PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Wouter

Re: PSV

Bericht door Wouter »

wimpey schreef:
Wouter schreef:Jemig hee, Brighton...Ruim een jaar geleden was hij nog een van de beste spelers in de halve finale van de CL.
Tegen wie speelde edsv die halve finale dan?

Brands kennende fantaseert ie er miljoenen bij, zoals ie er bij Lozano en Moreno miljoenen af fantaseerde. Toverwoord (pun intended) is 'constructie'.
Ok, ik bedoelde die wedstrijden tegen Atletico. Maar ik zie dat dat maar de achtste finale was... :blush.gif:
Lionel

Bericht door Lionel »

12-15 miljoen lees ik nu. Best prima toch.
IK GELOOF!!!!!!
Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 »

Mwah, ik lees net dat Sigurdsson (al 27) van Swansea naar Everton gaat. Volgens de geruchten voor een bedrag rond de 50 miljoen!
999

Bericht door 999 »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:"Brighton & Hove Albion is a dream come true. When I was young I always slept in Seagulls pajamas. I'm looking forward to 'catch prizes' with this club."
:smallgrin.gif:
Blij met de punten ...
999

Bericht door 999 »

wimpey schreef:
Wouter schreef:Jemig hee, Brighton...Ruim een jaar geleden was hij nog een van de beste spelers in de halve finale van de CL.
Tegen wie speelde edsv die halve finale dan?

Brands kennende fantaseert ie er miljoenen bij, zoals ie er bij Lozano en Moreno miljoenen af fantaseerde. Toverwoord (pun intended) is 'constructie'.
Dat idee heb ik ook.Psv googelt al veel langer met de cijfertjes is mijn mening.Vreemd dat de KNVB daar niet eens een keer goed onderzoek naar gaat doen.
Blij met de punten ...
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Wel vreemd dat het verschil tussen de prijs in Engelse en de Nederlandse pers zo groot is. Gezien de aankoopprijs en het bedrag wat konden vangen van Zenith lijkt de Nederlandse indicatie wel meer in de richting te zitten van de echte prijs.

Wel sneue transfer. Net als Wijnaldum hoopt ie waarschijnlijk na degradatie een stapje hoger op te kunnen zetten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Vergeet niet dat deze jongen psychologisch in het verleden wat problemen heeft gehad... Een kleinere club in Engeland is helemaal zo gek niet voor hem zodat hij een klein beetje de kat uit de boom kan kijken... Misschien zo dom helemaal niet, als je zelfkennis hebt.
Demosthenes

Bericht door Demosthenes »

Sandro_Calaaabro schreef:Gaat niet zo lekker daar in Eindhoven he. Je zou zeggen dat de kans minimaal is dat ze in mei met de schaal aan de haal gaan.
Dat laatste is wel erg ver weg. De transferperiode duurt nog een paar weken en als Ajax de EL haalt, zullen Ajax en Feyenoord punten gaan verspelen in de wedstrijden na zo'n Europese wedstrijd en ik neem aan dat in het programma is voorzien dat de ploegen waar Europees voetbal van werd verwacht, na een Europese wedstrijd tegen elkaar spelen, m.a.w. PSV heeft geen midweekse wedstrijd, Ajax en Feyenoord wel.

PSV kan nu weer tien miljoen uitgeven? Halen ze volgens Brands twee keer niveau Lozano voor.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Alexander

Bericht door Alexander »

Och, de Boer wil zich 'versterken' met Luuk de Jong. Die man mag je echt never transfers laten doen. Sympathieke gozer, bezeten van voetbal, maar zo geen oog voor transfers.
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Zoet schijnt de volgende te zijn...

Is het aanbiedingenweek bij PSV ofzo? alles in de uitverkoop... Lekker grabbelen 1 Euro!
beelzebub

Bericht door beelzebub »

Heeft het aanbieden van Zoet bij Napoli via Twitter niet gewerkt? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

YNWA
Yopii

Bericht door Yopii »

Pröpper moet wanhopig zijn. Brighton en Dinges, wat is dat voor club? :smallgrin.gif: :biggrin.gif:

Geen gemis voor PSV. Hij staat er nooit als het nodig is. Beetje een slappe speler. Zeer geschikt voor de PL dus. :hypocrite.gif:
Wouter

Bericht door Wouter »

In de CL stond hij er twee seizoenen wel.

Wel een gemis voor PSV, want hij was technisch veruit hun beste speler.

Er is trouwens nog een andere club die hier flink van profiteert... :neutral.gif:
wimpey

Bericht door wimpey »

Technisch prima, maar knokken tegen degradatie in de PL...

Gaat Lulu Rigo z'n opvolger worden? :aai.gif: :smallgrin.gif:
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Sorry, ik ben niet zo ingevoerd in PSV potentials; wie is Lulu Rigo?
Khraa

Bericht door Khraa »

De Andersen van PSV. Technisch bekwame middenvelder, eeuwig talent, weinig gif.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Yopii

Bericht door Yopii »

Wouter schreef:In de CL stond hij er twee seizoenen wel.

Wel een gemis voor PSV, want hij was technisch veruit hun beste speler.

Er is trouwens nog een andere club die hier flink van profiteert... :neutral.gif:
Nou zeg, wat een geld. Wel een miljoen of zo. Van de winst kan oom Roman een feestje geven op zijn jacht. :smallgrin.gif:

De BBC heeft het trouwens over 6 miljoen pond:

http://www.bbc.com/sport/football/40852639

Zeg het maar, wat is de waarheid? Denk dat het wel meevalt met die 15 miljoen.

Pröpper vind ik ook een Lulu. Jammer dat hij gaat. Gelukkig heeft Cocu een briljant idee: Pereiro op het middenveld. Dat is nog zo'n slapjanus. :smallgrin.gif: :neutral.gif:

Ziet ernaar uit dat ze ook Luuk de Jong gaan verpatsen. Dat wordt nog flink verbouwen op de valreep.
Wouter

Bericht door Wouter »

Pröpper is geen slapjanus. Ging in zijn laatste seizoenen bij Vitesse juist voorop in de strijd.

En Vitesse schijnt 1,5 miljoen op te strijken. Niet alleen een opleidingsvergoeding, maar ook een doorverkooppercentage. En ja, dat is voor Vitesse best een meevaller.

Ziet ernaar uit dat ze ook Luuk de Jong gaan verpatsen. Dat wordt nog flink verbouwen op de valreep.
Dit gaat voor PSV dramatisch uitpakken, denk ik. Te weinig kwaliteit. Ik heb serieus hoop dat Vitesse boven PSV kan eindigen komend seizoen.
Yopii

Bericht door Yopii »

Hoe kom je aan die 1,5 miljoen? Dan zou het gaan om een fors percentage, zeker als de BBC gelijk heeft.

Technisch veruit de beste speler van PSV, en hij gaat nog voorop in de strijd ook. Vertel, wat mankeert er aan hem dat hij zijn loopbaan voortzet bij het gevreesde Brighton en Dinges? En waarom is hij op zijn leeftijd nog geen vaste waarde in Oranje?
Wouter

Bericht door Wouter »

Vertel, wat mankeert er aan hem dat hij zijn loopbaan voortzet bij het gevreesde Brighton en Dinges?
PSV is een zinkend schip. Vorig jaar al, en nu zonder Moreno en Guardado moet je daar helemaal weg. Overigens heeft zelfs Brighton meer poen dan de Nederlandse top.

Ik heb dat bedrag trouwens bij de Gelderlander gelezen: http://www.gelderlander.nl/vitesse/tran ... ~af06fcb3/

Als Pröpper nou even een jaartje goed balt en daarna voor een krankzinnig Engels bedrag verkocht wordt....Kom op, Davy!
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Op basis van financiën zou Ajax ieder jaar kampioen moeten worden. Maar ja, Ajax weigert te investeren en PSV doet dat wel. Het gaat misschien op het randje, maar ze doen het en ze draaien bovenin mee.
Propper is wel een aderlating, evenals die Mexicanen. Echter.. Ajax en Feyenoord zijn ook niet echt veel sterker geworden...
Whitey on the moon.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

GangstaRiB schreef:Ajax en Feyenoord zijn ook niet echt veel sterker geworden...
Ajax is er niet alleen niet echt veel sterker op geworden het is zwakker geworden. Een selectie vol met onervaren jongeren is geen manier om kampioen te worden. Daarvoor heb je een mix nodig, jonge spelers zijn wisselvallig hoe goed ze ook zijn. Tel daar een onervaren trainer op het hoogste niveau bij op en je weet dat Ajax niet de kampioen wordt van 2017/2018.

Wel even erbij zeggen, zoals het er nu voorstaat, misschien komen er nog twee geweldige aankopen en ziet de wereld er ineens heel anders uit.
YNWA
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

De problemen bij PSV schijnen groter te zijn dan die vermeende 5 miljoen, gaat het gerucht. Eerder richting 15-20 miljoen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
LucaS

Bericht door LucaS »

Maar ze moesten toch elk jaar uitleg bij de gemeente komen geven?

Begroten is niet zo moeilijk. Gewoon niet meer uitgeven dan er binnen komt. Hoe kun je nou voor tien miljoen plus een speler kopen en een maand later een tekort hebben van 15 a 20 miljoen?
I think I lost my fucking headache
Plaats reactie