Was een polletjeBeloki schreef:Mijn god. Iemand dat ''schot'' van Ogararu gezien?

Ik ook ...Thafunk schreef:Ja dat denk ik wel dan. In de herhalingen zag je de situatie van dichtbij en zag je (nee, zag IK) duidelijk dat ie weer de stervende zwaan uithing. Hij stond daar wel goed, alle lof. Maar dan zó makkelijk gaan liggen en dan ook nog even met je handje wapperen om geel te vragen. Mag je 'professioneel' vinden, ik vind het om te kotsen.Thomas schreef:Hij overdrijft bij het vallen, maar hij wordt overduidelijk tegengehouden hoor. Maar goed, het zal wel toeval zijn dat de keeper alleen boos op zichzelf reageerde.Thafunk schreef:Wat een schwalbe weer zeg. En dan nog om geel vragen ook. Blah! (kon de kots smiley even niet vinden)
KamelenkaasStarring schreef:Kansen scheppen gaat hem makelijk af, maar die ook omzetten in doelpunten is nog teveel gevraagd. Elke dag individuele training op afwerken!Voetske schreef:Grote kans voor Leo, Schiet hopeloos over een bijna leeg doel ..
De verdediging is een 'geitenkaas'...
Verdediging van Inter cind ik niet veel beter hoorVoetske schreef:KamelenkaasStarring schreef:Kansen scheppen gaat hem makelijk af, maar die ook omzetten in doelpunten is nog teveel gevraagd. Elke dag individuele training op afwerken!Voetske schreef:Grote kans voor Leo, Schiet hopeloos over een bijna leeg doel ..
De verdediging is een 'geitenkaas'...