Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%

Totaal aantal stemmen: 84

999

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door 999 » di jul 20, 2010 11:34 am

Mijn inziens heeft het weing met " Zo is hij " te maken.Elke andere trainer in deze categorie zou het zelfde doen.AJAX stelt eisen, tja dan zou ik ook als trainer zijnde eisen stellen.En zelfs met versterkingen, zelfs met vervangers voor Pantelic en Rommedahl binnen het schamel budget wat ter beschikking word gesteld/is door AJAX, zelfs als deze groep op een enkeling na intact blijft, zal het een zeer moeilijk karwei worden om dit AJAX te laten plaatsen voor de C.L.

En als Jol dan toch blijft, zelfs al ligt er een nog beter contract voor hem klaar in Engeland en waar ie wel mag investeren, tja dan neemt ie sowieso al veel op zijn dak.
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 20, 2010 11:37 am

@Joey: ik zeg ook niet dat ik ermee eens ben. Ik geef alleen aan dat het een mogelijkheid is. Vanuit mijn eigen expertise zou ik het niet doen. De laatste jaren zijn continue afgestraft, dus waarom zou het nu wel goed gaan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jul 20, 2010 11:38 am

Samuraskinurovanya schreef:Jarenlang je laat de ene nitwit na de andere geld weggooien aan voornamelijk subpar spelers, dan wordt je eindelijk wakker waardoor je opeens zo star beleid moet voeren dat een redelijk ideale reserve vertrekt en er verder geen financiele mogelijkheden zijn zonder verkopen. Je negeert als bestuur de situatie volledig tot de technisch manager je het mes op de keel zet (al dan niet terecht) en je publiekelijk afgaat, je uiteindelijk duurder uitbent met een vervanger van die wisselspeler en je uiteindelijk weer onverantwoordelijk financiele risicos gaat nemen.
Maar dit standpunt is alleen maar houdbaar als 'Sikora 2' ook echt een ideale reserve is. In werkelijk is hij dat niet. ROmmedahl is een beperkte voetballer.

Het zit volgens mij als volgt: Ajax neemt goede beslissingen (lozen dure reserves), maar Jol pikt dat niet, want hij wil handelen, en zet Ajax het mes op de keel. Vervolgens heeft Ajax de keuze: toegeven aan de idioterie van Jol of Jol lozen en kiezen voor complete chaos.

Dan kun je eigenlijk geen goede keuze meer maken. Persoonlijk zou ik Jol veel succes wensen bij Fulham.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 20, 2010 11:39 am

Ajaciedjuh schreef:@Joey: ik zeg ook niet dat ik ermee eens ben. Ik geef alleen aan dat het een mogelijkheid is. Vanuit mijn eigen expertise zou ik het niet doen. De laatste jaren zijn continue afgestraft, dus waarom zou het nu wel goed gaan.
Oké, dan zijn we het eens. Een nieuwe mijlpaal. :biggthumpup.gif: :biggthumpup.gif: :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » di jul 20, 2010 11:42 am

Jöhnk schreef:
Samuraskinurovanya schreef:Jarenlang je laat de ene nitwit na de andere geld weggooien aan voornamelijk subpar spelers, dan wordt je eindelijk wakker waardoor je opeens zo star beleid moet voeren dat een redelijk ideale reserve vertrekt en er verder geen financiele mogelijkheden zijn zonder verkopen. Je negeert als bestuur de situatie volledig tot de technisch manager je het mes op de keel zet (al dan niet terecht) en je publiekelijk afgaat, je uiteindelijk duurder uitbent met een vervanger van die wisselspeler en je uiteindelijk weer onverantwoordelijk financiele risicos gaat nemen.
Maar dit standpunt is alleen maar houdbaar als 'Sikora 2' ook echt een ideale reserve is. In werkelijk is hij dat niet. ROmmedahl is een beperkte voetballer.

Het zit volgens mij als volgt: Ajax neemt goede beslissingen (lozen dure reserves), maar Jol pikt dat niet, want hij wil handelen, en zet Ajax het mes op de keel. Vervolgens heeft Ajax de keuze: toegeven aan de idioterie van Jol of Jol lozen en kiezen voor complete chaos.

Dan kun je eigenlijk geen goede keuze meer maken. Persoonlijk zou ik Jol veel succes wensen bij Fulham.
Het gaat naturlijk niet alleen over Rommedahl (Rommedahl vervangen door DdR of DeMul, je schiet per saldo weinig op), Jol wil een vervanger voor Panta en stappen vooruit maken. Hij is korte termijn en wil succes voor zijn eigen resume. En Ajax kennend, ze hebben beloftes gedaan die nu door de financial situatie niet gehouden kunnen worden. Ajax heeft zichzelf in deze situatie geplaatst, niet Jol. En inderdaad, je kan in deze positie weinig goed meer doen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di jul 20, 2010 11:42 am

#FULHAM LATEST: #MartinJol has told #ffc & #ajax he wants to join Fulham. Ajax refusing to negotiate compensation. Full story to follow #fb
4 minutes ago via web

Aldus David Ornstein van de BBC
http://twitter.com/bbcsport_david
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

999

Bericht door 999 » di jul 20, 2010 11:44 am

Jöhnk schreef:

Ja dat weten we al een tijdje Jöhnk ( volgens mij al voordat Jol bij AJAX zou komen ) , dat jij zou kiezen voor complete chaos .. :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op di jul 20, 2010 11:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 20, 2010 11:44 am

Thijs schreef:#FULHAM LATEST: #MartinJol has told #ffc & #ajax he wants to join Fulham. Ajax refusing to negotiate compensation. Full story to follow #fb
4 minutes ago via web

Ik las het ook zojuist. Ik weet niet hoe betrouwbaar dit weer is. De enigste verklaring zou zijn dat de raad van commissarissen de overeenkomst niet geaccordeerd heeft.

