AT's voetballer van het seizoen 2006/2007
Moderator: mods
Het is Thomas' topic, dus mag hij ook bepalen welke voetballers er mee doen. Toch?Peter schreef:Vind het wel mooi, trouwens. Iedereen nomineert een speler, waarop Thomas aangeeft of het hem zint of niet. :D
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
In zoverre dat ik bepaal of iemands argumentatie wel ergens op slaat of dat ik toevallig weet dat hij/zij onzin uitkraamt. De regels zijn er al om te voorkomen dat de Van der Meijdes en de De Jongs er niet op komen, dus daar hoef ik verder m'n oordeel niet over te geven.
Maar als jij bijvoorbeeld Pablo Aimar van Zaragoza wilt nomineren en met goede argumentatie komt, terwijl ik stukken minder onder de indruk ben van zijn prestaties, komt hij toch wel op de lijst. Zo ging het ook met Bertje en Ruud van Nistelrooij.
Maar als jij bijvoorbeeld Pablo Aimar van Zaragoza wilt nomineren en met goede argumentatie komt, terwijl ik stukken minder onder de indruk ben van zijn prestaties, komt hij toch wel op de lijst. Zo ging het ook met Bertje en Ruud van Nistelrooij.
Wat maakt het nu allemaal uit, Thomas? Al nomineren ze Grobbelaar. Dat soort namen verdwijnen toch na de eerste ronde. Tenminste als we uitgaan van de redelijkheid van de bewoners hier. En als we er van uitgaan dat iedereen jou en jouw topic serieus neemt.
Ik ga daar wel van uit. :hypocrite:
Ik ga daar wel van uit. :hypocrite:
Bertje for President!
Als we uit gaan van de redelijkheid van de bewoners hier zouden Van der Meijde en De Jong überhaupt niet genomineerd worden, Kaboem. ;)
Cannavaro is dit seizoen een drama, Jöhnk. Hij kan niet omgaan met de ruimte in z'n rug en de snelheid van La Liga. Je ziet hem regelmatig met beide armen vastklampen aan z'n tegenstanders om ze er maar niet langs te laten glippen. Hij is inmiddels ook al begonnen aan een forse verzameling kaarten.Jöhnk schreef:Real doet het wel beter dan vorig seizoen. Volgens mij komt dat door het aantrekken van Cannavaro en SuperRuud.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op do feb 08, 2007 4:29 am, 2 keer totaal gewijzigd.