Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Jol vs Directie.
Wat een affiche!
Wat een affiche!
Feest schreef:Jol vs Directie.
Wat een affiche!

Face your fears and live your dreams, No Fear
- Daily Blind
Feest schreef:Jol vs Directie.
Wat een affiche!

- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Hahaha!Feest schreef:Jol vs Directie.
Wat een affiche!

K.
Still alive...
Wat een affiche gaat de tand des tijds wel doorstaan! Kunnen de boys van 410 geen choreografie organiseren bij Ajax-Chelsea met deze tekst...
Lees overigens nog over de optie dat Jol gewoon bij Ajax blijft. Dat kan toch nooit goed blijven gaan? Bij het minste of geringste is er dan weer heibel in de tent.
Lees overigens nog over de optie dat Jol gewoon bij Ajax blijft. Dat kan toch nooit goed blijven gaan? Bij het minste of geringste is er dan weer heibel in de tent.
Dat lijkt mij ook, Benji. Als Jol blijft, is dat waarschijnlijk niet voor lang.
Ajax toont een enorm gebrek aan daadkracht. Dágen heeft dit doorgesudderd. En volgens AT5 (nieuws) is VDB nog steeds op vakantie en neemt hij de telefoon niet op.
Ajax toont een enorm gebrek aan daadkracht. Dágen heeft dit doorgesudderd. En volgens AT5 (nieuws) is VDB nog steeds op vakantie en neemt hij de telefoon niet op.
Het stinkt aan alle kanten!
Zeker een Telfort-abbo zonder bereik in Italie. 

Volgens TwitterMike hing V/d Boog anders de hele dag met Jol aan de telefoon.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij neemt de telefoon niet op voor de media....Duh.
Het lijkt me toch handiger om wél met de media te praten. Misschien niet direct met AT5, maar een wat actievere houding lijkt me wel gewenst.
TwitterMike? Is dat een van de honderdduizend insiders op AN?

Ik heb liever dat ze het intern eerst even aftikken. Het is al erg genoeg dat alles weer op straat ligt.
Nil volentibus arduum
Schijnbaar de Ajax-watcher van de Telegraaf, maar hij is ontmaskerd door TwitterDoc.joey schreef:Het lijkt me toch handiger om wél met de media te praten. Misschien niet direct met AT5, maar een wat actievere houding lijkt me wel gewenst.
Lang leve TwitterDoc.
@Marillion: het ligt juist op straat doordat het zo lang duurt. Er lekt het een en ander uit (onvermijdelijk) en journalisten gaan zoeken. En dan helpt een artikel als dat in de T. ook niet mee.

@Marillion: het ligt juist op straat doordat het zo lang duurt. Er lekt het een en ander uit (onvermijdelijk) en journalisten gaan zoeken. En dan helpt een artikel als dat in de T. ook niet mee.
Volgens de Engelse bladen wordt Jol dinsdag ( maar zeker deze week ) gepresenteerd bij Fullham.Dieje Al Fayed ( jaja de vader van ) schijnt nogal een doordrammer te zijn.
Blij met de punten ...
Ik las ergens dat de afkoopsom 1,4 miljoen was. Ik hoop toch echt dat het een keer of vijf hoger is.
IK GELOOF!!!!!!
Je weetwel.Die waar Engelse woorden instaan ..
De Daily Telegraph weet te melden dat Fulham dinsdag al het aantrekken van Jol bekend zal maken. Andere media als de BBC, the Guardian en de Daily Mail, houden het op 'later deze week'.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
De betekenis van choreografie is iets als "een beschreven dans" Weet niet zeker of je dat ook bedoeld.Benji schreef:Wat een affiche gaat de tand des tijds wel doorstaan! Kunnen de boys van 410 geen choreografie organiseren bij Ajax-Chelsea met deze tekst...
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Het probleem is al ontstaan voor dat Fulham zich heeft gemeld. Want kennelijk is Jol onvoldoende duidelijk gemaakt hoe de zaken er voor stonden. Als Jol iets anders is verteld dan is Ajax/V.d.Boog schuldig aan deze rel. Wanneer Jol wel wist hoe de situatie in elkaar stak dan was dit denk ik niet te voorkomen want dan probeert hij de boel gewoon te forceren.joey schreef:Lang leve TwitterDoc.![]()
![]()
Nil volentibus arduum
'Ook kan met de term de resulterende bewegingsstructuur worden bedoeld.'Dr. Living Stoned schreef:De betekenis van choreografie is iets als "een beschreven dans" Weet niet zeker of je dat ook bedoeld.Benji schreef:Wat een affiche gaat de tand des tijds wel doorstaan! Kunnen de boys van 410 geen choreografie organiseren bij Ajax-Chelsea met deze tekst...
Gewoon vellen boven je hoofd resulterend in een bewegingsstructuur.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Is that me?joey schreef:Lang leve TwitterDoc.![]()
![]()
Misschien heb je gelijk, Marillion. Maar het lijkt me toch zinvol om meteen als er iets naar de pers lekt te reageren. En (daardoor) meteen aan damage control te doen. Nu is Ajax de regie kwijtgeraakt en kon Jol leeglopen in de T.
Wat vind jij eigenlijk van deze situatie, Voetske? Jij bent nogal een fan van Jol.
Ach, zo. The BBC en The Guardian zijn behoorlijke bronnen.999 schreef:Je weetwel.Die waar Engelse woorden instaan ..
De Daily Telegraph weet te melden dat Fulham dinsdag al het aantrekken van Jol bekend zal maken. Andere media als de BBC, the Guardian en de Daily Mail, houden het op 'later deze week'.
Wat vind jij eigenlijk van deze situatie, Voetske? Jij bent nogal een fan van Jol.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Dus jij wil die jongens die al zoveel structuur missen, hiermee gaan vermoeien?Benji schreef:'Ook kan met de term de resulterende bewegingsstructuur worden bedoeld.'
Gewoon vellen boven je hoofd resulterend in een bewegingsstructuur.
Voor deze speciale gelegenheid wel, ja.
Ajax kon de regie niet terugpakken, want JOl speelt een spelletje. Zo ging het vorig jaar bij HSV ook, dus we weten dat hij weg is als hij zijn zin niet krijgt. Ajax moet natuurlijk niet buigen voor chantage.
I think I lost my fucking headache