City wordt over-, Liverpool onderschat. Hier op AT tenminste.
Moderator: mods
Zeker maar het wordt pas echt lekker als wij winnen vanavond, is een lastige counterploeg dat Leicester.wimpey schreef:Lekker, IH.![]()
Er zijn er in ieder geval twee die Liverpool niets gunnen door mij. Heb ik netjes gedaan hè.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk dat niemand op AT Liverpool onderschat. Ik denk dat het vooral teasen van IH is.
Ik vond City vorig jaar echt fantastisch voetbal spelen, het werd minder toen Aguero weg viel. Dit jaar valt het echter tegen inderdaad!wimpey schreef:Lekker, IH.![]()
City wordt over-, Liverpool onderschat. Hier op AT tenminste.
Volgende vraag is: gaat Cardiff betalen?InnerHarbour schreef:Daar komt het nu ook door, mooi klote voor iedereen aan boord natuurlijk.
Als Nantes ook maar een beetje eergevoel heeft dan geven ze dat geld aan zijn familie.Marillion schreef:Hoe verschrikkelijk het ook verlopen is met die jongen. Volgens mij hebben ze geen keuze. Die transfer was helemaal rond en dan moet je dus betalen.
Waarom? Dit snap ik dan weer niet.raymon schreef:Als Nantes ook maar een beetje eergevoel heeft dan geven ze dat geld aan zijn familie.Marillion schreef:Hoe verschrikkelijk het ook verlopen is met die jongen. Volgens mij hebben ze geen keuze. Die transfer was helemaal rond en dan moet je dus betalen.
Volgens mij zijn we het eens hoor.Lionel schreef:Nee dat snap ik. Maar om nou de transfersom aan de familie te geven... Wat doen we met de piloot?
Een zus van Sala zei vrij stellig dat de maffia er bij betrokken is om hem bewust te laten verdwijnen, toch?Ferry schreef: Die piloot was trouwens wel een dubieus figuur in deze tragedie, want hij had op Facebook gezet dat zijn ILS (Instrument Landing System) een beetje roestig was. Hij schijnt ook geen vergunning te hebben gehad om betalende passagiers te mogen vervoeren, alleen een private license. Hij werkte als een verwarmingsmonteur en DJ in het dagelijkse leven. Vreemd dat ze deze man hebben gekozen om Sala over te vliegen.
Ja, dat zei die zus inderdaad, maar daar lees ik niks meer over.Cruijff schreef:Een zus van Sala zei vrij stellig dat de maffia er bij betrokken is om hem bewust te laten verdwijnen, toch?
Ten eerste is er geen verschil in ILS systemen van vliegvelden. Dus een ILS systeem van Schiphol werkt hetzelfde als die van nantes. Tevens lijkt het me onwaarschijnlijk dat het vliegtuigje waarmee gevlogen werd überhaupt een ILS reciever aan boord had. Dat soort vliegtuigjes mogen alleen op zicht landen. Lijkt me dat iemand dat verkeerd geïnterpreteerd heeft.Ferry schreef:Best wel droevig want de zoekactie naar de piloot is gestaakt. Ik zag dat zijn familie een Gofundme aktie is gestart om te kunnen blijven zoeken naar hem.
Die piloot was trouwens wel een dubieus figuur in deze tragedie, want hij had op Facebook gezet dat zijn kennis van het ILS (Instrument Landing System) van het vliegveld in Nantes een beetje roestig was. Hij schijnt ook geen vergunning te hebben gehad om betalende passagiers te mogen vervoeren, alleen een private license. Hij werkte als een verwarmingsmonteur en DJ in het dagelijkse leven. Vreemd dat ze deze man hebben gekozen om Sala over te vliegen.
De Piper PA-46 Malibu kan wel degelijk de beschikking hebben over ILS. En het ILS systeem is hetzelfde voor ieder vliegveld, maar het helpt nauurlijk als je ervaring hebt met ILS patronen voor een bepaald vliegveld.GangstaRiB schreef:Ten eerste is er geen verschil in ILS systemen van vliegvelden. Dus een ILS systeem van Schiphol werkt hetzelfde als die van nantes. Tevens lijkt het me onwaarschijnlijk dat het vliegtuigje waarmee gevlogen werd überhaupt een ILS reciever aan boord had. Dat soort vliegtuigjes mogen alleen op zicht landen. Lijkt me dat iemand dat verkeerd geïnterpreteerd heeft.Ferry schreef:Best wel droevig want de zoekactie naar de piloot is gestaakt. Ik zag dat zijn familie een Gofundme aktie is gestart om te kunnen blijven zoeken naar hem.
Die piloot was trouwens wel een dubieus figuur in deze tragedie, want hij had op Facebook gezet dat zijn kennis van het ILS (Instrument Landing System) van het vliegveld in Nantes een beetje roestig was. Hij schijnt ook geen vergunning te hebben gehad om betalende passagiers te mogen vervoeren, alleen een private license. Hij werkte als een verwarmingsmonteur en DJ in het dagelijkse leven. Vreemd dat ze deze man hebben gekozen om Sala over te vliegen.
Dit was blijkbaar een hobby vlieger. Wel vreemd dat mensen met een dergelijk vliegtuigje een reis willen maken. Slecht weer in het donker is vragen om problemen. Pak lekker een lijnvlucht.
Inderdaad dat is Liverpool, laatste 10 wedstrijden City 12 verliespunten, Liverpool 7. Al maken ze 100 goals vandaag gewoon onze wedstrijden winnen, we mogen zelfs nog één keer gelijkspelen en wij zijn op geen enkele manier in te halen dit jaar.Lionel schreef:Duidelijk wie het beste team is in de PL..