Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Italië

Bericht door Lionel »

wimpey schreef:
Rishi schreef:
wimpey schreef:Benitez naar Inter, volgens Moratti. Hij zou Mascherano willen meenemen naar Milaan.
Bij Inter hebben ze inderdaad een tekort aan verdedigende spelers... Wordt genieten volgend jaar :hypocrite.gif:
Ik kan wel genieten van Mascherano, Cambiasso, Motta enzo. Dat kost me geen enkele moeite. :biggthumpup.gif:

Ik ga volgend jaar ook genieten van Real Madrid.
Alle drie geweldige spelers. Maar ik hoop dan dat hij als vervanger van 1 van die 2 komt. Extra zou overbodig zijn. Al hoewel de huidige vervangers prut zijn.
IK GELOOF!!!!!!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Na Pepe binnen te hebben is Juventus nu bezig met het aantrekken van Krasic. Een geweldige speler, maar ik vraag me dan even af of dit het einde van Diego betekent. Er zullen nog wel twee verdedigers volgen en dan heeft Delneri toch wel een mooi elftal, zeg.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Krasic gewoon vanaf de zijkant laten spelen (als type Nedved) en Diego nog een kans geven achter de spitsen, lijkt mij. Aan de Bundesliga (waar hij het beste past) raak je Diego in ieder geval niet meer kwijt.
peter

Bericht door peter »

Enganche schreef:Krasic gewoon vanaf de zijkant laten spelen (als type Nedved) en Diego nog een kans geven achter de spitsen, lijkt mij. Aan de Bundesliga (waar hij het beste past) raak je Diego in ieder geval niet meer kwijt.
Krasic is toch rechts of vergis ik me nu? Dan moet Pepe dus naar de linkerkant, al zie ik hem daar bij Italié wel vaker spelen. Ik zie zo even niet hoe ze dan 4-4-2 willen spelen eigenlijk temeer ik Delneri dat systeem alleen maar zie hanteren. Misschien dat Diego dan als valse spits wordt opgesteld en Pepe left winger, Krasic right winger en Melo en Sissoko als blok er achter?
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Valse spits lijkt me niet echt een positie voor Diego, eerlijk gezegd. Maak er dan een 4-2-3-1 van.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Lionel

Bericht door Lionel »

Diego zal wel vertrekken. En Melo?

Hoe ziet de verdediging eruit? Gaan ze daar nog wat voor halen?
IK GELOOF!!!!!!
peter

Bericht door peter »

Ja, ik verwacht nog wel een centrale verdediger (Leonardo Bonucci) en eventueel Caceres die vast wordt gelegd.

Ik verwacht ook niet dat Diego mag blijven, hoor. Ik vergeet namelijk ook nog eens dat Marchisio waarschijnlijk wel zal gaan spelen. Melo zie ik nog wel blijven, want daar is nog niets voor gehaald.

Kijk niet gek op als opeens Dzeko ook bij Juventus aan de slag gaat, trouwens.
Lionel

Bericht door Lionel »

Ik ben benieuwd. Hoe gaat het team er ongeveer uitzien?
IK GELOOF!!!!!!
peter

Bericht door peter »

Buffon
Caceres
Bonucci (gokje)
Chiellini
Grosso
Pepe
Melo
Marchisio
Krasic
Dzeko (gokje)
Iaquinta/Amauri
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Dzeko kunnen ze daar toch niet betalen?
peter

Bericht door peter »

Wordt anders wel in verband gebracht met Juventus. Misschien dat ze hem willen betalen met het geld van Diego ofzo. Juventus heeft sowieso aardig wat ruilhandel op de bank zitten.
wimpey

Bericht door wimpey »

Effe wat anders: het lijkt me dat Mourinho graag Cambiasso zou meenemen naar Madrid. Hij out, Mascherano in?

Diego zie ik wel terugkeren in de BL. Voor een club als Wolfsburg is dat wel op te brengen. Magath zit ook te springen om een '10' die ie in elk van z'n elftallen had. Behalve nu dan.
D_skilled

Bericht door D_skilled »

Adriano naar AS Roma. Persoonlijk was ik nooit aan die drankorgel begonnen. Naar verluidt gaat hij over drie contractjaren negen miljoen verdienen.
Lionel

Bericht door Lionel »

wimpey schreef:Effe wat anders: het lijkt me dat Mourinho graag Cambiasso zou meenemen naar Madrid. Hij out, Mascherano in?

Diego zie ik wel terugkeren in de BL. Voor een club als Wolfsburg is dat wel op te brengen. Magath zit ook te springen om een '10' die ie in elk van z'n elftallen had. Behalve nu dan.
Cambiasso is te duur voor Madrid denk ik.
IK GELOOF!!!!!!
peter

Bericht door peter »

Simone Pepe ‘maakt droom waar’ en tekent voor één jaar bij Juventus
Woensdag, 9 juni 2010 om 17:58 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden

Simone Pepe heeft woensdagmiddag een contract voor één jaar getekend bij Juventus. De topclub uit Turijn bereikte met Udinese al eerder een akkoord over een transfersom van tien miljoen euro; voorlopig duurt de overeenkomst tot medio 2011. Aan het einde van volgend seizoen mag De Oude Dame de speler eventueel voor de lange termijn vastleggen.
/

De deal tussen Udinese en Juventus kwam afgelopen zaterdag al rond; Pepe gaf toen aan dat alleen de handtekeningen nog gezet moesten worden. Inmiddels heeft hij het zwart-witte shirt met daarop zijn naam in ontvangst mogen nemen. Juventus bevestigt de komst van de 26-jarige aanvallende middenvelder woensdag op haar officiële website.

“Ik ben echt heel blij dat ik nu getekend heb”, geeft Pepe aan. “Ik ben nu klaar om het WK-avontuur te beginnen met veel meer vastberadenheid. In een maand tijd heb ik twee dromen waargemaakt: ik mag mee naar het wereldkampioenschap en ik ga voor een geweldige club spelen. Juventus is het meest prestigieuze team in Italië, haar geschiedenis spreekt voor zich. Nu mag ik mee gaan helpen schrijven aan nieuwe bladzijden in het geschiedenisboek.”

VZ
Bijzondere deal. 10 miljoen voor een contract tot 2011?
Justin
Contacteer:

Bericht door Justin »

En nu een jaartje vlammen en dan transfervrij bij Milan tekenen. Tekengeld! :biggthumpup.gif:
Khraa

Bericht door Khraa »

Ik las dat het ging om een huurcontract van 2.5 miljoen en dat ze daarna hem voor 7.5 miljoen konden overnemen. Geen betrouwbare bron alleen, maar wel logischer.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
peter

Bericht door peter »

D_skilled schreef:Adriano naar AS Roma. Persoonlijk was ik nooit aan die drankorgel begonnen. Naar verluidt gaat hij over drie contractjaren negen miljoen verdienen.
Hoe heeft hij het eigenlijk gedaan bij Flamengo? Iemand die daar zicht op heeft?
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Volgens Wiki 19 goals in 31 wedstrijden. Als je die foto daar bekijken dan zou je denken dat Andy en Alex nog een broertje hebben.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Adriano_fla2009.jpg
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
wimpey

Bericht door wimpey »

102 KG :smallgrin.gif:
D_skilled

Bericht door D_skilled »

Peter schreef:
Hoe heeft hij het eigenlijk gedaan bij Flamengo? Iemand die daar zicht op heeft?
Met negentien goals hielp hij Flamengo aan de landstitel. Maar ja, wat zegt het. Fred legde ze in Brazilië er ook makkelijk in, maar flopte in Lyon.
peter

Bericht door peter »

D_skilled schreef:
Peter schreef:
Met negentien goals hielp hij Flamengo aan de landstitel. Maar ja, wat zegt het. Fred legde ze in Brazilië er ook makkelijk in, maar flopte hopeloos in Lyon.
De statistieken ken ik inderdaad. Ik wil weten of hij het niveau van Inter (in zijn beste dagen) benaderde.
generaal

Bericht door generaal »

Jinne schreef:Volgens Wiki 19 goals in 31 wedstrijden. Als je die foto daar bekijken dan zou je denken dat Andy en Alex nog een broertje hebben.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Adriano_fla2009.jpg
Lijkt wel een beetje op een MMA-vechter.
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

'Milito en Motta speelden bij Inter met ongeldig contract'

De kans is klein maar aanwezig: Internazionale moet wellicht
alle gewonnen prijzen van afgelopen seizoen inleveren. De reden: Diego Milito en Thiago Motta hebben gespeeld met een ongeldig contract.

Het duo kwam bij aanvang van het afgelopen seizoen van Genoa naar Giuseppe Meazza. Milito ontpopte zich als een doelpunten-
machine en leverde met twee treffers in de Champions League-finale tegen Bayern München een uiterst grote bijdrage aan het winnen van de grootste prijs in het Europese clubvoetbal. Motta was een vaste waarde op het middenveld van de ploeg die onder leiding van coach José Mourinho ook de landstitel en de Coppa Italia won.

De overgang van Genoa is echter volgens de Italiaanse bond (FIGC) niet rechtsgeldig. Paolo Cordi, woordvoerder van de bond, meldt dat Enrico Preziosi, preses van Genoa, de transfer fiatteerde maar daarvoor niet de benodigde vergunning had.

De voorzitter en zijn collega van Internazionale, Massimo Moratti, moeten zich in juli verantwoorden voor het sporttribunaal in Rome. Cordi zei daarnaast dat er zelfs een kleine mogelijkheid bestaat dat de Milanezen hun behaalde prijzen moeten inleveren en per direct worden teruggezet naar de Serie B.
vi.nl
peter

Bericht door peter »

Toni gaat tekenen bij Genoa. Spitsje numero zoveel daar.
Plaats reactie