Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
-
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
VDV is een van de duurste spelers van de Bundesliga. Geschatte marktwaarde: 16 miljoen euro. Over anderhalf jaar is hij wél goedkoop, zegt men. Maar ik denk dat hij dan allang bij een grotere club zit.
Het stinkt aan alle kanten!
- Alaindebanaan
- Alaindebanaan
Ik vind Van der Vaart net als Perez meer aanvaller dan middenvelder. Als linkshalf heeft hij te weinig duelkracht en als nummer 10 speelt hij te dicht tegen de spits aan, waardoor hij z’n collega-middenvelders vaak in de problemen brengt.
Hij heeft een mooie techniek, een goed linkerbeen, kan prima met z’n rug naar de goal spelen, heeft een uitstekende draai en een neus voor de goal. Met z’n voetballende kwaliteiten zou hij een waardevolle meevoetballende centrale aanvaller kunnen zijn. Ik zou het toejuichen, al blijft z’n fitheid een probleem.
Hij heeft een mooie techniek, een goed linkerbeen, kan prima met z’n rug naar de goal spelen, heeft een uitstekende draai en een neus voor de goal. Met z’n voetballende kwaliteiten zou hij een waardevolle meevoetballende centrale aanvaller kunnen zijn. Ik zou het toejuichen, al blijft z’n fitheid een probleem.
- Alaindebanaan
Maar dan is het dus geen goede speler voor in een 4-3-3 systeem. Ook al geef je in het stukje hieronder aan dat hij dat misschien wel zou kunnen worden, lijkt me dat niet. Lijkt me sowieso geen goed idee om hem terug te halen op die manier, want de verwachtingen voor die jongen zijn torenhoog en dan kan het bijna alleen maar tegenvallen. Veel supporters (waaronder ikzelf overigens) herinneren van Van der Vaart vooral de mooie, geweldige acties...Thomas schreef:Ik vind Van der Vaart net als Perez meer aanvaller dan middenvelder. Als linkshalf heeft hij te weinig duelkracht en als nummer 10 speelt hij te dicht tegen de spits aan, waardoor hij z’n collega-middenvelders vaak in de problemen brengt.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
- Alaindebanaan
Die van Ajax-Feyenoord wel ja, maar er zijn nog genoeg andere momenten. Van der Vaart werd in mijn herinnering ook vaak gevaarlijk als hij de 16 binnenstormde, als komende man dus. De spits van Ajax staat daar al. ;)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.: