Ajax - Feyenoord 03-02-08
- Daily Blind
Heitinga kan naar het middenveld doorrschuiven.
Onbegrijpelijk dat er nu kritiek is op het passeren van Emanuelson. De man speelt een seizoen dat dramatischer is dan Ogararu. Emanuelson is persoonlijk verantwoordelijk voor ongeveer de helft van de tegengoals dit seizoen
Ajax maakt mij ook niet blij hoor, ik heb het erover dat niemand zich meer overmatig betrokken voelt nu het zo kut gaat. Dat vind ik het kenmerk van successupporters, sorry
Onbegrijpelijk dat er nu kritiek is op het passeren van Emanuelson. De man speelt een seizoen dat dramatischer is dan Ogararu. Emanuelson is persoonlijk verantwoordelijk voor ongeveer de helft van de tegengoals dit seizoen
Ajax maakt mij ook niet blij hoor, ik heb het erover dat niemand zich meer overmatig betrokken voelt nu het zo kut gaat. Dat vind ik het kenmerk van successupporters, sorry
- Daily Blind
Klopt Urby speelt als een dweil, volkomen terecht dat hij een tijdje van de bank kan toekijken.LucaS schreef:Heitinga kan naar het middenveld doorrschuiven.
Waarom iedereen dit nu vreemd vind snap ik ook niet. Enkele weken geleden wilde iedereen dit nog. Urby was concurrentie nodig om scherp te worden, hier is je concurrentie urby.
- Daily Blind
- Daily Blind
- Cluijffert
of juist niet.LucaS schreef:Successupporters
bij diep pijn schild de menselijk psyche zichzelf af.
juist de mensen die alles maar relativeren of het redelijk makkelijk over zich laten heenkomen, zijn vaak minder emotioneel betrokken.
overigens, de supporters die er na de afgeloop 10 seizoenen nog bij zijn, kunnen onmogelijk successupporters zijn.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Als we vandaag winnen, dan hebben we het aan jou te danken! :hupajax.gif:Raymon schreef:KOM OP AJAX!!![]()
![]()
Kleine meid voor het eerst in 'r Ajax pak, Ajax shirt aan EN nieuwe televisie, dus nou godverdomme gaan voetballen vandaag!!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind