Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
tel daarbij op dat er eerst verkocht moet worden wat ook niet wilt vlotten... en PAOK komt zo dichtbij...
En als er verkocht gaat worden wie gaat dan de aankopen doen? Geen speler wilt dan komen, want Blind bv kan wel aankopen gaan doen als interim. komt er een nieuwe coach kan je er zomaar opeens naast staan.
En als er verkocht gaat worden wie gaat dan de aankopen doen? Geen speler wilt dan komen, want Blind bv kan wel aankopen gaan doen als interim. komt er een nieuwe coach kan je er zomaar opeens naast staan.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Gatverdamme, laat die kerel ajb naar Fulham gaan. EN dan hopen dat ie degradeert.
I think I lost my fucking headache
Ik ben wel erg benieuwd waar we nu op wachten. Wil Jol weg maar moeten Fulham en Ajax er nog uit komen? Blijft Jol maar moet de RvC de voorwaarden nog goedkeuren? Of zijn de voorwaarden akkoord maar is het wachten op het daadwerkelijk realiseren van een transfer die misschien wel is toegezegd? Dat laatste zou niet zo gunstig zijn voor de onderhandelingen bij de transfer.
Maar kunnen we dit vanavond misschien gewoon even aftikken? Ik ben het nu ook wel een beetje zat.
Maar kunnen we dit vanavond misschien gewoon even aftikken? Ik ben het nu ook wel een beetje zat.
Nil volentibus arduum
Die Jol mag van mij de tyfus krijgen. Ook met de huidige selectie moet hij gewoon kampioen worden.
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Jol maakt deze selectie geen kampioen als hij de tyfus krijgt, Rishi. Da's namelijk een heel besmettelijke ziekte, zodat binnen de kortste keren alle spelers in de ziekenboeg liggen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Hoe zit het eigenlijk met het Webster-arrest?Dr. Living Stoned schreef:bij mijn weten geldt het voor ieder contract. Alleen te beeindigen in goed onderling overleg.joey schreef:Misschien heeft Jol een jeugdcontract?Dr. Living Stoned schreef:jol is nog geen 3 jaar in dienst bij ajax, dan kan je als club een transfer wel tegen houden, meen ik

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Jol staat na de pot tegen RBB de pers te woord. Morgen meer nieuws.
Bron: Mike Verweij Twitter. Dan klopt het verhaal van de deadline van woensdag dus blijkbaar? Morgen een spits of Jol is weg?
Bron: Mike Verweij Twitter. Dan klopt het verhaal van de deadline van woensdag dus blijkbaar? Morgen een spits of Jol is weg?
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
dat bedoelde ik, die is sinds 2008 in werking meen ik. Die keert zich nu dus tegen jolletje en zijn drammerige aankoopbeleid.
"U blijft bij Ajax en U gaat niet langs start; u ontvangt ook geen De Mul/De Ridder"
"U blijft bij Ajax en U gaat niet langs start; u ontvangt ook geen De Mul/De Ridder"

I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Ajaciedjuh
AjaxLife twitter schreef:# Voor de duidelijkheid: dat waren quotes van Jol, reken ons er niet op af als het anders loopt. #rijaja #jol 1 minute ago via mobile web
# Jol begon over prestatie Ajax en uitbouwen toen hem werd gevraagd waar zijn hart lag. Was wat onduidelijk en chaos. #rijaja #jol 3 minutes ago via mobile web
# Jol: 'Er is wel vaker interesse van andere clubs, dan komt het niet naar buiten. Nu Engelse pers dus commotie'. #rijaja #jol 5 minutes ago via mobile web
# Jol: 'Andere clubs links en rechts versterking, Ajax niet'. #rijaja #jol 6 minutes ago via mobile web
# Jol: 'Praten niet over afkoopsom. Ook geen ultimatum (naar Ajax, red.)'. #rijaja #jol 6 minutes ago via mobile web
# Jol: 'Ajax maakt zich ook zorgen over selectie, daar praten we samen over'. #rijaja #jol 7 minutes ago via mobile web
# Jol: 'Morgen verder praten, dan duidelijkheid. Dit moet geen week meer duren'. #rijaja #jol 8 minutes ago via mobile web
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ach, Jol zegt nu alleen wat hij wil zeggen (vooropgesteld dat die quotes van hem zijn). Er is nog steeds geen nieuws, dat is wat telt. Dus zijn ze er blijkbaar nog steeds niet uit.
