Ik? Welnee.Daniel_vT schreef:Stiekem geniet jij er ook wel van hoor Duke.
Stiekum dan.
Volgens mij moesten die opeens lopen en werken voor hun geld...Jeroen427 schreef:Vraag is: wat is er in godsnaam aan de hand? Wat hebben die spelers uitgevroten dat het nu ineens een onwerkbare situatie is geworden?
VLEMMINGS INTERIM BIJ FEYENOORD
ROTTERDAM - Leon Vlemmings (38) neemt bij Feyenoord voorlopig de taken waar van de vandaag ontslagen trainer Gertjan Verbeek. Vlemmings was dit seizoen een van de assistenten van Verbeek. Na een klemmend beroep van de clubleiding is Vlemmings bereid gevonden om voorlopig de technische leidning op zich te nemen.
Vlemmings zit vrijdagavond in het uitduel met SC Heerenveen voor het eerst als interim-coach op de bank van Feyenoord.
Bij de jeugd van PSV begon Vlemmings zijn carrière als oefenmeester. Daarna stond hij vier seizoenen aan het roer van FC Eindhoven en kwam vervolgens via het assistentschap van het Nederlands elftal tot negentien jaar en NAC Breda in Rotterdam terecht.
Veel Feyenoord-supporters zijn inmiddels zo wanhopig dat ze Adriaanse best zouden willen hebben hoor. Zijn naam best vaak op FN. Natuurlijk is hij in zekere zin een arrogante Amsterdammer, maar tegelijk is leeft onder Feyenoorders nu heel erg het idee dat die verwende ventjes aangepakt moeten worden. Bovendien hebben veel supporters, hoe hersenloos ook, natuurlijk wel door dat Adriaanse een vakman is. Een kat in het nauw zet zijn principes dan wel eens opzij.Kowalczyk schreef:Adriaanse zou Feyenoord er bovenop kunnen helpen. Ik zou het bijzonder slecht nieuws vinden als ze hem nemen.Ajax Rules schreef:Jaaaaaa, Van Hanegem. Dat zou echt su-per zijn!
Als ze slim zijn nemen ze Adriaanse. Die zet de oude lullen op de bank en gaat met de jeugd werken aan een selectie die meer geld waard wordt.
Maar wees gerust: dat durft die club nu niet.
De supporters zijn al woest, en dan zouden ze nu ook nog hun geld zetten op een Amsterdammer en ex-neus...? Ammenooitniet. Hebben ze het lef niet voor. Gelukkig.
K.
Wie is die bovenste?Daniel_vT schreef:
Ze lijken nog op elkaar ook. Zeker weten geen familie?
Misschien dat de supporters het nog wel willen, maar de spelers niet. En die schijnen het momenteel voor het zeggen te hebben. Je denkt toch niet dat de oude garde een trainer aanstelt die hen meteen naar kleedkamer 2 schopt?Ajax Rules schreef:Veel Feyenoord-supporters zijn inmiddels zo wanhopig dat ze Adriaanse best zouden willen hebben hoor. Zijn naam best vaak op FN. Natuurlijk is hij in zekere zin een arrogante Amsterdammer, maar tegelijk is leeft onder Feyenoorders nu heel erg het idee dat die verwende ventjes aangepakt moeten worden. Bovendien hebben veel supporters, hoe hersenloos ook, natuurlijk wel door dat Adriaanse een vakman is. Een kat in het nauw zet zijn principes dan wel eens opzij.Kowalczyk schreef:Adriaanse zou Feyenoord er bovenop kunnen helpen. Ik zou het bijzonder slecht nieuws vinden als ze hem nemen.Ajax Rules schreef:Jaaaaaa, Van Hanegem. Dat zou echt su-per zijn!
Als ze slim zijn nemen ze Adriaanse. Die zet de oude lullen op de bank en gaat met de jeugd werken aan een selectie die meer geld waard wordt.
Maar wees gerust: dat durft die club nu niet.
De supporters zijn al woest, en dan zouden ze nu ook nog hun geld zetten op een Amsterdammer en ex-neus...? Ammenooitniet. Hebben ze het lef niet voor. Gelukkig.
K.
Adriaanse is op zijn beurt trouwens net een soort Johan Cruijff, zo rancuneus als de pest. Die zie ik best nog ooit bij Feyenoord tekenen.
(Maar waarschijnlijk wordt het natuurlijk gewoon Been)