Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Dit schrijft men op de site van Fulham. Typisch maar je kunt er het status niet van afleiden:
"Martin Jol is understood to have held talks with Fulham about the vacant managerial position at Craven Cottage, although the Dutchman is unlikely to make a decision until after the weekend.
The prospect of working in England again would appeal to Jol, who spent three years in charge of Tottenham Hotspur before he was sacked in October 2007. Later that year he was linked with the Fulham job, as a replacement for Lawrie Sanchez, but he withdrew his interest and eventually took over at Hamburg. He moved on to Ajax last season.
After the departure of Roy Hodgson to Liverpool, Fulham are keen to have a new manager in place as soon as possible. Jol is believed to be the frontrunner for the position although there are doubts about whether Fulham would be able to satisfy his financial demands as well as his ambitions. He earns about ¤3m (£2.5m) a year at Ajax and Fulham would almost certainly need to match that salary. Jol would also require assurances about the funds he would be given to improve the team.
There seems little prospect that he will be able to strengthen the Ajax squad this summer, with the Dutch club experiencing financial difficulties. Raymond van der Wiel, the Holland right-back at the World Cup, is set to join Bayern Munich for a fee in the region of ¤17m but Jol will have little of that money to spend. Other decisions about players he wishes to keep have been taken out of his hands.
Sources close to Jol, however, suggest he could still decide to stay on at Ajax and keep his options open in the hope that a more appealing job might come along. There have been rumours that an opportunity at Newcastle United, working with Chris Hughton, his former assistant at Spurs, could arise."
"Martin Jol is understood to have held talks with Fulham about the vacant managerial position at Craven Cottage, although the Dutchman is unlikely to make a decision until after the weekend.
The prospect of working in England again would appeal to Jol, who spent three years in charge of Tottenham Hotspur before he was sacked in October 2007. Later that year he was linked with the Fulham job, as a replacement for Lawrie Sanchez, but he withdrew his interest and eventually took over at Hamburg. He moved on to Ajax last season.
After the departure of Roy Hodgson to Liverpool, Fulham are keen to have a new manager in place as soon as possible. Jol is believed to be the frontrunner for the position although there are doubts about whether Fulham would be able to satisfy his financial demands as well as his ambitions. He earns about ¤3m (£2.5m) a year at Ajax and Fulham would almost certainly need to match that salary. Jol would also require assurances about the funds he would be given to improve the team.
There seems little prospect that he will be able to strengthen the Ajax squad this summer, with the Dutch club experiencing financial difficulties. Raymond van der Wiel, the Holland right-back at the World Cup, is set to join Bayern Munich for a fee in the region of ¤17m but Jol will have little of that money to spend. Other decisions about players he wishes to keep have been taken out of his hands.
Sources close to Jol, however, suggest he could still decide to stay on at Ajax and keep his options open in the hope that a more appealing job might come along. There have been rumours that an opportunity at Newcastle United, working with Chris Hughton, his former assistant at Spurs, could arise."
Hoe dan ook, het beste zou zijn als Jol even op ajax.nl officieel zou ontkennen dat hij wilde vertrekken. En dan graag ondubbelzinnig, een ferm: wat er ook gebeurt, ik ben komend seizoen trainer van Ajax.
Een kleine moeite, toch?
Tenzij er iets speelt, natuurlijk.
Een kleine moeite, toch?

Laatst gewijzigd door joey op za jul 17, 2010 3:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Goede speler, die Raymond...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
luister de nieuwuitzendingen maar na van radio1, geef ons de link en bij benadering het tijdstip an de melding; tot die tijd liegt ZSoG [zoals hij wel vaker doet]
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Dat is het bericht uit The Guardian, Kilroy.
Ken je Gregeraymond niet, Steef?
Ken je Gregeraymond niet, Steef?
- Daily Blind
Ik heb nergens radio 1 gezegd.Zlatan Son of God schreef:Zojuist meldt de nieuwslezeres op radio dat Jol volgende week begint bij Fulham.
Pak ff je rollator ouwe pillenslikker en ga ff een blokje om. Op radio538 of veronica hadden ze het hier over. En dan nog het blijven maar woorden van de nieuwslezer. (alle geruchten worden door iedereen overgenomen). Wat de waarde er van is weet niemand. Lekker afwachten wat het gaat worden.
Dan is het geloof ik mijn schuld. Ik dacht dat ZsoG Radio 1 bedoelde. Stond namelijk ook op AS. Excuses.
Maar hoe schatten jullie de situatie nu in? Zitten al die Engelse kranten mis?

Ik schat dat ze mis zitten, ja. Op basis van de informatie die voor handen is in ieder geval.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Daily Blind
Waar rook is...
Het zou mij niks verbazen als Jol zijn opties open houdt. Maar we zullen het zien de komende weken. Ik neem aan dat Fullham ook snel alles rond wil hebben. Die gaan niet weken wachten.
Het zou mij niks verbazen als Jol zijn opties open houdt. Maar we zullen het zien de komende weken. Ik neem aan dat Fullham ook snel alles rond wil hebben. Die gaan niet weken wachten.
Ik ga er vanuit dat hij weggaat tot hij inderdaad officieel zegt dat hij blijft.joey schreef:Hoe dan ook, het beste zou zijn als Jol even op ajax.nl officieel zou ontkennen dat hij wilde vertrekken. En dan graag ondubbelzinnig, een ferm: wat er ook gebeurt, ik ben komend seizoen trainer van Ajax.
Een kleine moeite, toch?![]()
IK GELOOF!!!!!!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
AS was ook mijn bron, dat zsog e.e.a. van 538 en voetbalzender Veronica heeft gehaald, is prima. bewijs dat nieuwtje dan zsog; een linkie en een tijdstip. tot die tijd ben jij de flapdrol die wel een pilletje had kunnen gebruiken. Of liever nog, je ma. Een anticonceptie pilletje.joey schreef:Dan is het geloof ik mijn schuld. Ik dacht dat ZsoG Radio 1 bedoelde. Stond namelijk ook op AS. Excuses.![]()
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ligt eraan... Jol kan ook denken krijgen jullie maar de schijt, Ajax ik moet een voorbereiding zonder een degelijke selectie. De selectie die er nu is, is verre van ideaal. Je mist je hele voorhoede. Geld is er ook niet, Adieu ajax
Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dan had 'ie Lodeiro niet moeten halen in de winter. Daarnaast heeft hij voor de linksbackpositie Atouba gehaald en heeft hij Suk als tweede schutter gehaald. Daarnaast maakt hij nooit gebruik van Kennedy en ook Rommedahl was vaak wissel. Oftewel, alleen Pantelic moet vervangen worden. Voor de rest is de selectie bijna ideaal dus. Het missen van je hele voorhoede vind ik wat lachwekkend, hoor. Suarez, Sulejmani, Urby en Suk zijn er nog wel bij.mattie schreef:ligt eraan... Jol kan ook denken krijgen jullie maar de schijt, Ajax ik moet een voorbereiding zonder een degelijke selectie. De selectie die er nu is, is verre van ideaal. Je mist je hele voorhoede. Geld is er ook niet, Adieu ajax
- Daily Blind
Pas op je hartje doc... of ligt er toevallig weer een klaar om binnenkort ingebracht te worden dat je je zo druk maakt.
Besteed je tijd dan maar ff beter met je hondje.
Besteed je tijd dan maar ff beter met je hondje.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
ZSOG en Doc kunnen jullie even stoppen met het op de man spelen. Dank u.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
wat is je niet duidelijk, Rishi? ZSoG meldde schijnbaar een onzinbericht over Jol en die moet ie nu inslikken.
Het zijn echter niet mijn pilletjes, waar hij melding van maakte een paar postings hiervoor. zou onze vriend mijn pilletjes ook slikken had t ventje geweten dat ik in een elektrische stoel zit en dus geen rolator nodig heb om me voort te bewegen.
Wat deze persoonlijke informatie op de site doet moet je niet aan mij vragen. vraag het een aan een modje.
net de nieuwsuitzending van radio 538 beluisterd en het mokkel zegt geen reet over Jol, zou veronica iets anders zeggen... we wachten in spanning af...
Het zijn echter niet mijn pilletjes, waar hij melding van maakte een paar postings hiervoor. zou onze vriend mijn pilletjes ook slikken had t ventje geweten dat ik in een elektrische stoel zit en dus geen rolator nodig heb om me voort te bewegen.
