Vanaf morgen de Real Madrid - Ajax voor degenen die hem nog niet hebben.Henk de Gier schreef:heeft iemand toevallig nog de wedstrijd Ajax - Gremio uit de nieuwsgroepen geplukt vorige week? Ik wel :yes:
Ajax en Warner Home Video werken samen
Moderator: mods
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Ajaciedjuh
Ik ook. Heb zojuist nog ff de pingel-serie zitten kijken met de vreugde na afloop. Onze eigen Danny nam de laatste. Jammer dat het zo moet aflopen. Ik hoop dat de gelederen weer gesloten gaan worden en dat hij een mooie functie krijgt binnen Ajax (niet hoofdcoach voor de duidelijkheid). :yes:Henk de Gier schreef:heeft iemand toevallig nog de wedstrijd Ajax - Gremio uit de nieuwsgroepen geplukt vorige week? Ik wel :yes:
Voor de duidelijkheid de DVD die gepost is van 1995 is niet die Ajax gaat uitgeven (komt pas 17 mei uit). Dit was een samenstelling van TV-fragmenten die op DVD is gezet. Is wel genieten hoor. Behalve Ajax-Gremio is ook ook de bekerfinale Ajax - Heerenveen 1993, Real - Ajax, 90 jaar Ajax, Ajax 94-95, Ajax 93-94, Ajax 92 -93 gepost. Dat waren nog eens tijden. Nu op weg naar een nieuwe glorietijd! :cheer:
Edit: Ik zie nu dat het wel de nieuwe collectie is
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op wo mei 03, 2006 10:53 am, 2 keer totaal gewijzigd.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Ajaciedjuh
- Henk de Gier
- Contacteer:
ik heb nog geen tijd gehad om te kijken, maar dat komt wel :yes:Arwin schreef:Die van de Ajax jaren heb ik ook meegepikt. Viel me eigenlijk een beetje tegen, niet qua beelden opzich natuurlijk, maar hij is redelijk kort met een hele simpele lay out.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Waar zijn die gepost?Ajaciedjuh schreef:Ik ook. Heb zojuist nog ff de pingel-serie zitten kijken met de vreugde na afloop. Onze eigen Danny nam de laatste. Jammer dat het zo moet aflopen. Ik hoop dat de gelederen weer gesloten gaan worden en dat hij een mooie functie krijgt binnen Ajax (niet hoofdcoach voor de duidelijkheid). :yes:Henk de Gier schreef:heeft iemand toevallig nog de wedstrijd Ajax - Gremio uit de nieuwsgroepen geplukt vorige week? Ik wel :yes:
Voor de duidelijkheid de DVD die gepost is van 1995 is niet die Ajax gaat uitgeven (komt pas 17 mei uit). Dit was een samenstelling van TV-fragmenten die op DVD is gezet. Is wel genieten hoor. Behalve Ajax-Gremio is ook ook de bekerfinale Ajax - Heerenveen 1993, Real - Ajax, 90 jaar Ajax, Ajax 94-95, Ajax 93-94, Ajax 92 -93 gepost. Dat waren nog eens tijden. Nu op weg naar een nieuwe glorietijd! :cheer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
in nieuwsgroepen Thomas, www.binaries4all.nl voor meer uitleg.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Ajaciedjuh
Moet ik hier op Create NZB klikken?Ajaciedjuh schreef:NZB file samenvatting Ajax - PSV, bekerfinale 7 mei 2006
Ja. Als hij nog op je newsserver staat kun je hem dan door dat bestand te openen downloaden met je newsdingesprogramma.
Laatst gewijzigd door Bert op di mei 16, 2006 4:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Henk de Gier
- Contacteer: