999 schreef:Belangrijk gaat worden hoe Twente zich staande gaat houden in de poulefase ( voor mij is dat een voorronde, daarna begint in principe pas het echte werk ).Weten ze daar nog wat goede resultaten neer te zetten dan heeft dat zijn neerslag op de nationale wedstrijden.Lukt dat niet, en worden ze te kijk gezet heb je een grote kans dat het nationaal ook de mist in gaat.
Alle schijnwerkers zijn nu gericht op Twente, en buiten Twente zal elk negatief resultaat breed worden uitgemeten in de media.Dan zal er toch een stevige fundering moeten staan kwa elftal en organisatiewant anders heb je zo het boeltje binnen Twente aan het mekkeren.
Vraag me ook af of Twente volgend seizoen nog steeds het geluk blijft houden om in die laatste minuten de wedstrijd naar zich toe te trekken.Ineenstorten zie ik Twente niet.En dat is ook wat de meeste hier zeggen.Maar dat er vanaf nu andere wetten gaan tellen voor Twente lijkt me meer dan duidelijk .. ik ben benieuwd hoe, zeker als er zoveel basisspelers vertrokken zijn en nog gaan vertrekken, Twente hier mee uit de strijd komt ..