De play-offs: AZ-Ajax
Ja, maar het maakt niet uit of Roger dar staat of Maduro, het middenveld wordt overlopen.Izmailov schreef:Ik ben geen fan van Maduro, maar om Roger te laten spelen gaat wel heel ver. Het middenveld wordt morgen dus overlopen.......joey schreef:In Het Parool staat dat afgaande op de training van gisteren Perez en Roger in de basis staan.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Eens. Maar ik heb Maduro incidenteel nog wel eens weerstand zien bieden aan de tegenstander. Bij Roger is het altijd een vrije doorloop.Demosthenes schreef:Ja, maar het maakt niet uit of Roger dar staat of Maduro, het middenveld wordt overlopen.Izmailov schreef:Ik ben geen fan van Maduro, maar om Roger te laten spelen gaat wel heel ver. Het middenveld wordt morgen dus overlopen.......joey schreef:In Het Parool staat dat afgaande op de training van gisteren Perez en Roger in de basis staan.
Ik ben er ook niet voor. Maar ik moet nog zien of Roger speelt.
Heitinga speelt in elk geval op het middenveld, meldt Het Parool. Van der Wiel neemt de plaats over van Stam.
Aangezien AZ waarschijnlijk met twee spitsen speelt, zou ik kiezen voor drie verdedigers en Emanuelson doorschuiven naar het middenveld. Heitinga kan dan Sneijder en Perez in de rug dekken. Ik zou met drie spitsen spelen aangezien De Mul en Steinsson zwakke schakels zijn.
Heitinga speelt in elk geval op het middenveld, meldt Het Parool. Van der Wiel neemt de plaats over van Stam.
Aangezien AZ waarschijnlijk met twee spitsen speelt, zou ik kiezen voor drie verdedigers en Emanuelson doorschuiven naar het middenveld. Heitinga kan dan Sneijder en Perez in de rug dekken. Ik zou met drie spitsen spelen aangezien De Mul en Steinsson zwakke schakels zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
Waarom juist Sneijder op 10 en Perez als rechtshalf?Bertje schreef:De Mul speelt bij ons, joey.![]()
Met behulp van het Parool kom ik dan op zoiets uit:
Babel, Huntelaar;
Sneijder;
Roger, Perez;
Heitinga;
Emanuelson, Vermaelen, Van der Wiel, Ogararu;
Stekelenburg;
En dan met Ogararu in een driemansverdediging? Zie Werder Bremen-thuis, Joey.joey schreef:Aangezien AZ waarschijnlijk met twee spitsen speelt, zou ik kiezen voor drie verdedigers en Emanuelson doorschuiven naar het middenveld. Heitinga kan dan Sneijder en Perez in de rug dekken. Ik zou met drie spitsen spelen aangezien De Mul en Steinsson zwakke schakels zijn.
Omdat Perez kan controleren.Thomas schreef:Waarom juist Sneijder op 10 en Perez als rechtshalf?Bertje schreef:De Mul speelt bij ons, joey.![]()
Met behulp van het Parool kom ik dan op zoiets uit:
Babel, Huntelaar;
Sneijder;
Roger, Perez;
Heitinga;
Emanuelson, Vermaelen, Van der Wiel, Ogararu;
Stekelenburg;
-
-
- AT Toto winner 15/16
Ja opzich ben ik ook niet zo'n fan van die man, maar als hij in ene besluit te rennen, tja dan kan hij nogal eens gevaarlijk worden met zijn inzicht en technieck.Roger speelt definitief
Overigens heeft Roge, en dan geloof ik voor Villarreal al een paar keer vanaf de middenlijn gescoord. Het gebeurd wel vaker, maar 3 keer in je carriere....
Pompiedom
- SylvievdVaart
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Als dat 100 % zeker is dan v.d wiel en Vermaelen in de mandekking en Heitinga als een slot op de deur. Ogararu en Emanuelson kunnen dan door schuiven op Boukhari(of wie dan ook) en op Jenner (of wie dan ook)LeonardoSpits schreef:idd, maar hun selectie is vrij gelijkwaardig aan elkaar, en ik denk dat hun het beter kunnen opvangen..Ach van AZ kun je waarschijnlijk net zo'n lange lijst maken.
Afwezige van AZ: Donk, Watervrouw, Da shiva, Dembelele, Schaars, Koefnoen, en misschien kan Opdam ook niet mee doen.
Ik verwacht dan morgen een beter Ajax want juist AZ moet het van hun aanvals spel hebben. Dan kan in mijn ogen morgen een "kleine"nederlaag zoals HtC het noemt wel eens dodelijk zijn. Want het lijkt met stug dat met de return dat dan nog steeds AZ deze was lijst aan blessures heeft en daar doet dan Gabri,Davids, Stam niks aan af.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Ze doen gewoon mee, Dembele en Schaars misschien niet, maar de anderen wel, maak je maar geen zorgen/illusies.LeonardoSpits schreef:idd, maar hun selectie is vrij gelijkwaardig aan elkaar, en ik denk dat hun het beter kunnen opvangen..Ach van AZ kun je waarschijnlijk net zo'n lange lijst maken.
Afwezige van AZ: Donk, Watervrouw, Da shiva, Dembelele, Schaars, Koefnoen, en misschien kan Opdam ook niet mee doen.
Donk, Waterman, koevermans, en Mendes zijn gebleseerd naar mijn weten...
Alleen Dembele en Koevermans komen misschien in actie
edit, van de AZ site:
Alleen Dembele en Koevermans komen misschien in actie
edit, van de AZ site:
ALKMAAR- Louis van Gaal zal pas op het laatste moment een beslissing nemen over het al dan niet meespelen van Moussa Dembélé, Danny Koevermans, Boy Waterman en Ryan Donk. Die vier spelers vormen de twijfelgevallen bij AZ in aanloop naar AZ-Ajax. “Koevermans kan waarschijnlijk helemaal niet meedoen; Dembélé is een vraagteken en Waterman en Donk zijn ook twijfelachtig.”
Pompiedom
Geen idee of dat morgen ook gebeurt, maar ik lees zo vaak dat spelers geblesseerd zijn, maar dan toch geen wedstrijd missen.
Van Gaal neemt niet zo maar risico (althans niet in zijn Ajaxtijd), hij zegt zelf dat hij nooit klaagt over absenties door blessures, maar noemde afgelopen week wel dat hij al lang vijf spelers miste. Ik zou niet weten wie, misschien drie keepers, maar ik kom niet verder dan Mendes, tijdje Schaars en Didulica (laatste tijd Opdam?), maar Didulica zal ook volgend jaar niet spelen en De Zeeuw doet het toch zo goed, dan komt Mends ook niet terug.
Ik denk dat Waterman, Donk, Opdam en Koevermans gewoon spelen, de laatste eventueel als invaller. Dembele???????????
Van Gaal neemt niet zo maar risico (althans niet in zijn Ajaxtijd), hij zegt zelf dat hij nooit klaagt over absenties door blessures, maar noemde afgelopen week wel dat hij al lang vijf spelers miste. Ik zou niet weten wie, misschien drie keepers, maar ik kom niet verder dan Mendes, tijdje Schaars en Didulica (laatste tijd Opdam?), maar Didulica zal ook volgend jaar niet spelen en De Zeeuw doet het toch zo goed, dan komt Mends ook niet terug.
Ik denk dat Waterman, Donk, Opdam en Koevermans gewoon spelen, de laatste eventueel als invaller. Dembele???????????