Beste speler van het EK
Ik vind en vond Villa ook beter, hij is veel meer spits dan Torres, kijk maar naar de statistieken van beiden. Wel een prima duo overigens.Rishi schreef:Heb Villa altijd een betere spits gevonden dan Torres. Vind hem maar overschat. Al deed hij het netjes bij de 1e goal. Maar wat was de Russische verdediging een drama zeg. Die hebben zich gewoon niet voorbereid joh!
Hoefde hij al niet meer hoor. Maar ik zat even te spieken op wat Real-fora en daar lachen ze nu om de prijs die ze voor Sneijder hebben betaald.joey schreef:Wesley hoeft zich over een basisplaats bij Madrid geen zorgen meer te maken. Die geeft even zijn visitekaartje af.
On-topic: Van der Sar toch ook.
Klopt, dat zie je aan van Persie met zijn keuze voor Arsenal. Heeft achteraf geweldig uitgepakt.Jabu schreef:Het zal denk ik niet alleen aan de goede keuzes liggen, maar in groter maten aan het talent. Ik denk dat Sneijder, VDV en Ibrahimovic het met hun talent bij (bijna) elke club zouden redden.
Ik vond gisteren Chivu en Lobont erg sterk spelen!
Natuurlijk is talent het belangrijkste, maar VDV heeft er goed aan gedaan om naar de Bundesliga te gaan waar veel fysiek wordt getraind. Ik denk dat hij in Spanje was mislukt. Maar ja, je zal het nooit te weten kunnen komen zonder de teletijdmachine van Barabas. Kluivert had ook veel talent maar is compleet mislukt bij Milan.