Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Skampie

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door Skampie »

InnerHarbour schreef:Zo te zien is kwalletje van Persie klaar met het Nederlands Elftal, ik was dat al jaren met hem.
Dat zijn we hier toch allemaal wel ??
Wat is daar dan zo vreemd aan?
Yopi
Erelid

Bericht door Yopi »

Trab schreef:Daley Blind en Huntelaar vond ik echt de zwakste van allemaal. Alleen maar overtredingen en geen duel gewonnen. Blind heeft het beroerd gedaan als coach, maar zonder Robben,Vlaar en strootman is oranje gewoon middelmaat. Daar kan geen coach iets van maken.
Ook niet tegen deze tegenstanders? Dacht het wel, hoor.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Niet 1x gewonnen van Tsjechie, Turkije en IJsland dus he. Over twee duels. Ik kan dat nog altijd wat moeilijk bevatten.

Danny Blind aanhouden is dodelijk. Die man is niet in staat om een elftal op te bouwen en een normaal systeem te spelen.

06-09-2016 n.n.b. Zweden Nederland Kwalificatie WK 2018 -
07-10-2016 n.n.b. Nederland Wit-Rusland Kwalificatie WK 2018 -
10-10-2016 n.n.b. Nederland Frankrijk Kwalificatie WK 2018 -

Als die gast blijft zitten, dan is het waarschijnlijk na drie duels over en uit.
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff »

Skampie schreef:
InnerHarbour schreef:Zo te zien is kwalletje van Persie klaar met het Nederlands Elftal, ik was dat al jaren met hem.
Nee Skampie men doelt er op dat Van Persie een soort 'ereronde' maakt, na deze afschmink nederlaag als enige speler alle Arena tribunes langs is gelopen, naar het overgebleven publiek heeft lopen klappen en dat dit een soort afscheid van hem als international is.

Zou kunnen, maar wie weet denkt hij oprecht dat hij de enige is die verantwoordelijkheid neemt :aai.gif: dat back stabber / Huntelaar preferer Blind ontslagen moet worden en de nieuwe bondscoach hem weer basisklant en aanvoerder moet maken.
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Cruijff schreef:
Trab schreef:Daley Blind en Huntelaar vond ik echt de zwakste van allemaal. Alleen maar overtredingen en geen duel gewonnen. Blind heeft het beroerd gedaan als coach, maar zonder Robben,Vlaar en strootman is oranje gewoon middelmaat. Daar kan geen coach iets van maken.
Nee, niet mee eens.
Zonder die 3 jongens is Oranje een flink stukje minder, maar als je Sneijder, Van Persie, Huntelaar, Depay, El Ghazi en nog een lading bij grote clubs voetballende jongens heb mag je nooit zwaar onder middelmaat een niveautje Letland Kazachstan zijn.....
El ghazi? Hahaha. Die komt tegen molde al geen lantaarnpaal voorbij. V.persie zit op de bank bij fener. De enige 2 spelers die bij een Europese topclub spelen zijn Memphis en Robben. Nederland is gewoon middelmaat. Klaar.
peter

Bericht door peter »

Trab, er gaan 24 landen naar het EK. Daar hoor je als middelmatig elftal gewoon bij te zitten, hoor.
wimpey

Bericht door wimpey »

Met Een trainer had je het EK gehaald. Oostveen mag ff uitleggen waarom ie Hiddink ontsloeg en Blind aanstelde. Waanzinnig besturen.
Skampie

Bericht door Skampie »

Cruijff schreef:
Skampie schreef:
Nee Skampie men doelt er op dat Van Persie een soort 'ereronde' maakt, na deze afschmink nederlaag als enige speler alle Arena tribunes langs is gelopen, naar het overgebleven publiek heeft lopen klappen en dat dit een soort afscheid van hem als international is.

Zou kunnen, maar wie weet denkt hij oprecht dat hij de enige is die verantwoordelijkheid neemt :aai.gif: dat back stabber / Huntelaar preferer Blind ontslagen moet worden en de nieuwe bondscoach hem weer basisklant en aanvoerder moet maken.
Ik snapte het wel Cruijff... Ik ben misschien net zo cynisch als jij... Maar dan anders... :)

Wat moet Robin dan doen... Je kan ook zeggen dat hij de enige is die het lef heefthet hele publiek te bedanken... De andere dwaasjes durven dat niet
Le T.

Bericht door Le T. »

Volgens mij heeft Van Gaal vaak genoeg zonder Robben, Vlaar en Strootman gespeeld in de kwalificatie, en gewonnen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
peter

Bericht door peter »

Le T. schreef:
Volgens mij heeft Van Gaal vaak genoeg zonder Robben, Vlaar en Strootman gespeeld in de kwalificatie, en gewonnen.
Precies. Ik weet zeker dat Louis van Gaal in alle wedstrijden met een andere wilosofie en systeem had gespeeld.
Le T.

Bericht door Le T. »

Skampie schreef: Wat moet Robin dan doen... Je kan ook zeggen dat hij de enige is die het lef heefthet hele publiek te bedanken... De andere dwaasjes durven dat niet
Waarschijnlijk dezelfden die liever Vlaar een penalty lieten nemen dan zelf te durven.
Wollt ihr den totalen Mensch?
peter

Bericht door peter »

Hahahaha Danny Blind weigert z'n conclusies te trekken. En hij zou het ook niet anders doen.

Slecht moment ingestapt dus. Tsja, shit happens. Hoe is het in godsnaam mogelijk?

Dat er geen penalty gegeven wordt? Die gozer is het kwijt. Helemaal padje bijster.
Skampie

Bericht door Skampie »

Gekke Danny...

Geen volwassen man...

