Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door InnerHarbour » do jul 15, 2010 12:28 pm

We gaan toch aub niet hoge salarissen betalen aan een eenvoudige linksback als Braafheid!
YNWA

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jul 15, 2010 1:36 pm

Ik krijg flashbacks naar Colin en Sno....

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jul 15, 2010 1:46 pm

Ah welnee. Braafheid is een prima back voor NL begrippen. Met Braafheid op links en Anita op rechts heeft Ajax de flanken prima bezet. Geen CL niveau, maar wie is dat wel bij Ajax?
Face your fears and live your dreams, No Fear

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do jul 15, 2010 2:17 pm

De Dominee schreef:Ah welnee. Braafheid is een prima back voor NL begrippen. Met Braafheid op links en Anita op rechts heeft Ajax de flanken prima bezet. Geen CL niveau, maar wie is dat wel bij Ajax?
Ik vraag me dat echt af hoor. Braafheid is typisch zo'n speler die het 1-2 jaar goed gedaan heeft, vervolgens een reuze sprong naar Bayern heeft gemaakt (met dito salaris) en vervolgens niet meer gemotiveerd is. Sno is ook van Celtic gehaald....... maar die blijkt ook een gigantische flop.
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » do jul 15, 2010 6:39 pm

Neefkens schreef: Zit je ons nou verschrikkelijk te fucken?
Probeer je Velibor V. Na te doen?
Gimme a break. :excited.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do jul 15, 2010 6:56 pm

Nee natuurlijk niet, maar was je echt serieus? Leuk dat soort contacten. :biggthumpup.gif:

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » do jul 15, 2010 7:36 pm

wimpey schreef:
Neefkens schreef: Zit je ons nou verschrikkelijk te fucken?
Probeer je Velibor V. Na te doen?
Gimme a break. :excited.gif:
Ik kan me herinneren dat wimpey een schijthekel had aan Velibor's post, dus dat zou wimpey NOOIT doen. :hypocrite.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 15, 2010 10:04 pm

Even opgeruimd. We gaan hier weer verder over Gregory van der Wiel.
Nil volentibus arduum

Rooie

Bericht door Rooie » vr jul 16, 2010 9:37 am

Het AD meldt het volgende:
Ajax heeft geen in interesse in Braafheid

ERMELO - Ajax ziet weinig in een aanvullend aanbod van Bayern München om Edson Braafheid in de transferdeal met Gregory van der Wiel te betrekken. Met Braafheid als wisselgeld zou Bayern een deel van de transfersom weg kunnen strepen. Dat heeft de voorkeur van Bayern-preses Rummenigge.

Braafheid, die nog inviel in de WK-finale, verdient in München een salaris dat Ajax nooit wil betalen.

Van de afwezige WK-ganger Van der Wiel is het niet zeker of hij nog een wedstrijd in het shirt van Ajax te bewonderen is. Eerder deze week werd de verregaande belangstelling van Bayern München bekend. Van der Wiel heeft geen haast om zelf in te gaan op de interesse vanuit Duitsland.

Barcelona
De verdediger houdt zijn opties al een tijdje open. Hij weet dat hij ook bij FC Barcelona op de wensenlijst staat. De kampioen van Spanje heeft Ajax echter onlangs gemeld dat het niet het geld in kas heeft om nu fors te investeren in een rechtsback.

In de tussentijd zal de transfer van in totaal bijna 20 miljoen euro tussen Ajax en Bayern nog niet definitief worden afgerond. Van der Wiel kan bij Ajax meedoen aan de voorronde van de Champions League en bij een eventuele transfer voor zijn nieuwe club ook nog in het hoofdtoernooi van de Champions League uitkomen.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 9:40 am

Dat laatste is dus blijkbaar niet waar.

Oké, Bayern is dus de enige club die concreet geïnteresseerd is in VDW. Dit kan dus nog een tijd gaan duren.

Apart trouwens als Ajax Braafheid niet zou willen hebben, want een seizoen geleden en in de winterstop wilde Ajax hem wél. Het zal wel met het gat in de begroting te maken hebben.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 16, 2010 9:44 am

Als linksback heeft Anita bijna het WK gehaald. Geen enkele reden voor een nieuwe linksback, lijkt me.
I think I lost my fucking headache

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jul 16, 2010 9:47 am

Anita kan als rechtspoot prima als rechtsback fungeren. Ajax wil Braafheid de speler wel, maar zijn salaris niet, Joey.

Maar goed, prima. Dan blijft Wiel toch? Ik ben er blij mee! Ik verwacht nog meer clubs voor hem zodra de transfermarkt op gang komt. Inter, Bayern, Real, Barca, City, Chelsea, Arsenal... Ze komen vanzelf.
Laatst gewijzigd door Michael_B op vr jul 16, 2010 9:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 9:48 am

Dus jij denkt dat Braafheid wel komt als Bayern een miljoentje schuift voor zijn salaris?

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jul 16, 2010 9:49 am

Dat is wat ik lees ja, Ajax wil zijn salaris niet betalen. Een andere reden wordt niet genoemd.

Rooie

Bericht door Rooie » vr jul 16, 2010 10:26 am

Iemand op VZ zegt dat er in de papieren versie ook nog het volgende over werd gemeld:
Er stond vanochtend trouwens in het AD dat Ajax geen interesse zou hebben in Braafheid omdat hij voor zijn vertrek naar Bayern nog met Ajax heeft onderhandeld, en zich erna negatief zou hebben uitgelaten over Ajax. Hier zouden ze in Amsterdam nog steeds niet amused over zijn.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 1:01 pm

Ach, zulke lange tenen heeft Jol niet, denk ik. Hij weet hoe het werkt.

Inmiddels komt uit Duitsland het bericht dat VDW geen eerste keuze is. Zie ook pagina 2.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 16, 2010 1:05 pm

Mooi zo. Van mij mag hij blijven.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 16, 2010 1:05 pm

Louis heeft liever Maicon? :biggrin.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 1:09 pm

Bertje schreef:Louis heeft liever Maicon? :biggrin.gif:
Nee, Coentrao. Heb je dat artikel niet gelezen? :confused.gif:

Het verklaart wel waarom Rummenigge zei dat ze alle tijd hadden.

@Ajaciedjuh: hij vertrekt toch wel.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 16, 2010 1:19 pm

Dat denk ik ook, maar niettemin, zou ik het niet erg vinden dat hij blijft. Hij is zeer belangrijk voor het team.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr jul 16, 2010 1:36 pm

LucaS schreef:Als linksback heeft Anita bijna het WK gehaald. Geen enkele reden voor een nieuwe linksback, lijkt me.
Dat was volgens mij niet zozeer door zijn briljante spel, maar meer omdat voor die positie in het Ned. elftal de spoeling nogal dun is. Maar Anita heeft zich zeker ontwikkeld, afgelopen jaar.

Kan Daley Blind niet gewoon rechtsback spelen, als Greg vertrekt?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 16, 2010 8:29 pm

Neefkens schreef:Nee natuurlijk niet, maar was je echt serieus? Leuk dat soort contacten. :biggthumpup.gif:
Gewoon een vriendje van me, die er bij toeval in is gerold en af en toe wat voor Bayern doet...

Bayern heeft 2 rechtsbacks gedumpt, ze zien VDW als prospect en men wil voorbereid zijn op een evt. vertrek van Lahm. Ze hebben 2 spelers in huis waarvoor Ajax recent interesse had (en die bij Bayern geflopt zijn), mijn amigo gaf aan dat het bod vanuit die gedachte tot stand is gekomen.

Goed dat Ajax (schijnbaar) niet op die jongens zit te wachten en gewoon veel geld wil zien! Pranjic en Braafheid hoeven niet ons probleem te worden. :biggthumpup.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jul 19, 2010 4:14 pm

VI:
Bayern München heeft genoeg armslag om alle wensen van Louis van Gaal in te willigen. De Nederlandse trainer stelt zich bescheiden op. 'Ik heb de spelers die ik nodig heb.'

Van Gaal eist geen nieuwe krachten om verder te bouwen aan het succes van Bayern München. 'Ik ben altijd een aangename trainer voor mijn club', zei de trainer in Süddeutschen Zeitung. 'Al mijn vorige clubs hebben veel geld verdiend. Ajax kon de Arena bouwen, Barcelona had hoge inkomsten, net als AZ. Het klinkt arrogant, maar het is een feit.'

Bayern is verlost van de salarissen van Luca Toni, José Sosa en Andreas Ottl, terwijl ook het vertrek van Lúcio naar Internazionale geld opleverde. Er werden wenkbrauwen gefronst bij de beslissing van Van Gaal de Braziliaan te laten gaan. 'Maar ik wist dat Lúcio alleen kan verdedigen zoals hij bij Inter doet. En zo wil ik niet spelen. Zoals ik achterin wil spelen, dat kan Lúcio niet. Dat heb je ook op het WK gezien.'

Het investeren van die inkomsten in de selectie is voor Van Gaal geen noodzaak. 'Ik ben tevreden, ik wil werken. Ik heb de spelers die ik nodig heb. En ik heb met deze spelers een relatie. Ik kan Gregory van der Wiel inderdaad kopen. Maar dan: gaat Lahm naar links? En wat gebeurt er dan met Diego Contento en Edson Braafheid? Ik wil de spelers die ik tot mijn beschikking heb verbeteren.'

Van Gaal zou wel graag een rechtsback verwelkomen. 'Ik wil elke positie dubbel bezet hebben. Op rechts hebben we alleen Philipp Lahm, die godzijdank altijd kon spelen. Ik heb dus eigenlijk een nieuwe rechtsback nodig. Maar Van der Wiel is geen vervanger van Lahm. Hij is een basisspeler op het WK en bij Ajax. Op links hebben we Contento en Braafheid.'

Van Gaal sluit echter niet uit dat er ook een linksback naar Beieren komt. 'Maar die moet beter zijn dan de twee die wel al hebben. En er ligt ook een afspraak met de clubleiding over de prijs. Voor een linksback geef ik geen dertig miljoen euro, en ook geen vijftien miljoen.'

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 19, 2010 4:46 pm

'Al mijn vorige clubs hebben veel geld verdiend. Ajax kon de Arena bouwen, Barcelona had hoge inkomsten, net als AZ. Het klinkt arrogant, maar het is een feit.'
Klinkt niet alleen arrogant, maar vooral ook onwaar. De Arena is 100% betaald met geleend geld. En dan ook nog eens niet door Ajax.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 19, 2010 4:49 pm

En met AZ ging het ook niet zo goed na het vertrek van LVG, haha.

Plaats reactie