Daar zeg je me wat. Ik had 't kennelijk verdrongen maar zit nu ineens een stuk minder gemakkelijk op m'n stoel.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk soms met nog lichte verbijstering terug aan de vorige Ajax - Heerenveen...

Moderator: mods
Daar zeg je me wat. Ik had 't kennelijk verdrongen maar zit nu ineens een stuk minder gemakkelijk op m'n stoel.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk soms met nog lichte verbijstering terug aan de vorige Ajax - Heerenveen...
De man van de gelijkmaker toen 'speelt' nu voor ons. En ook de andere Frieze doelpuntmakers spelen volgens mij niet meer voor Heerenveen nu.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk soms met nog lichte verbijstering terug aan de vorige Ajax - Heerenveen...
Ik zou Tadic laten banken... Terug gekomen met een blessure.. Laat Neres maar startenMarillion schreef:Voor wat het waard is, de opstelling volgens het AD:
Onana, Dest, Veltman, Blind, Tagliafico, Alvarez, Promes, Martinez, Ziyech, Huntelaar, Tadic.
Onzin. Ajax is veel sterker, alleen Heerenveen countert goed.wimpey schreef:HV de betere ploeg, voetballen steeds door Ajax’ middenveld heen.
Donny op 6 erbij, Alvarez ipv Schuurs. Dest voor Veltman. Zo moeilijk is het niet.Jöhnk schreef:Het middenveld is een drama en achterin te weinig snelheid en duelkracht. Ten Hag mag dit gaan rechtzetten, voor zover hij er het materiaal voor heeft.
Inderdaad. Gaat nergens over. Hoe kan je daar zo neergaan?wimpey schreef:Blind z’n lakse zelf. Complete onzin dat 1-2 werd afgekeurd. Ajax verdedigt als een stel wijven.
Spelen alle drie - in verdedigend - opzicht slecht. Blind en Schuurs in de fout bij de 1e goal. Weet niet wat Schuurs daar trachtte te doen. Die ging opeens naar de goal lopen ipv bij z’n man te blijven. Bij de onterecht afgekeurde 1-2 zien Schuurs en Blind er weer niet goed uit. Met name Schuurs. Is gewoon een twee tegen een situatie. Bal mag er nooit in. Promes ook matig. Gaat teveel voor eigen succes. Het is echt te hopen dat vde beek snel terugkeert.Jinne schreef:Veltman, Schuurs en Blind bij elkaar is teveel van hetzelfde. Halfbakken en sloom We komen hier goed weg.