Al een Kringloopwinkel ontdekt?
Thomas schreef:...terwijl het vandaag zondag is. Dan kan ik daar toch helemaal niet terecht?
Ok, dan maar even afwachten tot de volgende EC-wedstrijd, of zo.Bertje schreef:Niets moet, alles mag!
Dat is zeker gezellig! Als ik het vak vind, natuurlijk.Thijs schreef:M'n maat wilde vanmiddag kaartjes voor Zuid tweede ring gaan halen, maar dat schijnt al totaal uitverkocht te zijn. Hij kon het niet geloven en is bij drie Free Record Shops langsgeweest, maar telkens hetzelfde.
Nu zitten we op 413, wel gezellig zo dicht bij Thomas.
Huh? Echt waar?Thijs schreef:M'n maat wilde vanmiddag kaartjes voor Zuid tweede ring gaan halen, maar dat schijnt al totaal uitverkocht te zijn. Hij kon het niet geloven en is bij drie Free Record Shops langsgeweest, maar telkens hetzelfde.
Moeite om dichtbij het doel van de tegenstander te spelen.Thomas schreef:Ik denk dat ik de kwaliteiten van Huntelaar helemaal niet zoveel zonniger inzie dan ze zijn. Ik vind alleen dat Ajax hem op een manier moet gebruiken waarmee je zijn kwaliteiten benut. Maar dit Ajax heeft moeite om dichtbij de goal van de tegenstander te voetballen. Er zitten weinig spelers bij die goed kunnen spelen en combineren in de kleine ruimte of de ruimte achter de verdediging.
Je geeft in wezen aan dat je niets aan KJH hebt als hij wat verder van het doel speelt (mist de snelheid enz.) en ook niet als Ajax de tegenstander heeft teruggedrongen, omdat hij niet kan voetballen!Thomas schreef:Dan moet je hem dat niet laten doen. Als voetballende spits is Huntelaar weer beter van de goal af, maar dan heeft hij vanwege z'n snelheid niet altijd de tijd meer om z'n plaats in te nemen voor de goal. Dichtbij de goal is hij er gewoon om doelpunten te maken. Want hij blijft dodelijk effectief. Bijna alles wat hij raakt gaat op goal.