Zoals ik al zei was hij 70 minuten lang prut, prut, prut, Luuk.LucaS schreef:Ondanks het torenhoge rendement in de score, vond ik Robinho eigenlijk niet zo goed.
UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hoop in ieder geval wel iets mee te pikken. Ben vooralsnog eventjes druk nog. RaiUno is bij mij telkens (toevallig?) uit de lucht wanneer er voetbal voor is. Even zien wat er op RTL dan op is, want Real kan me ook niet echt bekoren.Thomas schreef:Ik neem aan dat er vanavond wel wat mensen gaan kijken naar Olympiakos-Real Madrid? Of gaat Peter weer ergens anders naar kijken?
Veel oude bekenden in de ploeg van Olympiakos:
K - Antonis Nikopolidis
V - Anastasios Pantos
V - Michal Zewlakow
V - Julio César
V - Raúl Bravo
M - Luciano Galletti
M - Christos Patsatzoglou
M - Predrag Djordjevic
M - Ieroklis Stoltidis
M - Lomana Lua-Lua
A - Darko Kovacevic
Schuster komt weer met een nieuw centraal duo op de proppen:
K - Iker Casillas
V - Sergio Ramos
V - Fabio Cannavaro
V - Gabriel Heinze
V - Marcelo
M - Robinho
M - Mahamadou Diarra
M - Fernando Gago
M - Wesley Sneijder
A - Ruud van Nistelrooy
A - Raúl
K - Antonis Nikopolidis
V - Anastasios Pantos
V - Michal Zewlakow
V - Julio César
V - Raúl Bravo
M - Luciano Galletti
M - Christos Patsatzoglou
M - Predrag Djordjevic
M - Ieroklis Stoltidis
M - Lomana Lua-Lua
A - Darko Kovacevic
Schuster komt weer met een nieuw centraal duo op de proppen:
K - Iker Casillas
V - Sergio Ramos
V - Fabio Cannavaro
V - Gabriel Heinze
V - Marcelo
M - Robinho
M - Mahamadou Diarra
M - Fernando Gago
M - Wesley Sneijder
A - Ruud van Nistelrooy
A - Raúl
In Celtic Park staat het 1-0 voor Celtic tegen Benfica. Doelpunt van McGeady. Benfica treedt aan met Crouch-wannabe Oscar Cardozo (verder wel een goede speler hoor) in de basis. En ook met middenvelder Cristian Rodríguez, van wie Weekend Cees gecharmeerd was.
Bij Olympiakos debuteert vanavond wellicht de jongste CL-speler ooit. De FM'ers van AT kennen hem vast wel: Papadopoulos.
Bij Olympiakos debuteert vanavond wellicht de jongste CL-speler ooit. De FM'ers van AT kennen hem vast wel: Papadopoulos.
Porto-Marseille 1-1, Niang.
Raul Bravo moet er geblesseerd af. Hopelijk is het niet te erg, want hij schijnt nogal last van heimwee te hebben. Lullig als je dan ook een tijdje niet mag voetballen. Erin komt de Argentijnse middenvelder Rodrigo Archubi (22 jaar), die zich onmogelijk heeft gemaakt bij Lanús en daarom een jaar verhuurd is.
Liverpool-Besiktas 3-0, Benayoun. Wisten jullie trouwens dat de welbekende oud-Fenerbahçe doelman Rüstü (die met de zwarte strepen onder z'n ogen op het WK in 2002) is overgestapt naar rivaal Besiktas? Yikes.
Raul Bravo moet er geblesseerd af. Hopelijk is het niet te erg, want hij schijnt nogal last van heimwee te hebben. Lullig als je dan ook een tijdje niet mag voetballen. Erin komt de Argentijnse middenvelder Rodrigo Archubi (22 jaar), die zich onmogelijk heeft gemaakt bij Lanús en daarom een jaar verhuurd is.
Liverpool-Besiktas 3-0, Benayoun. Wisten jullie trouwens dat de welbekende oud-Fenerbahçe doelman Rüstü (die met de zwarte strepen onder z'n ogen op het WK in 2002) is overgestapt naar rivaal Besiktas? Yikes.