Inter-Ajax
Lijkt me een goed idee. Ik ken die jongen niet goed maar van wat ik zo hoor is het tenminste een echte verdediger. Maduro achterin is niets.
Morgen maar zoiets:
----------------Stekelenburg
Trabelsi----Boakye------Vermaelen-----Emanuelson
------------Maduro--------Lindenbergh
------------------Boukhari
Rosales--------Huntelaar-------Rosenberg
Ik heb trouwens zo'n raar gevoel dat Juanfran weer linksback komt te staan en Urby op het middenveld zal spelen.
Morgen maar zoiets:
Ik heb trouwens zo'n raar gevoel dat Juanfran weer linksback komt te staan en Urby op het middenveld zal spelen.
Boukhari was toch geschorst voor de eredivisie? Niet in de CL als ik het goed heb. Ik zou Maduro naast Vermaelen zetten. Middenveld van Pienaar - Lindenbergh - Boukhari...Er is gewoon niks beters.
Heel misschien zet Blind Boakye naast Vermaelen, en zal dan waarschijnlijk met Maduro - Pienaar - Lindebergh op het middenveld spelen. Afwachten.
Heel misschien zet Blind Boakye naast Vermaelen, en zal dan waarschijnlijk met Maduro - Pienaar - Lindebergh op het middenveld spelen. Afwachten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik denk ook dat Juanfran gaat spelen, hij speelde tegen PSV goed hoorde ik en het lijkt me niet verstandig om Boakye te laten debuteren tegen Inter. Waarom heeft Blind hem, gezien de problemen achterin, niet uitgetest tegen Sparta en/of PSV? :nooo:Thomas schreef:Morgen maar zoiets:
AjaxShowtime.comVeron nog een twijfelgeval voor morgen
Maandag 13 maart, door SV, Amsterdam, 16.54u GMT+01.00, www.inter.it
De Argentijnse middenvelder Sebastian Veron is nog een twijfelgeval voor de Champions League-kraker van dinsdagavond. Voor aanvang van het duel wordt pas besloten of het door gaat.
Dit wist trainer Roberto Mancini op de officiele website van Inter te melden. Mancini werd overigens gevraagd of Huntelaar de nieuwe Van Basten kan worden. 'Ik weet niet genoeg van hem om daarover te oordelen. Het is wel een uitstekende speler, maar het niveau van Van Basten was hoog', zegt Mancini.
VI.nlFacchetti: 'Pas op, je staat zo met 2-0 achter'
13/3/2006 17:53
Giacinto Facchetti waarschuwde de spelers van Internazionale, een dag voor de cruciale ontmoeting met Ajax, nog eens nadrukkelijk voor de Amsterdamse tegenstanders.
'De eerste wedstrijd heeft ons twee dingen geleerd. Als je het veld opstapt en ervan overtuigd bent dat je tegen een makkelijke ploeg speelt, dan sta je zo met 2-0 achter', herinnerde de Inter-directeur aan de goede start van Ajax in de Arena. 'Maar als je begint zoals de tweede helft in Amsterdam, dan kunnen we naar de volgende ronde.'
Inter en Ajax speelden de eerste partij met 2-2 gelijk. In Milaan moet Ajax in ieder geval scoren en mag de club niet verliezen, wil de ploeg van coach Danny Blind verder in de Champions League.
'Onder geen beding moeten we denken dat een 0-0 gelijkspel het beste resultaat is', beweerde Facchetti, die in 1964 en 1965 als verdediger de Europa Cup I met Inter veroverde. 'Ajax is een jonge ploeg met spelers met kwaliteiten die uit de opleiding voortkomen en gewend zijn met elkaar te spelen en er bedreven in zijn om de bal in bezit te houden.'
Ze zijn bang :headbang:
Nog 1 post dan maar...
Bekijk hier de video van Studio Sport (Windows Media Player):
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/n ... ajaxcl.wmv
NOSAjax moet scoren in San Siro
Klaas Jan Huntelaar moet Ajax in Milaan aan de doelpunten helpen.
Na de confrontatie met PSV van zaterdag maakt de selectie van Ajax zich op voor de tweede topwedstrijd in vier dagen. Dinsdag wacht Internazionale in de achtste finale van de Champions League. Drie weken geleden speelden beide ploegen 2-2 in Amsterdam. In de praktijk betekent dit dat Ajax de return in San Siro gewoon moet winnen om verder te bekeren.
