Dat zijn we hier toch allemaal wel ??InnerHarbour schreef:Zo te zien is kwalletje van Persie klaar met het Nederlands Elftal, ik was dat al jaren met hem.
Wat is daar dan zo vreemd aan?
Moderator: mods
Dat zijn we hier toch allemaal wel ??InnerHarbour schreef:Zo te zien is kwalletje van Persie klaar met het Nederlands Elftal, ik was dat al jaren met hem.
Ook niet tegen deze tegenstanders? Dacht het wel, hoor.Trab schreef:Daley Blind en Huntelaar vond ik echt de zwakste van allemaal. Alleen maar overtredingen en geen duel gewonnen. Blind heeft het beroerd gedaan als coach, maar zonder Robben,Vlaar en strootman is oranje gewoon middelmaat. Daar kan geen coach iets van maken.
Nee Skampie men doelt er op dat Van Persie een soort 'ereronde' maakt, na deze afschmink nederlaag als enige speler alle Arena tribunes langs is gelopen, naar het overgebleven publiek heeft lopen klappen en dat dit een soort afscheid van hem als international is.Skampie schreef:Dat zijn we hier toch allemaal wel ??InnerHarbour schreef:Zo te zien is kwalletje van Persie klaar met het Nederlands Elftal, ik was dat al jaren met hem.
El ghazi? Hahaha. Die komt tegen molde al geen lantaarnpaal voorbij. V.persie zit op de bank bij fener. De enige 2 spelers die bij een Europese topclub spelen zijn Memphis en Robben. Nederland is gewoon middelmaat. Klaar.Cruijff schreef:Nee, niet mee eens.Trab schreef:Daley Blind en Huntelaar vond ik echt de zwakste van allemaal. Alleen maar overtredingen en geen duel gewonnen. Blind heeft het beroerd gedaan als coach, maar zonder Robben,Vlaar en strootman is oranje gewoon middelmaat. Daar kan geen coach iets van maken.
Zonder die 3 jongens is Oranje een flink stukje minder, maar als je Sneijder, Van Persie, Huntelaar, Depay, El Ghazi en nog een lading bij grote clubs voetballende jongens heb mag je nooit zwaar onder middelmaat een niveautje Letland Kazachstan zijn.....
Ik snapte het wel Cruijff... Ik ben misschien net zo cynisch als jij... Maar dan anders... :)Cruijff schreef:Nee Skampie men doelt er op dat Van Persie een soort 'ereronde' maakt, na deze afschmink nederlaag als enige speler alle Arena tribunes langs is gelopen, naar het overgebleven publiek heeft lopen klappen en dat dit een soort afscheid van hem als international is.Skampie schreef:Dat zijn we hier toch allemaal wel ??InnerHarbour schreef:Zo te zien is kwalletje van Persie klaar met het Nederlands Elftal, ik was dat al jaren met hem.
Zou kunnen, maar wie weet denkt hij oprecht dat hij de enige is die verantwoordelijkheid neemtdat back stabber / Huntelaar preferer Blind ontslagen moet worden en de nieuwe bondscoach hem weer basisklant en aanvoerder moet maken.
Volgens mij heeft Van Gaal vaak genoeg zonder Robben, Vlaar en Strootman gespeeld in de kwalificatie, en gewonnen.Trab schreef:Daley Blind en Huntelaar vond ik echt de zwakste van allemaal. Alleen maar overtredingen en geen duel gewonnen. Blind heeft het beroerd gedaan als coach, maar zonder Robben,Vlaar en strootman is oranje gewoon middelmaat. Daar kan geen coach iets van maken.
Precies. Ik weet zeker dat Louis van Gaal in alle wedstrijden met een andere wilosofie en systeem had gespeeld.Le T. schreef:Volgens mij heeft Van Gaal vaak genoeg zonder Robben, Vlaar en Strootman gespeeld in de kwalificatie, en gewonnen.Trab schreef:Daley Blind en Huntelaar vond ik echt de zwakste van allemaal. Alleen maar overtredingen en geen duel gewonnen. Blind heeft het beroerd gedaan als coach, maar zonder Robben,Vlaar en strootman is oranje gewoon middelmaat. Daar kan geen coach iets van maken.
Waarschijnlijk dezelfden die liever Vlaar een penalty lieten nemen dan zelf te durven.Skampie schreef: Wat moet Robin dan doen... Je kan ook zeggen dat hij de enige is die het lef heefthet hele publiek te bedanken... De andere dwaasjes durven dat niet
Scoreboardjournalistiek?Trab schreef:El ghazi? Hahaha. Die komt tegen molde al geen lantaarnpaal voorbij. V.persie zit op de bank bij fener. De enige 2 spelers die bij een Europese topclub spelen zijn Memphis en Robben. Nederland is gewoon middelmaat. Klaar.Cruijff schreef:Nee, niet mee eens.Trab schreef:Daley Blind en Huntelaar vond ik echt de zwakste van allemaal. Alleen maar overtredingen en geen duel gewonnen. Blind heeft het beroerd gedaan als coach, maar zonder Robben,Vlaar en strootman is oranje gewoon middelmaat. Daar kan geen coach iets van maken.
Zonder die 3 jongens is Oranje een flink stukje minder, maar als je Sneijder, Van Persie, Huntelaar, Depay, El Ghazi en nog een lading bij grote clubs voetballende jongens heb mag je nooit zwaar onder middelmaat een niveautje Letland Kazachstan zijn.....
Vergeet niet: pech, geen vertrouwen en gogme bij de spelers, blessures, enz.Peter schreef:Hahahaha Danny Blind weigert z'n conclusies te trekken. En hij zou het ook niet anders doen.
Slecht moment ingestapt dus. Tsja, shit happens. Hoe is het in godsnaam mogelijk?
Dat er geen penalty gegeven wordt? Die gozer is het kwijt. Helemaal padje bijster.
Het publiek bedanken hoort er altijd bij vind ik, dat is onderdeel van je vak want dankzij dat publiek is die hobby van je een beroep geworden.Skampie schreef:Wat moet Robin dan doen... Je kan ook zeggen dat hij de enige is die het lef heefthet hele publiek te bedanken... De andere dwaasjes durven dat niet
HOHO! Vlaar durfde zelfs de grote leider Louis te onderbreken tijdens zijn peptalk. Hij stak als allereerste zijn vinger op wantLe T. schreef:Waarschijnlijk dezelfden die liever Vlaar een penalty lieten nemen dan zelf te durven.Skampie schreef: Wat moet Robin dan doen... Je kan ook zeggen dat hij de enige is die het lef heefthet hele publiek te bedanken... De andere dwaasjes durven dat niet
"ik speelde een heel goede wedstrijd en ik wilde meer"