Moderator: mods
Idd, ik geloofde er gelukkig ook helemaal niet meer in, daarom heb ik ook helemaal niet zo'n katerig gevoel. Ik denk overigens dat we de play-offs vrij gemakkelijk gaan winnen, voorronde CL zal daarentegen wel weer niet lukken.Thomas schreef:Ik ben echt blij dat ik er vooraf niet in geloofde. Natuurlijk baal ik, maar de kater is lang niet zo erg als vorig seizoen.
Voetbalt Ajax zoals vandaag, dan kunnen we beter toiletrollen, brandend en wel naar beneden gooien, want dat wordt de uitslag slechts 0-3.Jöhnk schreef:Ik denk eigenlijk niet dat we de play-offs gaan winnen. Ik zei eerder dit seizoen al dat je met Adrie Koster niks wint, en daar blijf ik bij.
Makkelijk. Maar het ligt heel dicht bij elkaar hoor. Bij 0-1 moet Kolk die bal erin schoppen, die had echt iedereen gemaakt. En dan moet ik het nog zien. Maar inderdaad, hij mist, dus jij hebt gelijk gekregen. Heel mooiMarillion schreef:Zo, iedereen inmiddels weer terug op aarde?
Zoals hier al aangegeven was het dan ook nog maar 1-1 geweest. Maar goed, daar gaat het niet om want dan kun je aan de gang blijven. De titel hebben wij al veel eerder uit handen gegeven.LucaS schreef:Makkelijk. Maar het ligt heel dicht bij elkaar hoor. Bij 0-1 moet Kolk die bal erin schoppen, die had echt iedereen gemaakt. En dan moet ik het nog zien. Maar inderdaad, hij mist, dus jij hebt gelijk gekregen. Heel mooiMarillion schreef:Zo, iedereen inmiddels weer terug op aarde?
Wat ben ik blij dat ik vanaf december met oogkleppen op richting de play-offs aan het toeleven ben geweest, die klap is er totaal niet bij mij gelukkig. Nu maar hopen dat we de play-offs winnen, want zo niet zal ik waarschijnlijk wél een kater hebben..Daniel_vT schreef:Ik niet! Ik heb dan ook een hekel aan dat tyfus lied van die kut Boudewijn de Groot, maar dit zie ik niet goedkomen hoor. Het kampioenschap heb ik in december al uit mijn hoofd gezet, de enige hoop begon ergens rond de aanstelling van Koster weg te vagen. De klap zal er bij mij niet zijn aangezien ik me er allang bij neergelegd heb..