Die zijn met dit elftal ook degradatiekandidaat.De Graafschap met elf Nederlanders
De Graafschap opent de competitie zondag met een compleet Nederlandse ploeg. In het elftal tegen landskampioen Ajax staat nog geen enkele nieuwe speler die de club dit seizoen aantrok.
Zo houdt trainer Ulderink de Liberiaan Johnson buiten de basis en zit ook de Macedoniër Abdulla op de bank. Voor hem komt Ajax nog te vroeg. Aanwinst De Leeuw is verder geschorst. Ulderink kiest voor twee spitsen.
Opstelling: Terol, Evers, Van de Pavert, Wormgoor, Fränkel; Rose, Meier, Breinburg, Overgoor; Poepon, El Hassnaoui
De Graafschap -Ajax 07-08-2011
Moderator: mods
Re: De Graafschap -Ajax 07-08-2011
De Gelderlander
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Precies, als we dit niet makkelijk over de streep trekken kunnen we er net zo goed mee ophouden.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
daar zou Geertje anders over denken....Opstelling: Terol, Evers, Van de Pavert, Wormgoor, Fränkel; Rose, Meier, Breinburg, Overgoor; Poepon, El Hassnaoui
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Dat is een op papier wel héél matig elftal. Ik herinner me van de laatste jaren een 0-5, 0-6, 1-8. Dan lijkt me dat Ajax dit klusje moet kunnen klaren.Opstelling: Terol, Evers, Van de Pavert, Wormgoor, Fränkel; Rose, Meier, Breinburg, Overgoor; Poepon, El Hassnaoui
-
De namen zeggen mij weinig, die wedstrijd moet Ajax toch kunnen winnen????wimpey schreef:Dat is een op papier wel héél matig elftal. Ik herinner me van de laatste jaren een 0-5, 0-6, 1-8. Dan lijkt me dat Ajax dit klusje moet kunnen klaren.Opstelling: Terol, Evers, Van de Pavert, Wormgoor, Fränkel; Rose, Meier, Breinburg, Overgoor; Poepon, El Hassnaoui
Het probleem bij Ajax is het creëren van kansen (gebrek aan creativiteit), laten we hopen dat het tegen De Graafschap beter gaat dan tegen Twente en het "Team van der Sar" , want toen kwamen die kansen niet.
Je zou natuurlijk ook Serero kunnen opstellen, maar die speelt die bal vaak in één keer, dat begrijpen de andere Ajacieden niet, de trainer moet Serero nog duidelijk maken dat in Nederland de balaanname tot in de perfectie moet worden uitgevoerd, dat wat erna gebeurt minder belangrijk is.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Geef trainer / ploeg een handvol wedstrijden, Demo. I.m.o. hebben we best een okay ploeggie. En Serero gaat zeker z'n speeltijd pakken. Fysiek / mentaal is de overgang van ACT naar Ajax-1 een grote. Je zag dat Enoh direct na zijn overgang steeds tegen blessures aanliep.
FdB doet er m.i. dan ook verstandig aan Serero rustig te brengen. One step at a time.
FdB doet er m.i. dan ook verstandig aan Serero rustig te brengen. One step at a time.
- Giacomo Puccini
Mee eens, Serero heeft denk ik een lange weg te gaan. Daar komt bij dat hij een smurf is, wat het voor hem niet makkelijker zal maken om bij ons te slagen.
Ajax!
Het hangt ook een beetje van het wedstrijdverloop af, als Ajax vroeg scoort en de Graafschap iets terug wil doen kan de score best hoog oplopen. Als de Graafschap goed stand houdt en Ajax vanuit balbezit kansen moet uitspelen en helemaal zelf afdwingen dan moeten we blij zijn met 3 punten. Het gebrek aan creativiteit is ook niets van de laatste wedstrijden, maar van het laatste half jaar. Dat gaat Serero ook niet meteen even oplossen, hoewel hij daarbij nog wel eens heel belangrijk zou kunnen zijn.Demosthenes schreef:De namen zeggen mij weinig, die wedstrijd moet Ajax toch kunnen winnen????wimpey schreef:Dat is een op papier wel héél matig elftal. Ik herinner me van de laatste jaren een 0-5, 0-6, 1-8. Dan lijkt me dat Ajax dit klusje moet kunnen klaren.Opstelling: Terol, Evers, Van de Pavert, Wormgoor, Fränkel; Rose, Meier, Breinburg, Overgoor; Poepon, El Hassnaoui