Voor mijn gevoel spreekt niemand de waarheid. Of in elk geval komen beide partijen met een heel aparte versie van de waarheid.
Voor mijn gevoel spreekt niemand de waarheid. Of in elk geval komen beide partijen met een heel aparte versie van de waarheid.
Laatst gewijzigd door joey op di jul 20, 2010 10:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Bron: Ajax.nlNatuurlijk ging het dinsdag niet alleen over de oefenwedstrijd die de Ajacieden speelden. Een klein persleger was uitgerukt om Martin Jol te spreken. Over Ajax, maar toch vooral over de interesse van het Engelse Fulham. Na afloop stond de Ajax-trainer de media te woord. ,,Ik ben met Ajax in gesprek over de toekomst en over de spelersgroep’’, vertelde Jol. ,,Ik maak me zorgen en Ajax maakt zich zorgen. Wat gebeurt er bijvoorbeeld als Gregory van der Wiel vertrekt? En komt er een spits en een rechterspits bij? Woensdag praten we verder. Dan komt er meer duidelijkheid.’’
Bijzondere passage voor Ajax.nl. Ben ik niet van ze gewend...
Face your fears and live your dreams, No Fear
Fulham manager-elect Martin Jol given £20m and he's Keane on Tottenham striker Robbie
By Simon Cass Last updated at 11:23 PM on 19th July 2010
* Comments (3)
* Add to My Stories
Fulham manager-elect Martin Jol is eager to bring Tottenham striker Robbie Keane to Craven Cottage after being promised a £20million transfer kitty by club owner Mohamed Al Fayed.
Jol spent Monday afternoon in Holland with Fulham officials finalising his move from Ajax, despite the Dutch side making a last-ditch attempt to keep him.
Friends reunited? Jol wants to re-sign Keane
Also present were the former Spurs and Hamburg manager's agent Mino Raiola and his brother Cock Jol, who is expected to join the staff at Craven Cottage.
And once his expected move to west London is rubber-stamped, Jol is ready to spend a large chunk of his transfer windfall, far more than was given to Roy Hodgson, to engineer a reunion with Keane, 30.
The pair worked well at White Hart Lane, and with Harry Redknapp ready to listen to offers for the striker, who spent the back end of last season on loan at Celtic, Jol will try to pip Aston Villa to his signature. Spurs would be willing to listen to offers in the region of £5m.
Steve Sidwell's £2m move from Villa to Fulham should be completed once Jol's appointment as manager is official. The Dutchman could also be in the market for a goalkeeper if Arsenal complete the signing of Australia No 1 Mark Schwarzer.
Jol's move back to England has been smoothed by the fact that a release clause was included in his contract, allowing him to return to a Barclays Premier League club in return for compensation of around £1m.
The 54-year-old's basic salary will be around £1.5m a year, with a wide range of performance-related bonuses. Jol is said to have fallen out with Ajax's board over the sale of the club's top stars.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z0uFxIz4mZ
By Simon Cass Last updated at 11:23 PM on 19th July 2010
* Comments (3)
* Add to My Stories
Fulham manager-elect Martin Jol is eager to bring Tottenham striker Robbie Keane to Craven Cottage after being promised a £20million transfer kitty by club owner Mohamed Al Fayed.
Jol spent Monday afternoon in Holland with Fulham officials finalising his move from Ajax, despite the Dutch side making a last-ditch attempt to keep him.
Also present were the former Spurs and Hamburg manager's agent Mino Raiola and his brother Cock Jol, who is expected to join the staff at Craven Cottage.
And once his expected move to west London is rubber-stamped, Jol is ready to spend a large chunk of his transfer windfall, far more than was given to Roy Hodgson, to engineer a reunion with Keane, 30.
The pair worked well at White Hart Lane, and with Harry Redknapp ready to listen to offers for the striker, who spent the back end of last season on loan at Celtic, Jol will try to pip Aston Villa to his signature. Spurs would be willing to listen to offers in the region of £5m.
Steve Sidwell's £2m move from Villa to Fulham should be completed once Jol's appointment as manager is official. The Dutchman could also be in the market for a goalkeeper if Arsenal complete the signing of Australia No 1 Mark Schwarzer.
Jol's move back to England has been smoothed by the fact that a release clause was included in his contract, allowing him to return to a Barclays Premier League club in return for compensation of around £1m.
