Ajax-Roda JC
- martijn401
- martijn401
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Omdat ik graag zou willen weten waar je die wedstrijden kijkt aangezien je volgens mij in Finland woont en ik het moet doen met de beschikbare (vaak crappy) internetstreams? :Dwimpey schreef:Ik snap de achtergrond van de vraag weliswaar niet, maar ik heb er 1 gemist, Raymon: van NAC - Ajax alleen een samenvatting gezien.Raymon schreef:Wimpey, hoeveel hele wedstrijden heb je eigenlijk gezien dit seizoen?
Ten tweede heb ik wel datgene gezien dit seizoen wat jij mist. Nog niet lang genoeg. Nog niet vaak genoeg maar het zit er wel in.
Doe er 2 betere vleugelspelers bij en dit Ajax is een kampioenskandidaat.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- martijn401
Denk dat ie een SCHOTELtje heeft en een abbo in Nederland ..Raymon schreef:Omdat ik graag zou willen weten waar je die wedstrijden kijkt aangezien je volgens mij in Finland woont en ik het moet doen met de beschikbare (vaak crappy) internetstreams? :Dwimpey schreef:Ik snap de achtergrond van de vraag weliswaar niet, maar ik heb er 1 gemist, Raymon: van NAC - Ajax alleen een samenvatting gezien.Raymon schreef:Wimpey, hoeveel hele wedstrijden heb je eigenlijk gezien dit seizoen?
Ten tweede heb ik wel datgene gezien dit seizoen wat jij mist. Nog niet lang genoeg. Nog niet vaak genoeg maar het zit er wel in.
Doe er 2 betere vleugelspelers bij en dit Ajax is een kampioenskandidaat.
Blij met de punten ...
- martijn401
- martijn401
Dan moet je eens informeren :yes: of gewoon een keertje proberen, voor 4 euro ( patatje met ) weet je het ...Raymon schreef:Werkt vast niet in het buitenland :sad:Voetske schreef:Waarom kijk je niet via planet.nl kost 4 euro voor 3 dagen ... goed beeld ...Raymon schreef:Denk dat ik daar maar ook eens over ga nadenken :sad:
Huh Lindenbergh erin, die wil toch weg ???.
Laatst gewijzigd door 999 op wo dec 27, 2006 9:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- martijn401