Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 »

Thomas schreef:
Nihad schreef:Ik weet niet welke wedstrijden jij ziet, maar het gros van de duels daar is niet om aan te gluren.

Ze bakken er tactisch ook vaak weinig van. Vaak worden wedstrijden gewonnen daar om individuele kwaliteiten.

Geef mij maar Spanje! :xyxthumbs:
Ja, je hebt gelijk. In Engeland spelen alle ploegen nog ouderwets kick and rush. En zo blijft iedereen elkaar maar na lullen.
:D
Blij met de punten ...
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Voorlopig staan Manchester United, Chelsea, Liverpool en Arsenal allemaal in de volgende ronde van de CL. Het zullen dus wel niet allemaal koekebakkers zijn.... :hypocrite:
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Ook allemaal als 1ste geeindigd in de poule trouwens.
RosenbergSpits

Bericht door RosenbergSpits »

Oke Premier league is 30X beter dan de eredivisie, en toch is Davids niet goed genoeg meer om bij ajax een belangrijke rol te spelen.
cento

Bericht door cento »

Martin van Geel, de technisch-directeur van Ajax, zegt tegenover rtvnh niets te weten van enige interesse van Barcelona voor Wesley Sneijder. Hij reageert daarmee op de verhalen die de laatste dagen weer de kop opsteken. Van Geel zegt nog geen enkel contact met Barcelona te hebben gehad. Ook de interesse van Ajax voor Andy van der Meyde werd dinsdag door Martin van Geel ontkend.

AJAX Martin van Geel zegt niets te weten van enige interesse van Barcelona voor Wesley Sneijder. De laatste dagen staken opnieuw de verhalen de kop op dat de laatste winnaar van de Champions League in de Ajax-middenvelder geïnteresseerd zou zijn.

De technisch-directeur van Ajax zegt nog geen enkel contact met Barcelona te hebben gehad. Ook de interesse van Ajax voor Andy van der Meyde werd dinsdag door Martin van Geel ontkent. (Bron: RTV N-H)

Een geluidsfragment over de komst van Leonardo is hier te beluisteren.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Alleen Leonardo komt in winterstop naar Ajax

21 december 2006

Ajax geeft vooralsnog geen gehoor aan de wens om versterking die trainer Henk ten Cate heeft geuit. Dat meldt Voetbal International deze week. De trainer wil zijn jonge selectie graag uitbreiden met een ervaren middenvelder die de ploeg kan sturen. Ajax houdt het wat de aankopen in de winterstop betreft echter bij Leonardo, die dinsdag werd overgenomen van NAC Breda.

Volgens technisch directeur Martin van Geel zal Ajax in januari niet opnieuw in actie komen als de transfermarkt weer opengaat. "In principe laten we het bij Leonardo als het om versterkingen gaat", verklaart de Brabander in VI. Volgens het blad is een eventuele terugkeer van Clarence Seedorf naar Amsterdam vrijwel uitgesloten. Van Geel gaf onlangs te kennen dat hij de middenvelder van AC Milan een interessante optie vindt. Seedorf verlengt echter hoogstwaarschijnlijk zijn contract in Milaan, waardoor de kans reëel is dat hij zijn loopbaan afsluit in de Serie A.

VI meldt tevens dat er op korte termijn geen Ajacieden naar Haarlem zullen overstappen. De technische staf van de eerstedivisionist ziet graag spelers van Jong Ajax de gang naar Haarlem maken om de selectie te versterken. "De samenwerking bestaat nu vooral op papier", licht manager technische zaken Aad Goedhart van Haarlem toe. "Van mij mogen de banden best wat serieuzer worden. Ajax heeft daar oren naar. Alleen hoeven we op korte termijn nog geen spelers te verwachten. Er is over gesproken, dat biedt in ieder geval perspectief."
Ajax Online
Nihad

Bericht door Nihad »

Zou Frank Lampard niet iets zijn?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned »

Godverdomme Nihad, waarom kom je niet met Emiel Passcheer van het Limburgse Wyduun'tdrom? Of met Ronaldinho for that matter.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

die leleu van zulte waregem vond ik ook niet zo slecht...
joey
Erelid

Bericht door joey »

Bertje schreef:
Jesse schreef:Is hij misschien wel een beetje goed? :eusa_pray:
Geen idee. Wel heb ik gelezen dat Andreas qua spel meer op zijn vader lijkt dan zijn grote broer.
Volgens de mensen bij Ajax wel.

