Voegt ervaring, kracht, fysiek en veel snelheid toe. En ook nog een echte Ajacied.

Moderator: mods
Ja, op het moment dat de pass al gegeven wordt. Dan maakt hij er geen ruimte meer mee, hè. Je moet anticiperen in plaats van reageren. Babel ziet dat niet. Een paar jaar geleden had ik nog de hoop dat hij hierin grotere stappen zou maken, maar inmiddels is het daarvoor te laat.Rishi schreef:Goal van Fischer?
Die betreffende actie zag je wel dat Babel de diepte inging vóórdat de pass gegeven werd. Maar over het geheel gezien blijft ie ontzettend matig. Hij heeft altijd dreiging door z'n snelheid en fysieke kracht, maar voetbaltechnisch is het zo mager. Vraag me echt af welke Europese clubs iets in hem zien. Ik las ergens dat hij wellicht naar Turkije kon, dat is denk ik zijn beste optie: veel geld en een matige competitie.Bert schreef:Ja, op het moment dat de pass al gegeven wordt. Dan maakt hij er geen ruimte meer mee, hè. Je moet anticiperen in plaats van reageren. Babel ziet dat niet. Een paar jaar geleden had ik nog de hoop dat hij hierin grotere stappen zou maken, maar inmiddels is het daarvoor te laat.Rishi schreef:Goal van Fischer?
Ziet het niet. Sjeest niet voor niets bij Hoffenheim.Peter schreef: Blijft een domme voetballer.
Hij heeft 9 of 10 balcontacten nodig om dat ding aan te nemen.Le T. schreef: maar hij mist het balgevoel om de bal 9/10 keer precies goed aan te nemen
Punt. Inzicht, techniek, handelingssnelheid: ver beneden de maat. Je moet Babel lekker laten rommelen en hots-knots-begonia laten ballen. Turkije is perfect voor hem.Alexander schreef:Ik ben dus wel onder de indruk van Babel. Sterk en snel. Als hij een heel jaar fit blijft en centrumspits is, is hij in NL een sensatie.