@Joey: het moet niet te gek worden!
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op di jul 20, 2010 11:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 20, 2010 11:45 am

Thijs schreef:#FULHAM LATEST: #MartinJol has told #ffc & #ajax he wants to join Fulham. Ajax refusing to negotiate compensation. Full story to follow #fb
4 minutes ago via web

Interessant. Hoe kom hij daarbij?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 20, 2010 11:47 am

Uri Coronel en de andere commissarissen hebben het licht nog steeds niet op groen gezet? Het zal toch niet dat zij ... nee joh ... #Ajax
Ongeveer tegelijkertijd van Mike (Doccccccccccccccccccccc)

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 20, 2010 11:47 am

En hoezo refusing to negotiate compensation? Hij heeft toch een clausule?
I think I lost my fucking headache

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » di jul 20, 2010 11:49 am

Word Coronel de Reker van Ajax?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 20, 2010 11:51 am

Samuraskinurovanya schreef:Word Coronel de Reker van Ajax?

Eerder de Timmer/Schuitema.

Ik kan het me niet voorstellen. Coronel loopt weg met VDB.

Ik kan me wel voorstellen dat de heren iets uit te leggen hebben. Maar uiteindelijk mag bij Ajax altijd alles van de RVC. De RvC zit vol supporters.

D_skilled

Bericht door D_skilled » di jul 20, 2010 11:55 am

joey schreef:
Eerder de Timmer/Schuitema.

Ik kan het me niet voorstellen. Coronel loopt weg met VDB.

Ik kan me wel voorstellen dat de heren iets uit te leggen hebben. Maar uiteindelijk mag bij Ajax altijd alles van de RVC. De RvC zit vol supporters.
Misschien zien ze echt geen heil in de wensen (de Mul of Ridder) van Jol.

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 20, 2010 11:57 am

D_skilled schreef: Misschien zien ze echt geen heil in de wensen (de Mul of Ridder) van Jol.
Denk je nou echt dat de RvC over voetbaltechnische zaken praat... :excited.gif:

Daar gaat het echt enkel om high level zaken. Budgetten dus.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 20, 2010 12:01 pm

Citaat:
Uri Coronel en de andere commissarissen hebben het licht nog steeds niet op groen gezet? Het zal toch niet dat zij ... nee joh ... #Ajax

Mike Verweij
Face your fears and live your dreams, No Fear

goodfella

Bericht door goodfella » di jul 20, 2010 12:01 pm

Jol heeft Atouba en Pantelic beiden een fantastisch salaris mogen geven en een slordige 10 miljoen euro geïnvesteerd in de Zeeuw en Lodeiro. Hij is mede debet aan de financiële situatie bij Ajax. Laat die beste man voor een paar miljoen euro richting Fullham gaan.

999

Bericht door 999 » di jul 20, 2010 12:02 pm

Trouwens, volgens mij is het alleen de T. die het steeds over de Ridder en De Mul heeft..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » di jul 20, 2010 12:03 pm

De Dominee schreef:

Citaat:

Mike Verweij
Is al eerder gemeld Dominee .. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 20, 2010 12:04 pm

999 schreef:Trouwens, volgens mij is het alleen de T. die het steeds over de Ridder en De Mul heeft..

Het is alleen de T. geweest die het over een akkoord tussen Ajax en Jol had. Toch?

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 20, 2010 12:04 pm

Haha, ik zag het vlak daarna inderdaad. Zag eerste alleen die BBC twitter. Kan em nu niet meer verwijderen...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di jul 20, 2010 12:06 pm

By David Ornstein

Martin Jol has told Ajax he wants to become Fulham boss but the Dutch club are refusing to discuss a compensation package, BBC sport understands.
Jol is said to be "excited" about joining the Premier League side and has informed them of his intention to sign.
Reports in the Netherlands claimed the 54-year-old former Spurs manager had agreed to stay with Ajax in principle.
While this is not the case, Ajax are refusing to negotiate and the two clubs have reached an impasse.
More to follow.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 829195.stm
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 20, 2010 12:07 pm

Apart, twee compleet verschillende verhalen... Is die Ornstein betrouwbaar? (lijkt me wel, BBC?)

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 20, 2010 12:10 pm

Dan heeft hij geen clausule in zijn contract staan, want dan kan Ajax niets weigeren. Of die is zo hoog dat ze erover willen onderhandelen.

Het wordt weer een dagje F5-en :rules.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 20, 2010 12:10 pm

Misschien tactiek van Jol? Als het misloopt met Ajax heeft hij nooit iets van een akkoord geweten en komt hij iets fijner binnen bij Fulham. Zou dat kunnen?

Plaats reactie