Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
InnerHarbour schreef:Top of the league. :biggthumpup.gif:
Ik heb de hele wedstrijd zitten kijken IH, maar ik vond het niet best. Als je zoveel kwaliteit voorin hebt lopen en zo weinig creëert tegen een tegenstander die in de rust al door zijn wissels heen was, zou ik er als ik jou was nog niet gerust op zijn dat de eerste landstitel in 29 jaar binnen komt.
Wedstijden uit tegen je aardrivaal moet je vooral niet verliezen toch? Oh wacht....

Top of the league. :biggthumpup.gif:
YNWA
Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk »

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Mede op basis van het resterende programma kon het wel eens een strijd tot op de laatste speeldag worden. Zowel Liverpool als City spelen nog tegen Tottenham. City nog de stadsderby tegen United en Liverpool nog tegen Chelsea.

Ik hoop dat Liverpool het red. Ze zijn met de aanstelling van Klopp echt aan een elftal gaan bouwen dat steeds sterker is geworden. En zo'n Salah is na dat geweldige seizoen niet gelijk elders een dikke cheque gaan halen (ok, hij zal hier ook niets te klagen hebben). Mooi als daar de beloning voor zou komen.
Nil volentibus arduum
Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
InnerHarbour schreef:Top of the league. :biggthumpup.gif:
Ik heb de hele wedstrijd zitten kijken IH, maar ik vond het niet best. Als je zoveel kwaliteit voorin hebt lopen en zo weinig creëert tegen een tegenstander die in de rust al door zijn wissels heen was, zou ik er als ik jou was nog niet gerust op zijn dat de eerste landstitel in 29 jaar binnen komt.
Ik geloof er ook niet in, ze hadden een mooie marge van 8 (?) punten onlangs, maar die hebben ze laten verdampen. Nu gaat City erop en erover denk ik.

Vond Salah wederom matig vandaag.
InnerHarbour

Marillion schreef:Mede op basis van het resterende programma kon het wel eens een strijd tot op de laatste speeldag worden. Zowel Liverpool als City spelen nog tegen Tottenham. City nog de stadsderby tegen United en Liverpool nog tegen Chelsea.
Sterker nog Marillion we zullen de laatste 11 wedstrijden moeten winnen op de één of andere manier. Als je manc's hoort praten, als je supporters van andere clubs leest weet je voldoende. United supporters verliezen liever van City als ze daarmee kunnen voorkomen dat wij kampioen worden dan dat zij CL-voetbal halen. Geeft niet. wij moeten het op eigen kracht doen, woensdag thuis tegen Watford en van het weekend naar Everton wiens wedstrijd van het jaar het is.

33 punten en wij zijn kampioen niemand van de “haters” haalt ons dan nog in.

BTW, als iemand in augustus gezegd had dat wij sinds december al twee maanden bovenaan zouden staan had ik gezegd, stop met drinken idioot. :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op zo feb 24, 2019 10:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
InnerHarbour

Gaizka1985 schreef:Vond Salah wederom matig vandaag.
Man kan een goal maken en het is geweldig dat hij bij ons speelt maar de vergelijkingen met Messi waren sterk overdreven, de laatste neemt Barcelena vaak aan de hand, helaas lukt dat Salah met Liverpool dit jaar te weinig.
YNWA
Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 »

En hij kiest te vaak de moeilijke oplossing, dat kan alleen als alles lukt zoals vorig seizoen, nu gaat het juist vaak mis.

Hoe ernstig is de blessure van Firmino? Die is onmisbaar wat mij betreft.
InnerHarbour

Nog niets van vernomen maar ik zag in de herhaling dat hij flink door zijn enkel ging zou zomaar een (in)gescheurde enkelband kunnen zijn. Ik denk dat we dan met één diepe spits, Salah, gaan spelen. als je Surridge brengt sta je met 10 man in het veld, die doet niks.
YNWA
Lionel

Bericht door Lionel »

InnerHarbour schreef:
Gaizka1985 schreef:Vond Salah wederom matig vandaag.
Man kan een goal maken en het is geweldig dat hij bij ons speelt maar de vergelijkingen met Messi waren sterk overdreven, de laatste neemt Barcelena vaak aan de hand, helaas lukt dat Salah met Liverpool dit jaar te weinig.
Ze zijn allebei links, spelen vaak vanaf rechts. Verder houden de vergelijkingen op.
IK GELOOF!!!!!!
wimpey

Bericht door wimpey »

Gaizka1985 schreef:En hij kiest te vaak de moeilijke oplossing, dat kan alleen als alles lukt zoals vorig seizoen, nu gaat het juist vaak mis.
Kwam gisteren 1 op 1 Mata niet eens voorbij.

Liverpool was echt heel slecht, m.n. als je ziet dat Man U na 3 wissels nog een paar niet fitte spelers had staan. Henderson ruziet met Klopp. Valt Liverpool weer eens uit elkaar op het moment dat ze iets kunnen winnen?
InnerHarbour

Het middenveld moet meer scoren, vorig jaar was dat ook onder de maat en ik hoopte dat het een beetje opgelost zou worden met de komst van Keïta, die weliswaar steeds beter gaat spelen maar ook niet scoort. Dat geval met Henderson was niets.

Woensdag Watford thuis en zondag bij the Bitters op bezoek, moeten 6 punten worden.
YNWA
wimpey

Bericht door wimpey »

InnerHarbour schreef:Het middenveld moet meer scoren
Met die vaststelling wordt City weer kampioen. Liverpool verdient het ook niet, spelend als tegen Bayern en United. Voetballend was het armoe troef.
Lionel

Bericht door Lionel »

Ze missen creativiteit. De drie middenvelders zonder creativiteit zijn nodig vanwege het spel van de backs en de drie voorin.
IK GELOOF!!!!!!
InnerHarbour

wimpey schreef:
InnerHarbour schreef:Het middenveld moet meer scoren
Met die vaststelling wordt City weer kampioen. Liverpool verdient het ook niet, spelend als tegen Bayern en United. Voetballend was het armoe troef.
Verdienen, BS, who gives a fuck of je het verdient, als je het maar wordt. Dom Nederlands geleuter.
YNWA
wimpey

Bericht door wimpey »

InnerHarbour schreef: Verdienen, BS, who gives a fuck of je het verdient, als je het maar wordt. Dom Nederlands geleuter.
Whatever. Zo spelend wordt Liverpool geen kampioen natuurlijk.
Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand »

Vandaag krijg je in de fanshop een voetbalplaaatje van Salah kado bij aankoop van een nieuwe Manchester United portomonee. Dan kan iedereen Salah in zijn achterzak hebben.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
InnerHarbour

Lionel schreef:Ze zijn allebei links, spelen vaak vanaf rechts. Verder houden de vergelijkingen op.
Nee hoor. :biggrin.gif:

M&S
YNWA
InnerHarbour

Only 10 more wins. :hypocrite.gif:
YNWA
wimpey

Bericht door wimpey »

Goh, Liverpool wint weer eens? Tijdje geleden voor m'n gevoel...

Heb je het resterende programma van Liverpool en City paraat? Kunnen we speculeren en punten tellen...
InnerHarbour

wimpey schreef:Heb je het resterende programma van Liverpool en City paraat? Kunnen we speculeren en punten tellen...
Chelsea en Spurs nog thuis voor de rest tegenstanders buiten de T6.
Vorige speelronde gelijk tegen manc die daarvoor gewonnen van Bournemouth, nice try though. Still top of the league. :biggthumpup.gif:
YNWA
elliquido

Bericht door elliquido »

City wint 1-0 van whu. Door een softcock penalty.
Dit gaan ze niet 2 maanden volhouden zo.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
InnerHarbour

elliquido schreef:City wint 1-0 van whu. Door een softcock penalty.
Ja dan hoor je Rishi niet als het er één van zijn vele favoriete clubs is. :hypocrite.gif:
YNWA
wimpey

Bericht door wimpey »

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Heb je het resterende programma van Liverpool en City paraat? Kunnen we speculeren en punten tellen...
Chelsea en Spurs nog thuis voor de rest tegenstanders buiten de T6.
Vorige speelronde gelijk tegen manc die daarvoor gewonnen van Bournemouth, nice try though. Still top of the league. :biggthumpup.gif:
Denk je dat ze (of in jouw geval 'we') het over de streep trekken?
InnerHarbour

Geen idee of wij het redden. Ik heb goede hoop, we hebben de spelers voor maar het heeft ook met geluk, pech, blessures te maken. Tot de volgende international break krijgen wij Everton, Burnley en Fullham die moet je gewoon winnen en dan zit je al in april. We shal see.
YNWA
Lionel

Bericht door Lionel »

InnerHarbour schreef:
elliquido schreef:City wint 1-0 van whu. Door een softcock penalty.
Ja dan hoor je Rishi niet als het er één van zijn vele favoriete clubs is. :hypocrite.gif:
Ik heb het nog niet gezien om eerlijk te zijn. Er was echt topvoetbal op tv.

Maar City was, op basis van de stats, een maat of 9 te groot voor West Ham.
IK GELOOF!!!!!!
Plaats reactie