Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Tsja, hij heeft ook geen minuut meegetraind. Ik zou hem morgen heel misschien laten invallen morgen. Kan je Suarez wat rust gunnen. Ik vind wel dat de wedstrijd van morgen wel gewonnen moet worden, om dezelfde reden dat brigade zuid hier postte.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Lunatic News:
Sportshop Kralingen mag failliet!
Gepubliceerd op 28 juli 2010 - 12:11
Het zorgt ervoor dat mensen je met de nek aankijken. Hoogverraad. Het zal niet de eerste keer zijn dat een winkel “koppie-onder” gaat omdat mensen een hekel krijgen aan de eigenaar. Rotterdam en ‘Neerlands grootste poel des verderfs‘ gaan niet samen. Nu niet. Vroeger niet. Nooit niet! En dus lazen wij vandaag in het AD:
Eén van de nieuwe voorwaarden die Mounir El Hamdaoui bij Ajax op tafel heeft gelegd na zijn ja-woord en medische keuring, is dat de Amsterdammers de aanvaller tegemoet komen voor de verwachte inkomstenterugloop bij zijn sportzaak in Rotterdam.
Niet dat we d’r ooit geweest zijn, maar ons zien ze er in ieder geval niet meer. Misschien Jeffrey Bruma voortaan wel…

Sportshop Kralingen mag failliet!
Gepubliceerd op 28 juli 2010 - 12:11
Het zorgt ervoor dat mensen je met de nek aankijken. Hoogverraad. Het zal niet de eerste keer zijn dat een winkel “koppie-onder” gaat omdat mensen een hekel krijgen aan de eigenaar. Rotterdam en ‘Neerlands grootste poel des verderfs‘ gaan niet samen. Nu niet. Vroeger niet. Nooit niet! En dus lazen wij vandaag in het AD:
Eén van de nieuwe voorwaarden die Mounir El Hamdaoui bij Ajax op tafel heeft gelegd na zijn ja-woord en medische keuring, is dat de Amsterdammers de aanvaller tegemoet komen voor de verwachte inkomstenterugloop bij zijn sportzaak in Rotterdam.
Niet dat we d’r ooit geweest zijn, maar ons zien ze er in ieder geval niet meer. Misschien Jeffrey Bruma voortaan wel…

Hoe kan je nou twijfels hebben bij El Ham? Alsof Pantelic zo'n beest was in de defensieve arbeid en het druk zetten. El Ham kan een bal vasthouden, oog derde man, een actie, dreiging naar de goal, diepte, uitstekende trap, uitstekend in de kleine ruimte.
Een droomaankoop.
Een droomaankoop.
- Ajaciedjuh

Yes, eindelijk rond. Welkom bij de mooiste club van Nederland (en de wereld). Dat we van je spel mogen & kunnen genieten.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het positieve commentaar van Feest heeft mij in ieder geval wel overtuigd. Erg blij!Ajax Rules schreef:Jij was anders de man die vond dat Suarez en El Hamdaoui niet complementair waren. Volgens mij heb je zelfs letterlijk gezegd dat je het in dat licht een vreemde aankoop vond.Bertje schreef:YES!
Dat is nog eens lekker wakker worden.
Waarom ben je van mening veranderd? Heeft Steef je op andere gedachten gebracht?

Als iedereen blijft wordt het bij vlagen genieten in de Arena. Ik hoop dat we PAOK eruit knikkeren en daarna met Hamdaoui de CL ingaan. Met Suarez en Hamdaoui voorin kunnen we daar best aankomen. We zullen geen eersteworden in die poule, maar wellicht kunnen we met wat mazzel door als tweede. In ieder geval geen flater slaan aub.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik ben benieuwd. Welkom Mounir! 

Wat prijs-kwaliteit betreft de beste aankoop sinds Suarez. Hier moet iedereen vrede mee kunnen hebben lijkt me.
- Fenerbahce
Welkom Mounir!!

Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
Inderdaad. Schaal kunnen ze vast geven als iedereen blijft.Feest schreef:Hoe kan je nou twijfels hebben bij El Ham? Alsof Pantelic zo'n beest was in de defensieve arbeid en het druk zetten. El Ham kan een bal vasthouden, oog derde man, een actie, dreiging naar de goal, diepte, uitstekende trap, uitstekend in de kleine ruimte.
Een droomaankoop.
IK GELOOF!!!!!!
Ik denk het niet. De markt ligt behoorlijk op z'n gat, dus de kans dat er een club 30 miljoen biedt op Suarez is vrij klein.joey schreef:Ik heb er ook twijfels bij. Maar ik ga er stilletjes vanuit dat Suarez nog vertrekt.
Over El Hamdaoui geen twijfels. Puur individueel natuurlijk van een andere klasse dan Pantelic. Wat Pantelic kan, dat kan El Hamdaoui ook, en veel meer. Heb wat lichte twijfels over de chemie met Suarez, maar in de samenwerking met Pantelic zag je ook dat het eerder voor kwam dat Suarez de bal niet aan Pantelic gaf dan andersom. El Hamdaoui en Suarez zijn allebei wat zelfzuchtig en gefixeerd op de goal, maar in tegenstelling tot Suarez is El Hamdaoui wel in staat om te combineren en om balvast in de punt te spelen. Ik zou het probleem, als dat er al is, dus eerder bij Suarez leggen. En dat probleem zou er dus ook met iedere andere nieuwe spits zijn.
Goede leeftijd ook. El Hamdaoui zal in principe meteen staan.
-
- AT Toto winner 15/16
1 grote transfer binnen europa en het spel is op de wagen toch?Enganche schreef:Ik denk het niet. De markt ligt behoorlijk op z'n gat, dus de kans dat er een club 30 miljoen biedt op Suarez is vrij klein.joey schreef:Ik heb er ook twijfels bij. Maar ik ga er stilletjes vanuit dat Suarez nog vertrekt.
Maar die grote transfer is er nog steeds niet geweest en het wk is al lang geweest.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik weet niet tot hoelang de markt open is? er zal vast nog wel wat gebeuren.
Niemand beweegt, alleen Barcelona smijt met geld om nog wat eigen jeugd in het eerste te krijgen. Maar goed, die hadden natuurlijk ook nog wat geld over
I think I lost my fucking headache
Ik zeg niet dat er niets meer zal gebeuren, maar ik zie het spel niet zo snel op de wagen komen voor Suarez. Die is overpriced. Eerder voor Van der Wiel.brigade zuid schreef:1 grote transfer binnen europa en het spel is op de wagen toch?Enganche schreef:Ik denk het niet. De markt ligt behoorlijk op z'n gat, dus de kans dat er een club 30 miljoen biedt op Suarez is vrij klein.joey schreef:Ik heb er ook twijfels bij. Maar ik ga er stilletjes vanuit dat Suarez nog vertrekt.
-
- AT Toto winner 10/11
Heeft Valencia geen enorme bak met geld? Die hebben toch al voor minstens 70 miljoen euro verkocht (Villa, Silva, Zigic en is die Mata nou nog naar Barca gegaan?).
Valencia zit helemaal aan de grond na de aankoop van grond voor een nieuw stadion en de mislukte verkoop van de grond waar Mestalla nu staat. Daarom die 'fire sale'.
-
- AT Toto winner 10/11
Ah, kijk, dat verklaart het. Ik begreep al niet waarom alle topspelers daar opeens in één zomer de deur uit liepen.
Van der Wiel is ook overpriced.Enganche schreef:Ik zeg niet dat er niets meer zal gebeuren, maar ik zie het spel niet zo snel op de wagen komen voor Suarez. Die is overpriced. Eerder voor Van der Wiel.
Suarez heeft een vertrek geforceerd bij Groningen. Dat kan hij bij Ajax ook doen.
Wat El Ham. betreft: elke speler kan mislukken. Niemand had twijfels over Sulejmani. En iedereen was dolblij met Machlas.* Ik heb in de loop der jaren geleerd dat je het nooit zeker weet met spelers.
*ik niet. ik vond Shota beter.

Het stinkt aan alle kanten!
Dat Suarez een vertrek kan forceren heb je al meerdere keren geroepen. Vorig jaar wist je het trouwens nog zeker dat Suarez weg zou gaan. Nu een jaar later is hij nog steeds Ajacied.joey schreef:Van der Wiel is ook overpriced.Enganche schreef:Ik zeg niet dat er niets meer zal gebeuren, maar ik zie het spel niet zo snel op de wagen komen voor Suarez. Die is overpriced. Eerder voor Van der Wiel.
Suarez heeft een vertrek geforceerd bij Groningen. Dat kan hij bij Ajax ook doen.
Wat El Ham. betreft: elke speler kan mislukken. Niemand had twijfels over Sulejmani. En iedereen was dolblij met Machlas.* Ik heb in de loop der jaren geleerd dat je het nooit zeker weet met spelers.
*ik niet. ik vond Shota beter.![]()
Suarez leverde Groningen overigens ook een uitstekende transfersom op.
Het is niet zo dat als een speler een transfer 'forceert' hij opeens voor een peulenschil vertrekt.
Het is niet zo dat als een speler een transfer 'forceert' hij opeens voor een peulenschil vertrekt.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
31 augustus volgens mij...brigade zuid schreef:Ik weet niet tot hoelang de markt open is? er zal vast nog wel wat gebeuren.
Op naar de vierde ster!
Zat ik ook aan te denken, ik heb de topic over Sulejmani nog een keer bekeken (althans een paar pagina's) vanaf het moment dat bekend werd dat hij komt, "kan de competitie schriftelijk worden afgedaan". (Geen citaat)Niemand had twijfels over Sulejmani.
Jaren gelden was ik tevreden over komst van Babagida, ik dacht dat twee snelle buitenspelers (Overmars aan de andere kant) voor de meeste ploegen dodelijk zou zijn, maar daar is niets van terechtgekomen.
Ik wacht nog even af tot de transferperiode is gesloten, wie weet vertrekt Suarez, ruilen we Van der Wiel in voor Melchiot en mag Vermeer verder blunderen na de verkoop van Stekelenburg.
Het verhaaltje over die derde ster! Doet hij eerst jaren zijn best om dat te voorkomen, had hij beter niet kunnen doen, hadden we derde ster al gehad.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Sulejmani is bij Ajax zelden tot nooit fit geweest, dus die vergelijking gaat niet op.