Wie is er goed in Deens? Ik begrijp eruit dat de lillebror van Mads grote indruk heeft gemaakt, dat hij nog eens mee mag trainen en kans maakt op een contract. 'Hij heeft zijn kwaliteiten niet van een vreemde'. Nou, nou, dat belooft wat.... :eusa_pray:
Het stinkt aan alle kanten!
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Mijn poging:

Andreas probeert bij Ajax een contract te verdienen en het lijkt erop dat hij bevalt. Olsen zegt dat hij positief opvalt, indruk heeft gemaakt en inderdaad zijn kwaliteiten niet van een vreemde heeft. Als hij de volgende stage ook goed afrondt krijgt hij zeker een contract. Olsen sluit af door te zeggen dat hij een goed oog heeft voor de beslissende pass, maar dat Andreas eigenlijk op alle punten wel goed is.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
joey
Erelid

Bericht door joey »

Zoiets heb ik er ook uit begrepen. :xyxthumbs:
robiono

Bericht door robiono »

Aankopen:

-Bruins
-Seedorf
-Mathijsen
-Braafheid
-Sankoh

Verkopen

-Sneyder
-Rosenberg
-Rosales
-Lindenbergh
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Dat zijn nogal wat mutaties! Bron? :hypocrite:
Face your fears and live your dreams, No Fear
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam »

robiono schreef:Aankopen:

-Bruins
-Seedorf
-Mathijsen
-Braafheid
-Sankoh

Verkopen

-Sneyder
-Rosenberg
-Rosales
-Lindenbergh
Duidelijk betrouwbaar transfernieuws... :D
Op naar de vierde ster!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Omdat Ko z'n inside info alleen door verteld aan de leden van de Engelse zone, die ik het maar zo ;) :
Kowalczyk schreef:I know we have a couple of Danes swinging by every once in a while... And otherwise, one of the Swedes perhaps?

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63977

What's the bottom line of this article? Does it say that Ajax are gonna sign Andreas Laudrup? I spoke to Ole Tobiasen the other day and he was absolutely raving about the kid... Said he's bloody brilliant.

K.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

4 posts naar boven.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Het ging me mee om wat Ole Tobiasen had gezegd.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Edwin van der Sar: 'Terugkomst naar Ajax redelijk uitgesloten'.

BRON: EdwinvanderSar.nl

Edwin van der Sar gaat er niet van uit dat hij ooit nog voor Ajax uit zal komen. De voormalige keeper van Ajax verlengde onlangs zijn verbintenis bij Manchester United. In zijn column schrijft hij er het volgende over:
Ajax Netwerk
"Een ding is wel zeker, de kans dat ik terug naar Ajax kom is na deze contractverlenging redelijk uitgesloten. Niet dat het ter sprake was hoor, maar er zijn de afgelopen jaren wel wat signalen afgegeven over en weer en het zou natuurlijk leuk geweest zijn om bij m'n oude club af te sluiten. Maar ik denk echt dat dit, mijn contractverlenging bij United, het beste voor me is. Ik speel bij een fantastische club, in een sterk team, in een van de beste competities ter wereld en mijn familie en ik hebben het inmiddels helemaal naar onze zin hier."
Wat is dat nou weer? Redelijk uitgesloten? :?:

Van der Sar is al 35 en hij heeft nog voor een jaar bijgetekend. Wanneer dacht hij bij Ajax terug te keren? Op zijn veertigste? :X
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Ach, dit kun je hem niet kwalijk nemen. Ajax heeft jaren de kans gehad om hem bij Fulham weg te plukken. Nu keept hij bij één van de grootste clubs van de wereld.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik neem hem niets kwalijk. Ik vind het alleen geen item meer.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Als Van der Sar zo goed blijft keepen als hij nu doet mag hij op z'n veertigste ook nog wel terugkomen hoor.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Daar ben ik niet voor. Spelers moeten terugkomen op het moment dat ze nog top zijn (Rijkaard, Stam), niet als ze nergens meer terecht kunnen.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Dat zeg ik. Als Van der Sar zo blijft keepen als hij nu doet is hij gewoon nog top.
Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned »

Bij mijn weten wilde Van der Sar zelf niet naar Ajax, ook niet toen hij bij Fulham zat.

En ik denk niet dat Ajax op zoek is naar een keeper die foutloos keept tegen PSV.ik heb vannacht gekeken naar een serie Ajax-PSV's van de laatste paar seizoenen en wij hebben een serie kutkeepers waarin Van der Sar wél zou misstaan.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Gesloten