De play-offs: Ajax-AZ
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Gisteren een kaartje 'gereserveerd' bij Planet voor 4 euro. Heb een prima laptop met een prima verbinding, maar ik kreeg telkens 3 sec "live" streaming en daarna moet ie weer bufferen.
WAARDELOZE SERVICE VAN EEN WAARDELOOS BEDRIJF. Dat je het DURFT aan te bieden. Gadverdamme wat een !$&($bedrijf.
Edit: Nou, nou.
WAARDELOZE SERVICE VAN EEN WAARDELOOS BEDRIJF. Dat je het DURFT aan te bieden. Gadverdamme wat een !$&($bedrijf.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Misschien als je een beetje uit de wind gaat zitten, wil wel eens helpen ..De Dominee schreef:Gisteren een kaartje 'gereserveerd' bij Planet voor 4 euro. Heb een prima laptop met een prima verbinding, maar ik kreeg telkens 3 sec "live" streaming en daarna moet ie weer bufferen.
Blij met de punten ...
Tja, ik heb niets te klagen hoor. Waarschijnlijk ligt het dan toch aan je prima verbinding en/of prima laptop.De Dominee schreef:Gisteren een kaartje 'gereserveerd' bij Planet voor 4 euro. Heb een prima laptop met een prima verbinding, maar ik kreeg telkens 3 sec "live" streaming en daarna moet ie weer bufferen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father