Vitesse

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Wouter

Re: Vitesse

Bericht door Wouter »

Vitesse speelt wel op zijn Engels. Lange ballen richting de spits met twee verdedigers in zijn nek. Zonder enige intelligentie dus. En dan ook nog week in week uit een bizarre blunder in de slotfase.

En dan Slutsky die week in week uit rept over een "difficult game" als er verloren is van Groningen of er net een puntje uit het vuur is gesleept tegen Emmen...
:1evil.gif:
Laatst gewijzigd door Wouter op zo feb 10, 2019 6:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Beetje nivea League 2 dus want het voetbal dat jij omschrijft wordt alleen nog in die League gespeeld.
YNWA
Javiskamp

Bericht door Javiskamp »

'Vitesse-fans wachten bus op met spandoeken: 'kutbeleid' en 'schaam je kapot''
Gepubliceerd: Zondag 10 februari 2019 om 20:48
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
Meerdere Vitesse-fans hebben zondagmiddag verhaal gehaald na de late 2-1 nederlaag van hun club bij FC Groningen. De spelersbus van de Arnhemmers werd bij terugkomst in Arnhem opgewacht door een vijftigtal supporters, meldt Omroep Gelderland.

De boze fans hadden bovendien een auto geparkeerd bij Sportprak Papendal. Hieraan waren twee spandoeken bevestigd, met de teksten 'kutbeleid' en 'schaam je kapot'. Trainer Leonid Slutsky ging de discussie aan met de Arnhemse supporters. Dit gesprek verliep volgens de lokale omroep rustig en leidde niet tot verdere ongeregeldheden.

De aanhang van Vitesse is al langere tijd ontevreden over de verrichtingen van de Arnhemmers. De club staat weliswaar op een vijfde plek in de Eredivisie, maar het veldspel is in de ogen van de fans te weinig avontuurlijk. Vitesse leek zondagmiddag een punt mee te nemen bij FC Groningen, maar moest in de blessuretijd de winnende 2-1 van Mo El Hankouri incasseren.
Tjonge... ze staan 5de.... wat hadden ze dan verwacht?
Het begint een beetje op NEC te lijken
Sandro

Bericht door Sandro »

Joost de Wit vertrekt. Maakt dat nog wat uit?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Wouter

Bericht door Wouter »

InnerHarbour

Scheveninge-Jong Vitas 1-0, het wordt tijd dat Abramovitsj ook wat spelers voor JV naar Stamford Bridge oost stuurt. :smallgrin.gif:
YNWA
Wouter

Bericht door Wouter »

Wees maar blij dat Buitink aan de andere kant van dat dorpje achter de duinen meedeed!
InnerHarbour

Scheveningen is een wijk in de stad Den Haag Woutertje.
YNWA
Wouter

Bericht door Wouter »

Ik heb het dan ook over het dorp Den Haag. Of denk jij dat dat Car Jeans Kyocera Prins Claus Kunstgrasdingesstadion in Scheveningen ligt?
InnerHarbour

Alsof het mij boeit wat er in dat stadion plaatsvind. :confused.gif: Het is droevig gesteld met de jeugdopleiding van Vitas als je niet kan winnen van een stel veredelde amateurs uit de mooie Residentie.
YNWA
Wouter

Bericht door Wouter »

Ik vond die 3-3 ook niet best, maar juist een jeugdspeler heeft het prima gedaan.
InnerHarbour

Hoeveel jaar speelt dat jong Vitas nu al in de tweede divisie? Ze komen er maar niet uit zodat jullie talenten tegen meer weerstand spelen. Potje tegen Scheveningen worden ze niet echt beter van.
YNWA
Nihad

Bericht door Nihad »

InnerHarbour schreef:Scheveningen is een wijk in de stad Den Haag Woutertje.
Het is ook een dorp, je weet wel waar de Pronk's, Toet's en Jol's vandaan komen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
wimpey

Bericht door wimpey »

Wouter schreef:Ik heb het dan ook over het dorp Den Haag. Of denk jij dat dat Car Jeans Kyocera Prins Claus Kunstgrasdingesstadion in Scheveningen ligt?
Zijn er op Rotterdam en Arnhem na eigenlijk überhaupt steden in NL? :excited.gif:
Nihad

Bericht door Nihad »

Grappig dat een Arnhemmer Den Haag een dorp noemt. Ik was ooit in Arnhem en heb de 'stad' van Arnhem niet kunnen vinden. :smallgrin.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Wouter

Bericht door Wouter »

Den Haag heeft nooit stadsrechten gehad. Arnhem wel. In 1528 was Den Haag al geen partij voor de mensen uit de hoofdstad van de grootste provincie van het land. Boabdil zal met oud en nieuw wel naar Haags gebruik zijn ogen uit zijn kassen hebben geschoten.