Met zijn volle verstand ja zeggen betekent ook dat je met j volle verstand moet zeggen dat je het jiet aankan...
Laatst gewijzigd door Skampie op di okt 13, 2015 10:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Nou die Blind gaat niet uit zichzelf opstappen hoor, zit erbij of er allemaal niet zoveel aan de hand, vooruit kijken, en ik heb niets fout gedaan. :excited.gif:
YNWA
Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk »

Trab schreef:
Cruijff schreef:
Nee, niet mee eens.
Zonder die 3 jongens is Oranje een flink stukje minder, maar als je Sneijder, Van Persie, Huntelaar, Depay, El Ghazi en nog een lading bij grote clubs voetballende jongens heb mag je nooit zwaar onder middelmaat een niveautje Letland Kazachstan zijn.....
El ghazi? Hahaha. Die komt tegen molde al geen lantaarnpaal voorbij. V.persie zit op de bank bij fener. De enige 2 spelers die bij een Europese topclub spelen zijn Memphis en Robben. Nederland is gewoon middelmaat. Klaar.
Scoreboardjournalistiek?

De organizatie achterin was de hele kwalificatiereeks lachwekkend. Maar daar kun je wat aan doen. Zo moeilijk is dat niet. Dan sta je niet iedere wedstrijd met 1 of 2 nul achter. Op het WK had je een degelijk centrum met Vlaar en de Vrij. Geen van beiden wereldtop, maar genoeg om vanuit een gesloten verdediging te spelen.

Als je dat (tijdelijke probleem) oplost kun je vrij snel doorbouwen naar het niveau van 2014 of 2010. Nog steeds geen wereldtop, maar wel hoge ogen op de WK's. Zolang de goals je om de oren vliegen is iedere discussie verder zinloos.
Skampie

Bericht door Skampie »

Nu is het dus aan de KNVB... ze moeten blind tegen zichzelf beschermen...

Maarja... Aan de andere kant... Hij heeft een contract tot 2018... Niks om je druk over te maken...
Yopi
Erelid

Bericht door Yopi »

Peter schreef:Hahahaha Danny Blind weigert z'n conclusies te trekken. En hij zou het ook niet anders doen.

Slecht moment ingestapt dus. Tsja, shit happens. Hoe is het in godsnaam mogelijk?

Dat er geen penalty gegeven wordt? Die gozer is het kwijt. Helemaal padje bijster.
Vergeet niet: pech, geen vertrouwen en gogme bij de spelers, blessures, enz.

Onbeschaamde kerel. Pff.
Alexander

Bericht door Alexander »

Wow, wat is dit een slechte analyse.
wimpey

Bericht door wimpey »

Zelfbeeld hoor, die Danny. Wat een mens.
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff »

Skampie schreef:Wat moet Robin dan doen... Je kan ook zeggen dat hij de enige is die het lef heefthet hele publiek te bedanken... De andere dwaasjes durven dat niet
Het publiek bedanken hoort er altijd bij vind ik, dat is onderdeel van je vak want dankzij dat publiek is die hobby van je een beroep geworden.

Ajax doet het trouwens sinds een jaar of 6 elke wedstrijd. Hoe zuur de appel, de jongens maken een ronde eerst langs zuid en als laatste langs de gehandicapten en de hoofdtribune. Dat is ongetwijfeld verplicht, ik weet dat Poulsen direct na Dortmund uit van het veld liep. Gewoon puur uit teleurstelling over de 1-0 nederlaag en omdat hij pas nieuw was en de policy nog niet kende.

Frank de Boer stuurde hem meteen naar het uitvak, de andere 10 waren daar al naar onderweg.

Bij de KNVB zal men op een andere manier 'verplichtingen' hebben. Zo zag ik op Nederland 3 Sneijder 1 minuut na afloop al voor een camera staan en een interview geven. Anderen ruilden shirtjes met Tsjechen want Tsjechen willen blijkbaar nog steeds een Oranje tenue hebben.

Van Persie bleef als enige nog over, zag dat erg nog wel geklapt werd door een deel van een publiek en pakte even zijn momentje. Je kon zien dat hij wist dat de camera op hem gericht werd.
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff »

Le T. schreef:
Skampie schreef: Wat moet Robin dan doen... Je kan ook zeggen dat hij de enige is die het lef heefthet hele publiek te bedanken... De andere dwaasjes durven dat niet
Waarschijnlijk dezelfden die liever Vlaar een penalty lieten nemen dan zelf te durven.
HOHO! Vlaar durfde zelfs de grote leider Louis te onderbreken tijdens zijn peptalk. Hij stak als allereerste zijn vinger op want
"ik speelde een heel goede wedstrijd en ik wilde meer"
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Oostveen, vervelend, maar we zijn aan het bouwen, niets aan de hand. :excited.gif:
YNWA
Skampie

Bericht door Skampie »

Ah... Van Oostveen weet waar hij mee bezig is...

Gadverdamme zeg...

Wij nemen onze verantwoordelijkheid en daar hoort deze staf bij...

Neem je verantwoordelijkheid en vertrek ... Gekkehuis...
Hou op met dat vooruitkijken
peter

Bericht door peter »

Zijn favoriete oneliner komt ook voorbij.

Ze weten waar ze mee bezig zijn. Hou maar op joh. :biggrin.gif:
columbus

Bericht door columbus »

Hahaha! Hoe krijgt hij het uit zijn bek, die Oostveen. We nemen onze verantwoordelijkheid want we gaan bouwen... Nee, lul je snapt er geen reet van. Nederlandse voetbal ligt op zijn gat op zowel ieder gebied liggen we hopeloos achter...
Plaats reactie