Moderator: mods
Veroordelen kun je hem niet. Ik zou echter liever lezen dat hij ze natuurlijk wel mist maar nu profiteert van de door hun afwezigheid vrijgekomen tijd door keihard aan zichzelf te werken om zsm een toegevoegde waarde voor Ajaz-1 te zijn.999 schreef: vr feb 07, 2020 9:26 pmIk ook.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: vr feb 07, 2020 11:55 am Het is nog een jong ventje, zit in een ander werelddeel, en heeft frustraties omdat hij zijn net geboren kind en vrouw niet ziet. Ik snap m wel hoor.
Het masker van (extreem) links valt steeds vaker en steeds duidelijker. Gelukkig. Ik hoop dat er geen dochters worden opgevoed met deze vreselijk enge gedachten. Zo intelorant. Brrrr. Iedereen moet zijn mening kunnen geven.LucaS schreef: za feb 08, 2020 6:58 pm Ik had het over enge rechtse types. Als je je daarin herkent moet je mij dat niet kwalijk nemen
LucaS schreef:De vaststelling dat door de verrechtsing strengere regels ingevoerd zijn met dit tot gevolg lijkt me behoorlijk on topic
Kom op Lucas: je maakt expliciet de connectie met een specifieke poster door hem zelfs letterlijk te quoten ("Huilie huilie"). Flauw om daar dan voor weg te lopen en te doen alsof die poster zelf die link legt.LucaS schreef: za feb 08, 2020 6:58 pm Ik had het over enge rechtse types. Als je je daarin herkent moet je mij dat niet kwalijk nemen
Idd. Ik heb 100 keer liever de vrouw van Alvarez hier dan al die kut vluchtelingen.mattie schreef: za feb 08, 2020 7:14 pm En neem het mij niet kwalijk maar elke..... Houder laat onmiddellijk op kosten van ons zijn gezin overkomen en dat is wel oké... Mijn god
De mods laten alle (extreem) rechtse onzin ook toe. Maar die extreem rechtse kereltjes willen alles monddood maken.De Dominee schreef: za feb 08, 2020 10:08 pmHet masker van (extreem) links valt steeds vaker en steeds duidelijker. Gelukkig. Ik hoop dat er geen dochters worden opgevoed met deze vreselijk enge gedachten. Zo intelorant. Brrrr. Iedereen moet zijn mening kunnen geven.LucaS schreef: za feb 08, 2020 6:58 pm Ik had het over enge rechtse types. Als je je daarin herkent moet je mij dat niet kwalijk nemen
En ja, je verdient nog steeds een ban. Hopelijk snappen de (helaas eveneens zeer linkse) mods dat ook. Eens kijken wat ze vinden van intelorantie, nu het ogenschijnlijk in hun straatje is. Schatting: ze laten het dit keer lopen. Ook dat is typisch linksch namelijk. Bah en brrrr.
De kans lijkt me inderdaad groot dat dit alweer einde verhaal is. Hij komt immers zelfs niet aan de beurt als er diverse afwezigen zijn. Lijkt me voor beide partijen ook het beste want ik heb nog niet kunnen ontdekken op welke positie hij bij Ajax zou moeten spelen.'Edson Álvarez denkt al aan vertrek bij Ajax'
Edson Álvarez wil komende zomer alweer vertrekken uit Amsterdam als zijn huidige situatie niet veranderd. Dat weet De Telegraaf te melden. De Mexicaan voelt geen vertrouwen van Erik ten Hag en stond daarom afgelopen winter al open voor een vertrek. Zowel LA Galaxy als Tottenham Hotspur was concreet geïnteresseerd, maar een transfer was voor Ajax onbespreekbaar.
Ook speelt voor Álvarez zijn privésituatie mee. Hij leeft al maanden zonder zijn vriendin en dochter.
Bron: AN
Hij speelde voor het laatst bij Getafe uit? Deed het die wedstrijd toch best aardig? Werd alleen gewisseld omdat hij al geel had, denk ik.Yopii schreef: di mar 03, 2020 1:01 pm Dit is een zeperd, hoor. Die jongen speelt zelfs nu niet. Dan weet je het wel.
Vijftien miljoen of in elk geval een fors deel daarvan down the drain.![]()