PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:En dat Alcides vertrekt?

Rajkovic heeft nog weinig laten zien bij PSV. Desalniettemin is het fijn om een talent van Chelsea gestationeerd te krijgen als backup.
Alcides had van mij best mogen blijven, maar Chelsea wil hem persé verkopen. Ik denk dat ie naar Rusland gaat en anders gaat ie op z'n Bogarde's nog ff een jaartje banken en voor de rest in z'n Escalade door Londen cruisen.

Rajkovic is natuurlijk een enorm verdedigend talent. Opbouwend is het misschien nog altijd niet echt je-van-het, maar hij schakelt z'n tegenstander eigenlijk altijd vrij simpel uit. Jammer dat ie nog te vaak zo maar ballen inlevert.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ik heb hem voornamelijk als back op de plek van Alcides zien spelen en daar vond ik het verre van indrukwekkend.
Harm

Bericht door Harm »

Ik vind Alcides beter dan Rajkovic.
Baseman

Bericht door Baseman »

Ik niet, al is Rajkovic beter centraal dan als back. Maar waar Alcides niet beter wordt, is Rajkovic nog erg jong en kan hij zich wel verbeteren. Daarbij vind ik Rajkovic helemaal geen slechte indruk maken als hij speelt, vooral verdedigend is hij sterk.
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:Ik heb hem voornamelijk als back op de plek van Alcides zien spelen en daar vond ik het verre van indrukwekkend.
Ik heb hem ook links in de zone zien spelen en dat is zijn plek. Hij kan trouwens ook rechts in de zone spelen. Als pure mandekker vind ik hem eigenlijk nog veel beter, maar die rol heeft hij bij PSV nog maar weinig gehad.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Milan zou belangstelling hebben voor Gomes. Dat zou mooi zijn voor PSV, want PSV heeft altijd geld nodig. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

De vermoedelijke opstelling voor vanavond geeft geen ruimte voor Aisatti. Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar dat zou dus betekenen dat Vergoossen kiest voor een middenveld met Mendez, Simons, Bakkal, Culina en Dszus. Eerst zien dan geloven, maar als dit zo is, dan ga ik vanavond niet kijken.
Lionel

Bericht door Lionel »

Als ze maar winnen.
IK GELOOF!!!!!!
LucaS

Bericht door LucaS »

Waarom?
I think I lost my fucking headache
peter

Bericht door peter »

LucaS schreef:Waarom?
Waarom ik niet ga kijken? Omdat ik voetbal kijk voor mijn plezier. Een hele wedstrijd van PSV in deze opstelling is eerder een kwelling.
LucaS

Bericht door LucaS »

Dat begrijp ik, maar mijn vraag was aan Rishi gericht. :blush.gif:
I think I lost my fucking headache
Baseman

Bericht door Baseman »

Aissati is net terug van een blessure en daarbij geeft de Snor sinds zijn komst de voorkeur aan Doedel en/of Bakkal als vervangers. Dat Aissati vanavond niet in de basis staat is dan ook logisch.

PS: Dat Aissati in het begin van het seizoen heeft aangegeven niet op de flanken te willen spelen helpt natuurlijk ook niet, aangezien de opengevallen plaatsen de linkshalf en de rechtshalf betreffen...

PPS: Luuk, ik neem aan omdat PSV dan meer kans heeft om te verliezen in de competitie en/of dat het goed is voor het Nederlandse voetbal ?
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Hoop dat ze die rotbeker winnen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Lionel

Bericht door Lionel »

Ik gun het PSV wel. Niet om het voetbal wat ze spelen maar meer om het beleid. Bovendien vind ik dat Fiorentina ook maar niks en is het goed voor het aanzien van het Nederlandse voetbal.