Was het maar weer 1528. Dan had ik IH en Boabdil in de kerker van de Eusebiuskerk gegooid, waar ze dan de Dorpstwist tussen de Zandhoofden van de ene kant van de Grote Marktstraat/Loosduinseweg en de Modderbewoners van de andere kant hadden kunnen uitvechten.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Voor dit onderwerp is de komende dagen geen tijd hoor. De focus moet op zondag 7 april. Vitesse - PSV!
Ik heb de laatste 10 edities eens bekeken en daar worden we niet vrolijk van:

Vitesse 2-4 PSV 29 okt 2017
Vitesse 0-2 PSV 29 okt 2016
Vitesse 0-1 PSV 5 dec 2015
Vitesse 0-1 PSV 17 jan 2015
Vitesse 1-2 PSV 15 mrt 2014
Vitesse 2-2 PSV 9 feb 2013
Vitesse 1-1 PSV 23 okt 2011
Vitesse 0-2 PSV 27 okt 2010
Vitesse 0-0 PSV 31 jan 2010
Vitesse 1-1 PSV 14 dec 2008

Daar zit dus niet één overwinning bij. Ik wil er niet te veel druk op zetten maar het is dus wel weer eens tijd.
Nil volentibus arduum
Wouter

Bericht door Wouter »

Eens! Je moet zelfs meer dan 22 jaar terug in de tijd voor de laatste thuisoverwinning van Vitesse op PSV. Het is bijna gegarandeerd een middag of avond vol frustraties tegen die lui. Vitesse wordt zelden weggespeeld, maar verliest altijd door een geniepige counter of blunders achterin. Vorig jaar Pasveer nog. Brrr.
wimpey

Bericht door wimpey »

Die keeper van nu (Eduardo?) is niet veel beter, toch?!

Vitesse is ook zo'n ploeg die lekker gaat voetballen tegen edsv. Paar jaar geleden nog, ik meen onder Bosz. Kregen ze in de 90e de 0-1 om de oren door Hendrix. :excited.gif: Toen lag het helemaal open, omdat Vitesse lekker op de winst bleef speculeren.

Vitesse heeft ook meer met edsv dan met Ajax. Op de 34e speeldag was Vitesse een graag geziene tegenstander van edsv. Van Ginkel mocht (al dan niet van Chelsea) niet naar Ajax. Dat soort grappen voert ertoe dat ik niks van Vitesse verwacht tegen die lui.

Al moet erbij worden vermeld dat Vitesse in Eindhoven mooie dingen heeft gedaan. Ook voor Ajax. :smallgrin.gif: Die 2-6 was briljant, aan de hand van Pröpper. Die 1-2 met een goal van Reis ook. :biggthumpup.gif:
Nihad

Bericht door Nihad »

Wouter schreef:Den Haag heeft nooit stadsrechten gehad. Arnhem wel. In 1528 was Den Haag al geen partij voor de mensen uit de hoofdstad van de grootste provincie van het land. Boabdil zal met oud en nieuw wel naar Haags gebruik zijn ogen uit zijn kassen hebben geschoten.

Was het maar weer 1528. Dan had ik IH en Boabdil in de kerker van de Eusebiuskerk gegooid, waar ze dan de Dorpstwist tussen de Zandhoofden van de ene kant van de Grote Marktstraat/Loosduinseweg en de Modderbewoners van de andere kant hadden kunnen uitvechten.
Sorry, ik kom uit Delft. :neutral.gif:
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Wat doet die edsveer nou weer in dat doel??
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Die andere keeper heeft inmiddels de pensioengerechtigde leeftijd bereikt? :smallgrin.gif:

Goed dat ze vanavond niet hebben gewonnen maar kennelijk wel een aardige tweede helft hebben gespeeld. Twee lastige wedstrijden op rij winnen is waarschijnlijk teveel gevraagd.
Nil volentibus arduum
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Ik las dat Odegaard de pannen van het dak speelde in de tweede helft. Nu volhouden! :1evil.gif:
Wouter

Bericht door Wouter »

Die rare bange Rus begon doodleuk met een 4-5-1-opstelling. Na een dramatische eerste helft moest het roer natuurlijk wel om en gingen ze zowaar aardig voetballen en AZ onder druk zetten. Odegaard is gedurende het seizoen wel steeds beter gaan spelen. Dauda viel ook wel aardig in.

Maar het blijft shaky met die beroerde centrale verdedigers en de zwakke linkerkant. Die Clark bijvoorbeeld kan er helemaal niks van. Pasveer keepte overigens goed.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Jullie zullen die Room wel terugnemen, of niet? Ik vond dat altijd een prima keeper bij Vitesse.
Nil volentibus arduum
Plaats reactie