Het probleem bij Ajax is het creëren van kansen (gebrek aan creativiteit), laten we hopen dat het tegen De Graafschap beter gaat dan tegen Twente en het "Team van der Sar" , want toen kwamen die kansen niet.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ajax.nl
Selectie voor duel met De Graafschap
06 augustus 2011
Frank de Boer heeft zijn 18-koppige wedstrijdselectie voor de wedstrijd tegen De Graafschap bekendgemaakt. Jan Vertonghen (lies) en Aras Özbiliz (rug) ontbreken. Kenneth Vermeer zal zondag in Doetinchem voor het eerst met rugnummer 1 keepen.
De wedstrijdselectie bestaat uit de volgende spelers:
Kenneth Vermeer
Jeroen Verhoeven
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Vurnon Anita
Eyong Enoh
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
André Ooijer
Nicolai Boilesen
Theo Janssen
Daley Blind
Derk Boerrigter
Thulani Serero
Rodney Sneijder
De Graafschap - Ajax begint zondag om 14:30 uur op De Vijverberg in Doetinchem.
Geen verrassingen dus. Benieuwd wie er afvalt als Vertonghen terug is. Sneijder zou kunnen, maar dan heb je geen back-up linkspoot op het middenveld.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Giacomo Puccini
Geen Van der Heijden bij de selectie dus, Blind zal wel op de plek van Vertonghen staan. Geeft aan dat er in de defensie hard versterking nodig is.
Ajax!
- Giacomo Puccini
Ik hoop dat Enoh snel afvalt, vertraagt het spel te veel, alles gaat bij hem achteruit.
Ajax!
Dan heb je geen back-up rechtsback. Enoh zal dan eerder in aanmerking komen.Jöhnk schreef:Anita?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Giacomo Puccini
Iedereen is een betere rechtsback dan Anita.
Enoh, Ebecillio, Ooier, Alderweireld, Boerrigter, Blind, Verhoeven, noem maar op.
Enoh, Ebecillio, Ooier, Alderweireld, Boerrigter, Blind, Verhoeven, noem maar op.
Ajax!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Pfff. Je antipathie jegens Anita slaat door.
- Giacomo Puccini
Omdat ik weer aan zie komen dat hij ons punten gaat kosten. De aaibaarheidsfactor van het mannetje is groot, en hij werkt zo hard, daarom worden hem meer kwaliteiten toegedicht dan hij heeft. Alleen als middenvelder kan hij redelijk mee, mits anderen zijn gebreken compenseren. Anita als rechtsback is a joke.
Ajax!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Hmm volgens mij moet Ajax blij zijn dat er in aug geen belangrijke wedstrijden op het programma staan..
Blind achterin
Geen back up achter de spits.. Je laat wel 1 speler bij Jong Ajax ballen en je verhuurt er twee. Lijkt mij dat je toch een spits mist.
Blind achterin

Geen back up achter de spits.. Je laat wel 1 speler bij Jong Ajax ballen en je verhuurt er twee. Lijkt mij dat je toch een spits mist.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

- Giacomo Puccini
Kan iemand mij aan die Telegraaf-Eredivisie Live code helpen, please? 

Ajax!
999 schreef:Nog 1 nachtje slapen![]()
![]()

En met niemand anders!
En met niemand anders!
- SylvievdVaart
Oooh yeah!Bertje schreef:999 schreef:Nog 1 nachtje slapen![]()
![]()

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ben benieuwd wie de plek van Vertonghen morgen zal innemen, dat is dan meteen onze zwakste schakel
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Blind... Deed ie voor de JC schaal ookZabski schreef:Ben benieuwd wie de plek van Vertonghen morgen zal innemen, dat is dan meteen onze zwakste schakel
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg..