Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Het begint wel een wonderlijke geschiedenis te worden. Kat-en-muis.
Op dit soort momenten zou ik wel eens achter de schermen willen kijken wat er nu echt speelt. Zou een fantastische documentaire zijn, als je dat onbevooroordeeld vanuit alle kanten (speler, club, trainer)belicht in beeld zou kunnen brengen. Fascinerend 'drama'.
Op dit soort momenten zou ik wel eens achter de schermen willen kijken wat er nu echt speelt. Zou een fantastische documentaire zijn, als je dat onbevooroordeeld vanuit alle kanten (speler, club, trainer)belicht in beeld zou kunnen brengen. Fascinerend 'drama'.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hoe lang is die gast nu wel niet ziek/geblesseerd....????

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Verkopen aan Liverpool voor 14 Miljoen 

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Was samen met Ooijer al de vreselijkste speler die ik ooit bij Ajax heb zien spelen. Wordt op deze manier alleen maar erger. Weg met die vent.
- AT Toto winner 09/10
De vreselijkste met Ooijer? Wel wat kortzichtig, T82. Ik kan er nog wel wat verzinnen die ik vreselijker vond. En zijn goals tegen Nac en Heerenveen waren van grote schoonheid.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ben ik de enige die er niets meer van gelooft en hem spuugzat is?
Nee hoor....ben hem ook behoorlijk beu aan het worden...!!!!El Clavo schreef:Ben ik de enige die er niets meer van gelooft en hem spuugzat is?

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als hij in deze transferwindow vertrekt is het voor mij zo klaar als een klontje. Voor nu ga ik af op de woorden van Ajax en Frank de Boer. Oftewel, die jongen zal echt wel wat hebben.
Er is meer dan mooie goals. Ik juich niet voor die kwal.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:De vreselijkste met Ooijer? Wel wat kortzichtig, T82. Ik kan er nog wel wat verzinnen die ik vreselijker vond. En zijn goals tegen Nac en Heerenveen waren van grote schoonheid.
Yes! Hij traint weer mee!
Okay: wanneer valt ie weer af, en is het dit keer met griep-achtige verschijnselen of tóch weer de knie??
Spannend!
Okay: wanneer valt ie weer af, en is het dit keer met griep-achtige verschijnselen of tóch weer de knie??
Spannend!

- AT Toto winner 09/10
Ik zeg: morgenmiddag terugvalletje!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin

Ik zeg vandaag na de training een terugslag; enórme pijn in z'n haar.
- peter
Extra koopzondag bij z'n sportwinkel.
Ik ben in ieder geval blij als hij er weer bij is. Ik heb het wel een beetje gehad met onze, kansenmissende, voorhoede.
Ik ben in ieder geval blij als hij er weer bij is. Ik heb het wel een beetje gehad met onze, kansenmissende, voorhoede.
Een oudtante in Marokko heeft het loodje gelegd. Begrafenis a.s. zondag en die duurt minimaal 3 weken.
Mounir is onze nieuwe spits. Hij zal het moeten doen.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
Reken maar dat 'ie nu opeens kan spelen.
Nee hoor. Eerst moet FdB zijn excuses aanbieden voor het diep krenken van El Ham de Allergrootste. Voor de snorrende tv-camera's. Knielend, zijn gezalfde voeten kussend. En dan zal El Ham de Goedertierende in overweging nemen of hij weer eens zal spelen.Peter schreef:Reken maar dat 'ie nu opeens kan spelen.
Schoenmaatje 48 met stalen neus zou genoeg moeten zijn als excuus ..
Blij met de punten ...
Mounir El Hamdaoui kan helemaal niks met de geruchten dat hij wil vertrekken bij Ajax. De spits maakte zondag in de wedstrijd tegen NAC Breda zijn rentree na een langdurige periode van absentie en sprak na afloop met Eredivisie Live. “Ik niet gemotiveerd? Dat zijn lulverhalen”, luidde het kraakheldere commentaar van de Marokkaan.
“Ik heb nooit gezegd dat ik niet voor Ajax wil spelen en ik weet ook niet wie dat de wereld in geholpen heeft”, aldus El Hamdaoui. “Ik ga me er niet tegen verdedigen, daar schiet ik niks mee op. Het doet me niks. Het is vervelend omdat de fans misschien kritischer zijn, maar zoals ik al zei doet het me weinig. Ik concentreer me op de wedstrijden en doe m’n ding.”
Dat de international niet blij was dat Frank de Boer hem vlak na zijn aanstelling passeerde voor de wedstrijd bij AC Milan, klopt wel. “Toch heb ik de afgelopen maanden rustig beleefd. We hebben gesproken en dat is nu verleden tijd. We kijken nu alleen maar naar de toekomst. Dat ik op dat moment niet blij was lijkt me logisch.”
Hij moet er gewoon een paar inschoppen, dan is hij zo van dat gezeik over. Niemand opportunistischer dan de voetbalsupporter.
Speciaal voor Wimpey, omdat hij bezwaar maakte tegen de term het gat van Adriaanse.