The 54-year-old's basic salary will be around £1.5m a year, with a wide range of performance-related bonuses. Jol is said to have fallen out with Ajax's board over the sale of the club's top stars.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z0uFxIz4mZ
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Wat nu? Hoe loopt het af, denken jullie?
Ik denk dat Van den Boog lekker vakantie blijft vieren.
En dat Jol blijft.
En dat Jol blijft.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik ga er nog steeds vanuit dat hij vertrekt. Het kan bijna niet anders dan dat er vanuit een van de vetohoudende directie- of bestuurslagen een blok wordt gezet tegen verdere verzwakking van de financiele positie van Ajax. Daarnaast is er ongetwijfeld wel weer een 5e colonne die een eigen stroman aan het roer wil zien bij het 1e.
Bron: De Volkskrant.nlPositie van Jol bij Ajax blijft onduidelijk
Ajax-trainer Martin Jol heeft een dag extra bedenktijd gevraagd om te beslissen over zijn toekomst bij de hoofdstedelijke eredivisieclub. Hoewel hij aanvankelijk had gezegd wel bij Ajax te willen blijven, kwam hij op die belofte terug nadat hem was gebleken dat Fulham er alles aan wil doen hem voor het komend seizoen aan te trekken.
Aanvankelijk had Fulham gezegd niet langer dan tot dinsdag te willen wachten, omdat de Engelsen vandaag naar Zweden zijn vertrokken voor een trainingskamp. Maar nadat interim-trainer Ray Lewington had toegezegd de honneurs voorlopig te willen waarnemen, waagde Fulham een nieuwe poging.
Hoewel Jol dinsdag te kennen gaf het liefst bij Ajax te blijven, stuurde Fulham zijn algemeen directeur Alistair Mackintosh naar Amsterdam om met zowel Jol als Ajax te onderhandelen over een een mogelijke verhuizing van Ajax’ hoofdtrainer naar de Engelse Premier Leagueclub. Maar Ajax liet weten geen zin te hebben in die onderhandelingen en hield Jol voor dat de club bereid bleek enigszins aan zijn transferwensen tegemoet te komen.
Los van alle ontwikkelingen op de transfermarkt had Ajax Jol laten weten twee nieuwe aanvallers – Tom de Mul en Daniel de Ridder, twee spelers met een Ajaxverleden – mocht aantrekken. Jol zei aanvankelijk toe met die toezegging te kunnen leven.
Ajax heeft nog precies een week voor de belangrijke Champions Leaguekwalificatiewedstrijd tegen PAOK. Drie dagen daarna treffen de Amsterdammers kampioen FC Twente in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Met die wedstrijden in het vooruitzicht komt de onrust over de positie van de hoofdtrainer Ajax uiterst ongelegen.
Fulham heeft zijn zinnen gezet op Jol als opvolger van Roy Hodgson, die inging op de verlokkingen van Liverpool. De gelimiteerde afkoopsom van anderhalf miljoen euro is geen probleem voor de Engelse club. Fulham speelde met de aanbieding ook slim in op de onvrede bij de Haagse trainer over het zuinige beleid in Amsterdam.
Tom de Mul én Daniël de Ridder?
Lijkt me sterk.
Lijkt me sterk.
Wat wil je nog meer? Twéé losers.
Echt, ik heb schoon genoeg van deze situatie. Jol én Ajax maken er een potje van.

Echt, ik heb schoon genoeg van deze situatie. Jol én Ajax maken er een potje van.
Bestuur mag ook oprotten als ze dit echt beloofd hebben. Ze zien zelf toch ook wel dat die gasten niet goed genoeg zijn?
IK GELOOF!!!!!!
- Cluijffert
Ik heb zo vermoeden dat Blind als hoofdtrainer en/of de komst van DdR en/of De Mul voor behoorlijk wat supporters een sabbatical jaar gaat betekenen.
Want dan is Ajax eigenlijk niet meer serieus te nemen, een lachtertje we zijn tenslotte al.
Als Ajax zo hard haar best doet om supporters te schofferen en een verleden en toekomst te besmeuren, dan ik heb wel wat beters te doen.
Want dan is Ajax eigenlijk niet meer serieus te nemen, een lachtertje we zijn tenslotte al.
Als Ajax zo hard haar best doet om supporters te schofferen en een verleden en toekomst te besmeuren, dan ik heb wel wat beters te doen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Dus als ik het goed begrijp komt het bestuur met de Mul en de Ridder aanzetten ..
Blij met de punten ...