Kiezen hoeft niet, Brobbey maakt nooit de negentig minuten vol.
Rood dus, slim gedaan van Godts.Ben verbaasd dat de scheids hem gaf, het was nog zo ver weg.
Moderator: mods
Dat is me wel duidelijk ja. En dan maken argumenten verder dus niet meer uit.Yopii schreef: do okt 24, 2024 6:05 pm Ik wil Weghorst niet in de basis.![]()
Kiezen hoeft niet, Brobbey maakt nooit de negentig minuten vol.
Rood dus, slim gedaan van Godts.Ben verbaasd dat de scheids hem gaf, het was nog zo ver weg.
Farioli vindt dat van zo ongeveer alle spelers. Overdrijft Farioli niet een beetje?Van Brobbey is bekend dat we enigszins voorzichtig met hem moeten zijn als het gaat over belasting.
Ik had Brobbey vandaag opgesteld en zondag Weghorst. Maar goed, met die rode kaart zullen we wel veel rond hun 16 spelen dus dan is Weghorst wellicht beterMarillion schreef:Zo gek is dat toch niet?Trab schreef: do okt 24, 2024 4:57 pm Weghorst basis. Had dit toch meer een wedstrijd voor Brobbey gevonden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Feyenoord uit en PSV thuis zijn belangrijker dan deze wedstrijd. En daar hebben we normaal gesproken meer aan Brobbey. Nu even rust pakken zodat hij daar fit is.
Rugani-Sutalo werkt niet. Sutalo onwennig op links en Rugani speelt zonder risico. Ik zou Wijndal inbrengen en Hato centraalmattie schreef:Een centrum Rugani/sutalo/Henderson is vragen om problemen en een slakken tempo
Nu welYopii schreef:Veel rond hun zestien? Vooralsnog niet
Haha, amper. Goed gedaan van Taylor wel. Die speelt tenminste met enige agressie.Trab schreef: do okt 24, 2024 6:22 pmNu welYopii schreef:Veel rond hun zestien? Vooralsnog niet
Brobbey had um het stadion uit gejagenTrab schreef: do okt 24, 2024 6:22 pmNu welYopii schreef:Veel rond hun zestien? Vooralsnog niet
Wij maken ook veel domme overtredingen. Zo’n Hato vlak voor het rustsignaal. Speler van hun speelt hem naar hun eigen helft en hij geeft hem nog een tik na. Totaal onnodig. Deden we tegen die Tsjechen ook. Komen allemaal vrije trappen uit die ze in de 16 kunnen pompen. Dat is gewoon dom.999 schreef:Die van Q. hebben wel allemaal de ziekte van Brobbey, vallen steeds ..
Zoals Sneijdertje ook al aangeeft, omschakeling , doorschakeling is gewoon veel te langzaam. Het is steeds hetzelfde liedje,Henderson in de bal, in plaats van in de ruimte.Vraag blijft is dat omdat het is wat het is,of gewoon tactiek van Farioli.Trab schreef: do okt 24, 2024 6:40 pmWij maken ook veel domme overtredingen. Zo’n Hato vlak voor het rustsignaal. Speler van hun speelt hem naar hun eigen helft en hij geeft hem nog een tik na. Totaal onnodig. Deden we tegen die Tsjechen ook. Komen allemaal vrije trappen uit die ze in de 16 kunnen pompen. Dat is gewoon dom.999 schreef:Die van Q. hebben wel allemaal de ziekte van Brobbey, vallen steeds ..
Farioli wil centraal opbouwen, niet via de backs.Marillion schreef:Ben benieuwd of ze daar iets aan doen in de tweede helft. Kennelijk lukt het niet om het ter plekke in het veld aan te passen. Maar het lijkt me inderdaad niet meer dan logisch dat je het veld groter maakt in balbezit. Dan moet je ze uit elkaar kunnen spelen. Marge vergroten en de punten in de tas.
Doet de eerste 6 minuten weer alles fout. Dramatisch echt.T82 schreef: do okt 24, 2024 6:27 pm Die Rasmussen, daar valt werkelijk niet één positief ding over te melden.