRACT IN TE LEVEREN.
- Cluijffert
maar twee keer?Demosthenes schreef:Wie het over wie heeft???
Ik schat zo in dat perez nu ook wel snapt (zijn slimheid valt mij erg tegen, in de pers lijkt jij zo clever over te komen!!!) dat hij nu moet stoppen) of nog twee jaar Dubai? voor het geld!) dat hij eervol afscheid kan nemen n DOOR ZIJN CONTRACT IN TE LEVEREN.
vreemd, ik hoor de verdedigers van Koster en de aankoop van Perez niet meer.
Ik blijf erbij, TenCate was geen geweldig trainer, absolute niet, maar met hem we zouden waarschijnlijk wel kampioen geworden zijn.
Of zelfs met een decent interim coach ipv degradatie coach Koster. Hij moet vooral teams als Waalwijk en Excelsior trainen, hij heeft geen business bij een subtopper als Ajax.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Net zoals we met hem vorig jaar kampioen werden na de totale instorting van PSV? Of zoals wij ons met hem twee jaar achterelkaar plaatsten voor de CL tegen laagvliegers als Dinamo Zagreb en Kopenhagen?Jansma schreef:Ik blijf erbij, TenCate was geen geweldig trainer, absolute niet, maar met hem we zouden waarschijnlijk wel kampioen geworden zijn.
- Cluijffert
nee hoor. anderen hier zijn meer van wishful thinking (zie Van Basten).Jabu schreef:Net zoals we met hem vorig jaar kampioen werden na de totale instorting van PSV? Of zoals wij ons met hem twee jaar achterelkaar plaatsten voor de CL tegen laagvliegers als Dinamo Zagreb en Kopenhagen?Jansma schreef:Ik blijf erbij, TenCate was geen geweldig trainer, absolute niet, maar met hem we zouden waarschijnlijk wel kampioen geworden zijn.
maar zo slecht als Koster het gedaan heeft, maar weinig trainers doen het zo matig. Dus niet 'TenCate' is zo goed, maar Koster is zo ongeloof slecht..
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ik had gisteren trouwens een sappige roddel gehoord via het o zo betrouwbare via-via circuit. Maar de echte reden dat Ten Cate en Perez ruzie zouden hebben is dat Perez het met de vrouw van Ten Cate zou hebben gedaan.
Heeft iemand misschien een foto van de vrouw van Ten Cate? Is ze net zo oud als hij, want dan lijkt het me een broodje aap verhaal.
Heeft iemand misschien een foto van de vrouw van Ten Cate? Is ze net zo oud als hij, want dan lijkt het me een broodje aap verhaal.
Had ik ook gehoord, daarbij vertelde me een insider dat HtC het met de vrouw van Perez had gedaan.Interracial zullen we maar zeggenHarm schreef:Ik had gisteren trouwens een sappige roddel gehoord via het o zo betrouwbare via-via circuit. Maar de echte reden dat Ten Cate en Perez ruzie zouden hebben is dat Perez het met de vrouw van Ten Cate zou hebben gedaan.
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10