Stel je voor dat het Ned Elftal de groep niet doorkomt, Ajax weer de voorronde van de CL niet overleeft en PSV volgend jaar nog slechter wordt! Dan worden we net een Belgie. Dan komen er helemaal geen spelers

Bovendien, en deze vind ik op dit moment ff wat belangrijker, heb ik zo een vermoeden dat PSV de titel gaat verspelen als verder komen in de Uefa Cup :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Rishi schreef: Bovendien, en deze vind ik op dit moment ff wat belangrijker, heb ik zo een vermoeden dat PSV de titel gaat verspelen als verder komen in de Uefa Cup :blush.gif:
Maakt toch niks uit, die halve finale spelen ze toch pas na de laatste wedstrijd.

Laat ze maar lekker op hun bek gaan, het eerste van de drie tikkies.
Beloki

Bericht door Beloki »

Ik hoop op een verlenging met penalties. Fiorentina wint. Als het zwaar wordt.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Baseman

Bericht door Baseman »

Als PSV de halve finale bereikt, maar geen kampioen wordt heeft de KNVB een probleem...de play offs staan namelijk gepland op data waarop ook de halve finales van de UEFA-Cup gespeeld worden :smallgrin.gif:

Dus allemaal hopen dat PSV de halve finale haalt en kampioen wordt :kwijl.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

Dan heeft de KNVB een probleem maar wij niet. :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 »

Das heel vervelend voor je, Base, maar die spanning kan PSV natuurlijk nooit aan.

Maar alles sal reg kom. Geen halve finale en geen kampioen, dan hebben PSV en de KNVB ook geen probleem meer.

:666.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................
Aristides

Bericht door Aristides »

666 schreef:Das heel vervelend voor je, Base, maar die spanning kan PSV natuurlijk nooit aan.

Maar alles sal reg kom. Geen halve finale en geen kampioen, dan hebben PSV en de KNVB ook geen probleem meer.

:666.gif:
Was het 95 niet zo dat de bekerfinale de dag na de finale van de cl stond gepland? Is ook goed gekomen :ajaxsmiley.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
peter

Bericht door peter »

'PSV maakt definitief werk van Lee'
Geschreven op donderdag, 10 april om 17:54

PSV heeft Tottenham Hotspur officieel laten weten dat het Young-pyo Lee graag terug zou halen naar Eindhoven. Volgens het Algemeen Dagblad is ook de zaakwaarnemer van de linkerverdediger reeds op de hoogte van de interesse.

De Zuid-Koreaan, die PSV bijna drie jaar geleden voor de Londense club verwisselde, wil in principe terug naar de Brabantse club. Onder Juande Ramos is de linkspoot op een zijspoor geraakt. Dit kalenderjaar kwam hij maar in acht ontmoetingen binnen de lijnen.

Er is echter ook belangstelling van een aantal clubs uit de Premier League, meldt het Algemeen Dagblad. Lee moet dus eerst zelf een keuze maken tussen het geld en de hang naar het vertrouwde Eindhoven. Er wordt zodoende nog niet onderhandeld tussen PSV en de Spurs.

Lee verdiende met zijn uitstekende spel voor Guus Hiddink’s Zuid-Korea op het WK 2002 een transfer naar PSV. Na vier seizoenen in de Eredivisie verruilde de 94-voudig international het Philips Stadion voor Tottenham, waar hij in totaal in zeventig Premier League-duels op het veld stond.

www.voetbalzone.nl
Mag van mij wel naar PSV komen, hoor. Wordt namelijk alweer 31 jaar.
999

Bericht door 999 »

Dat wordt vanavond weer 8 man voor de pot ...
Blij met de punten ...
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Zou ik ook doen als ik uit 1-1 gespeeld heb.
wimpey

Bericht door wimpey »

generaal schreef: Rajkovic is natuurlijk een enorm verdedigend talent.
Dat vonden PSV'ers van Da Costa ook. :smallgrin.gif:

Ik wens alle PSV'ers hier (het worden er steeds meer) trouwens een prettige avond.
999

Bericht door 999 »

brigade zuid schreef:Zou ik ook doen als ik uit 1-1 gespeeld heb.
Dan ga jij dus ook de mist in ..
Blij met de punten ...
Plaats reactie