Wat deze persoonlijke informatie op de site doet moet je niet aan mij vragen. vraag het een aan een modje.
net de nieuwsuitzending van radio 538 beluisterd en het mokkel zegt geen reet over Jol, zou veronica iets anders zeggen... we wachten in spanning af...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
stel ook even vast wie met deze onzin begonnen is, Peter.Peter schreef:ZSOG en Doc kunnen jullie even stoppen met het op de man spelen. Dank u.
- Daily Blind
Jankerd!Dr. Living Stoned schreef:stel ook even vast wie met deze onzin begonnen is, Peter.Peter schreef:ZSOG en Doc kunnen jullie even stoppen met het op de man spelen. Dank u.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
mickey is nu alweer geblesseerd. Ben ik met je eens kan gebeuren..Peter schreef:Dan had 'ie Lodeiro niet moeten halen in de winter. Daarnaast heeft hij voor de linksbackpositie Atouba gehaald en heeft hij Suk als tweede schutter gehaald. Daarnaast maakt hij nooit gebruik van Kennedy en ook Rommedahl was vaak wissel. Oftewel, alleen Pantelic moet vervangen worden. Voor de rest is de selectie bijna ideaal dus. Het missen van je hele voorhoede vind ik wat lachwekkend, hoor. Suarez, Sulejmani, Urby en Suk zijn er nog wel bij.mattie schreef:ligt eraan... Jol kan ook denken krijgen jullie maar de schijt, Ajax ik moet een voorbereiding zonder een degelijke selectie. De selectie die er nu is, is verre van ideaal. Je mist je hele voorhoede. Geld is er ook niet, Adieu ajax
Suk was een "koopje"kwam zelf aanzetten. heeft daarnaast verleden jaar merendeel in jong ajax lopen ballen. Kan je nu niet van op aan.
Urby... tja Urby
Suarez heeft nu vakantie. komt net een paar dagen voor Paok weer eens kijken. Bij hem moet je afvragen of hij wel blijft. We weten allemaal hoe de overgang van Groningen naar ajax is verlopen. Wilt hij weg.. Dan gaat hij ook weg.
dus als trainer ben je zo afhankelijk. Bekijk daarnaast eens dat ze nu nog geen eens een nieuwe nummer "9"hebben. Moet je toch aan het denken zetten. Kunnen opeens een beter budget en meer geld opeens heel erg belangrijk worden.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
"Eens kijken: KOFSCHIP... R... dus een D.Zlatan Son of God schreef:Jankerd!Dr. Living Stoned schreef:stel ook even vast wie met deze onzin begonnen is, Peter.Peter schreef:ZSOG en Doc kunnen jullie even stoppen met het op de man spelen. Dank u.
Mij fucken ze niet in t mierenneuk-topic" moet-ie hebben gedacht.

- Dr. Living Stoned
- Founding Father
update: Ook Radio Veronica meldt het nieuws over Jol niet, het blijft dus gezwam. Jol heeft nog geen ruk getekend.
Bij Martin Jol staat Martin Jol altijd op nummer 1, vergis je niet. Zo is die ooit trainer van Spurs geworden.
Als Fulham veel geld biedt dan gaat ie gewoon.
Als Fulham veel geld biedt dan gaat ie gewoon.
-
Volgens The Daily Mail en The Daily Mirror (en veel anderen) is het en 'done deal'. Jol vertrekt Maandag naar Sweden met de Fulham selectie. Hij verdiend €1 millioen per jaar minder bij Fulham dan bij Ajax, dus de verhalen over Newcastle United zijn en 'red herring' geweest.
Mijn nachtmerrie in 4 stappen:
Stap 1: Martin Jol vertrekt
Stap 2: Danny Blind wordt de nieuwe trainer
Stap 3: VDW, Suarez en Stelenburg vertrekken
Stap 4: Danny Blind mag gaan shoppen met een (fors) deel van het binnengekomen geld.
Oei, ik hoop niet dat dit vannacht langskomt in mijn droom.
Stap 1: Martin Jol vertrekt
Stap 2: Danny Blind wordt de nieuwe trainer
Stap 3: VDW, Suarez en Stelenburg vertrekken
Stap 4: Danny Blind mag gaan shoppen met een (fors) deel van het binnengekomen geld.
Oei, ik hoop niet dat dit vannacht langskomt in mijn droom.