Vitesse

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gaizka1985

Re: Vitesse

Bericht door Gaizka1985 »

Wouter schreef:
wimpey schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik blijf de resterende competitiewedstrijden geld inzetten op winst PSV!!
Vertrouw nou niet op bijgeloof. Ik heb in 2016 écht niet gekeken. :aai.gif:

Momentum ligt nu wel bij Ajax. Die Ödegaard is een heerlijke voetballer, maar hij wil bij 3-2 effe de show stelen. Dat kan niet in zo'n team, met zulke verdedigers.

Maar Ajax wint gisteren, met goed voetbal. edsv lijkt moe. Een non-penalty, de 2-2 leek me offside en die 3-3 was pure onkunde van Vitesse. Pasveer keepte erg goed trouwens. Hield de 3-4 er nog effe uit.
Domme Van der Werff. Je moet in zo'n geval gewoon meelopen als verdediger en hopen dat Lozano op Pasveer schiet. Kans van 80 procent dat Pasveer hem pakt, zeker in de vorm waarin hij vandaag stak.

Maar goed, overall heeft Vitesse best goed gespeeld. De arbitrage zat niet mee.
Normaal gesproken wel, maar niet in de 88e ( ? ) minuut, dan moet je hem neer halen en rood pakken, doe dat alleen voordat hij in de 16 is...!
wimpey

Bericht door wimpey »

Wouter schreef:
Ferry schreef:Waarom is dit geen pingel voor Vitesse dan? Of op z'n minst een vrij trap op de rand van de 16?
Had een indirecte vrije trap moeten zijn vanwege gevaarlijk spel. Dat Gozubuyuk de bal doodleuk aan Zoet gaf was bizar.
Die maakt z’n eigen regels. 1e penalty was me ook wat. Lozano was al in vogelvlucht voor Pasveer ingreep. Zoet bij 2e en 3e goal errug matig.

Die Odegaard is wel een fijne speler. Maar gallery play moet je niet doen in zo’n team. Ze speelden als je berichtte, ziet er aardig uit, maar defensie is zwak. Kunnen het Ajax ook moeilijk maken.
Wouter

Bericht door Wouter »

Marillion schreef:Die niet gegeven penalty. In welke zin is die actie van Pereiro met dat hoge been anders dan die van Mazraoui waarbij die laatste (terecht) rood kreeg? VAR corrigeert in de ene situatie van geel naar rood. En nu van strafschop naar geen strafschop.
Pereiro raakt hem niet en heeft ook niet de intentie om iemand verrot te schoppen. Maar gevaarlijk spel was het natuurlijk wel. Indirecte vrije schop dus. Het schokkende is dat Gozubuyuk blijkbaar de spelregels niet kent.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

De intentie is niet relevant. Niemand heeft Mazraoui gevraagd of hij Angelino wilde raken.

Dat je rood alleen geeft als er daadwerkelijk contact is daar kan ik nog wel inkomen. Maar dat er dan helemaal niets overblijft is niet uit te leggen.
Nil volentibus arduum
Wouter

Bericht door Wouter »

Ik lees nu dat hij Bero wel raakte.

Maar goed, ik heb altijd geleerd dat gevaarlijk spel moet worden bestraft met een indirecte vrije schop. Een scheidsrechtersbal voor PSV was echt merkwaardig.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Sorry gemist, zat in OC naar een echte wedstrijd te kijken in een echt stadion i.p.v. een evenementenhal. Watford-Wolves op Wembley halve finale FA cup, gewonnen na verlenging met 3-2 door Watford. :biggthumpup.gif:
YNWA
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Begrijp ik dat de VAR niet kan ingrijpen als gevlagd en gefloten is voor buitenspel? Vitesse (en daarmee indirect wij) werden wel snoeihard genaaid, want daar werd een glaszuivere 2-0 ten onrechte afgekeurd:
Iniesta

Bericht door Iniesta »

Ja maar als ee gevlagd wordt, is het spel beïnvloed. Zoet reageert daar wellicht op.
Wel logisch dus dat de var dat niet kan corrigeren
wimpey

Bericht door wimpey »

InnerHarbour schreef:Sorry gemist, zat in OC naar een echte wedstrijd te kijken in een echt stadion i.p.v. een evenementenhal. Watford-Wolves op Wembley halve finale FA cup, gewonnen na verlenging met 3-2 door Watford. :biggthumpup.gif:
Lijkt me off-topic en het zal ook weinigen interesseren, ben ik bang.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

wimpey schreef:Lijkt me off-topic en het zal ook weinigen interesseren, ben ik bang.
Oh, ik krijg juist de indruk dat er steeds meer het heel belangrijk vinden wat ik te vertellen heb. :hypocrite.gif:
YNWA
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Watford vs Wolves, je kunt het amper fatsoenlijk voetbal noemen. Beetje een soort van rugby met een ronde bal.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
LucaS

Bericht door LucaS »

Die maakt z’n eigen regels. 1e penalty was me ook wat. Lozano was al in vogelvlucht voor Pasveer ingreep.
Niet alleen dat, hij speelt die bal bewust een eind naar links zodat Pasveer die bal niet kan raken. Misselijke speler. Varren zouden dat overigens moeten weten en daar op letten
I think I lost my fucking headache
Wouter

Bericht door Wouter »

Nu de samenvatting ook gezien. Pasveer had geen strafschop tegen moeten krijgen, want Lozano duikt op hem ipv andersom.
LucaS

Bericht door LucaS »

Echt bizar dat de var dat niet ziet
I think I lost my fucking headache
Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand »

Wouter schreef:Nu de samenvatting ook gezien. Pasveer had geen strafschop tegen moeten krijgen, want Lozano duikt op hem ipv andersom.
En Vitesse had een pingel moeten krijgen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Wouter

Bericht door Wouter »

Dat niet, maar wel een indirecte vrije schop.
Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand »

Was voor mij toch echt een pingel, zo'n kop wordt er bijna afgetrapt
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Wouter

Bericht door Wouter »

Gevaarlijk spel wordt bestraft met een indirecte vrije schop. Gozubuyuk nam dus twee verkeerde beslissingen op rij.
wimpey

Bericht door wimpey »

Büttner. :excited.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Die zien we dinsdag dus niet. Jammer, toch een speler waarvoor je naar het stadion gaat. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum
wimpey

Bericht door wimpey »

Linssen met een hattrick. Gevaarlijke klant.
Wouter

Bericht door Wouter »

Het is ook wel fijn om een slimme speler te hebben ter compensatie voor Buttner.

Wat was dat PEC trouwens bizar slecht. Een uur tegen tien man spelen en nauwelijks een kans creëren. Waarom Feyenoord Stam als trainer aanstelt is me een raadsel.
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Wouter schreef:Het is ook wel fijn om een slimme speler te hebben ter compensatie voor Buttner.

Wat was dat PEC trouwens bizar slecht. Een uur tegen tien man spelen en nauwelijks een kans creëren. Waarom Feyenoord Stam als trainer aanstelt is me een raadsel.
Hij deed het zo goed bij JA. :666.gif: :smallgrin.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff »

Ödegaard onder de indruk van Ajax: "Ze spelen geweldig voetbal!"

https://www.youtube.com/watch?v=KDoVCN2hRhs
Wouter

Bericht door Wouter »

Gatverdamme wat een vieze slijmbal. Het probleem was gisteren niet dat Ajax zo geweldig was, de problemen waren Laffe Leo en Mede-Ajacied Maikel. Met Sturing als hoofdtrainer en een normale opstelling zonder die klant van Tattoo Bob had Vitesse gewoon punten kunnen halen.
Plaats reactie