De ploeg van Danny Blind heeft de laatste weken de stijgende lijn weer te pakken. De Amsterdammers waren ruim een maand geleden afgezakt naar de achtste plaats in de eredivisie, maar staan inmiddels alweer vierde. Zaterdag tegen PSV bewezen de Ajacieden in de tweede helft dat ze ook tegen een topploeg het spel kunnen domineren.
PSV-doelman Gomes voorkwam tot drie keer toe dat Rosenberg de openingstreffer maakte. Hij reageerde ook attent na een doelpoging van Huntelaar, de spits die verder weinig te vertellen had bij voorstopper Alex. Vermaelen kopte nog in kansrijke positie over.
Noodzakelijk
Kansen kreeg Ajax dus genoeg, maar doelpunten leverde het niet op. En die zijn tegen Inter, na het gelijke spel in eigen huis, noodzakelijk. “Het is knap wanneer je tegen PSV zo veel kansen krijgt", analyseerde Ajax-trainer Blind. “Maar je moet dan natuurlijk nog wel een doelpunt maken. Dat is ook een kwaliteit."
Het sterke optreden na rust gaf Ajax niettemin een sprankje vertrouwen voor de wedstrijd tegen Inter. “We zijn echt niet de favoriet", beseft Blind. “Maar de deur staat nog wel op een kier. Hopelijk gaat die deur dinsdagavond wagenwijd open. Ik heb als speler van Ajax wel vaker van Italianen gewonnen", refereerde hij onder meer aan overwinningen op AC Milan, Torino en Genua.
Blind moet nog wel één probleempje zien op te lossen: start hij links op het middenveld met Urby Emanuelson of met Nourdin Boukhari? In het eerste geval neemt Juanfran de linksbackpositie in, bij de keuze voor Boukhari, die maandag in de training een positiespel deed met de basisspelers Pienaar en Lindenbergh, staat Emanuelson op zijn vertrouwde plaats links in de defensie.
Adriano
De Ajax-coach kan in Milaan niet beschikken over de geblesseerden Grygera, Sneijder, Heitinga, Galasek, Mitea en Manucharyan. Inter-collega Roberto Mancini mist de geschorste Cordoba, terwijl Veron juist weer is hersteld van een blessure. Lichtpuntje vormt Adriano. De Braziliaanse topschutter maakte zaterdag tegen Sampdoria eindelijk weer eens een doelpunt, de winnende bovendien. Het was zijn eerste treffer sinds november vorig jaar.
Inter-Ajax is de laatste wedstrijd in deze ronde van de Champions League. De winnaar speelt in de kwartfinales tegen het Spaanse Villarreal. De winnaar van dÃe confrontatie komt in de halve finales uit tegen Arsenal of Juventus.
Vermoedelijke opstellingen
Ajax: Stekelenburg, Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Emanuelson, Pienaar, Lindenbergh, Boukhari, Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
Internazionale: Toldo, Javier Zanetti, Samuel, Materazzi, Womé, Figo, Cambiasso, Veron, Stankovic, Adriano, Cruz.
Bekijk hier de video van Studio Sport (Windows Media Player):
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/n ... ajaxcl.wmv
Mancini werd overigens gevraagd of Huntelaar de nieuwe Van Basten kan worden. 'Ik weet niet genoeg van hem om daarover te oordelen. Het is wel een uitstekende speler, maar het niveau van Van Basten was hoog', zegt Mancini.
Hahaha...
Van Basten, sorry hoor. In Italië zijn ze nog erger dan hier. :nooo:
Stel hij scoort morgenavond niet, dan is hij zeker de flop van het jaar. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
vreemd maar ik zou zo spelen 5-3-2.
Stekelenburg
Maduro
Trabelsi
Vermaelen (mandekking)
Juanfran (mandekking, volgens mij moet deze dat wel kunnen)
Emanuelson
Rosales
Lindenbergh
Pienaar
Huntelaar
Rosenberg
Ajax moet hopen dat men bij Inter de heen wedstrijd niet zo nauw neemt. Want 0-0 of 1-1 is goed genoeg voor ze. Ajax moet hopen dat het lang 0-0 blijft en dan 1 of 2 100% kansen krijgt waarvan er 1 ingaat en het liefst zo laad mogelijk in de wedstrijd.
Stekelenburg
Maduro
Trabelsi
Vermaelen (mandekking)
Juanfran (mandekking, volgens mij moet deze dat wel kunnen)
Emanuelson
Rosales
Lindenbergh
Pienaar
Huntelaar
Rosenberg
Ajax moet hopen dat men bij Inter de heen wedstrijd niet zo nauw neemt. Want 0-0 of 1-1 is goed genoeg voor ze. Ajax moet hopen dat het lang 0-0 blijft en dan 1 of 2 100% kansen krijgt waarvan er 1 ingaat en het liefst zo laad mogelijk in de wedstrijd.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Ik was Pienaar vergeten. Die zie ik liever spelen dan Boukhari. De kans dat Pienaar het verschil maakt is toch iets groter dan Boukhari.
Het spelen van Juanfran heeft niets te maken met het spelen van Boakye. Als Juanfran speelt betekent dat alleen dat Emanuelson doorgeschoven wordt naar het middenveld. Ajax zit dan nog steeds met een man tekort achterin. Het zal dus wel Maduro worden.mtrules schreef:Ik denk ook dat Juanfran gaat spelen, hij speelde tegen PSV goed hoorde ik en het lijkt me niet verstandig om Boakye te laten debuteren tegen Inter. Waarom heeft Blind hem, gezien de problemen achterin, niet uitgetest tegen Sparta en/of PSV? :nooo:Thomas schreef:Morgen maar zoiets:
Als Maduro achterin speelt zie ik Inter niet graag met Martins aantreden. Martins speelt het met zijn snelheid en beweeglijkheid aan gorten. Cruz speelde goed in Amsterdam maar werd naar mijn herinnering toch niet al te vaak gevaarlijk. In ieder geval is Maduro fysiek een stuk sterker dan Heitinga en verwacht ik dat hij Cruz wat dat betreft beter aan zou kunnen.joey schreef:[Maar Veron wel. :sad:
Ik heb liever Martins dan Cruz.
-
Die vergelijking Van Basten - Huntelaar werd geopperd door een Nederlandse journalist hoor. :yes:joey schreef:Mancini werd overigens gevraagd of Huntelaar de nieuwe Van Basten kan worden. 'Ik weet niet genoeg van hem om daarover te oordelen. Het is wel een uitstekende speler, maar het niveau van Van Basten was hoog', zegt Mancini.
Hahaha...![]()
Van Basten, sorry hoor. In Italië zijn ze nog erger dan hier. :nooo:
Stel hij scoort morgenavond niet, dan is hij zeker de flop van het jaar. :sad:
Zou het heel erg worden, deze wedstrijd? 5-1 of zo? Dit is Inter's eerste CL wedstrijd met publiek. Mede daardoor zijn ze extra gemotiveerd. Daarbij spelen ze voor hun doen tegen een dwerg. Plus, eindelijk kunnen ze weer eens ver komen, want na Ajax nog zo'n B-team verslaan en ze staan eindelijk weer eens bij de laatste vier van het toernooi. Recoba is weer fit, Adriano scoort weer. En dat terwijl nummers 3 en 4(Cruz/Martins) al toonden ons heel veel pijn te kunnen doen. Ik blijf toch hopen op een verrassing. De Inter fans hangen zichzelf compleet op als Ajax doorgaat. Dan gaat heel Milano stuk. Lijkt me lachen.
Zou Inter deze lui in het veld brengen?
Toldo
Javier, Burdisso, Samuel, Matrassie
Cambiasso, Pizarro, Figo, Stankovic
Adriano, Recoba
Zou Inter deze lui in het veld brengen?
Toldo
Javier, Burdisso, Samuel, Matrassie
Cambiasso, Pizarro, Figo, Stankovic
Adriano, Recoba
Ik help hem hopen. :yes:Steef schreef:Blind mag bidden dat Recoba speelt.
We moeten ook hopen dat Adriano zo blijft spelen als de laatste weken en dat Veron niet meedoet.
Ik denk dat Ajax toch echt iemand aan zal moeten wijzen om Figo op te pakken. Het liefst moeten beide vleugelverdedigers goed ingelicht worden, zodat bijvoorbeeld Lindenbergh Figo alleen in het centrum moet afstoppen.