Özil is de beste speler van Werder, alleen niet vandaag.wimpey schreef:Wat vinden we van de Duitse spelers op het veld?
Schweini en Lahm hebben een snipperavond genomen. Maar Özil, Wiese en Mertesacker: WM-würdig? I'm not impressed.
Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Schweini is wakker.
Hoppa, 4-0. Dit Werder was rijp voor de sloop.
Laatst gewijzigd door D_skilled op za mei 15, 2010 8:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
Doet me stiekem toch wel een beetje pijn dit. 

Hoezo?
Bayern spielt supergeil.
Bayern spielt supergeil.
Qua mogelijkheden zeker. Het komt er alleen niet vaak genoeg uit. Maar da's al jaren zo.D_skilled schreef: Özil is de beste speler van Werder, alleen niet vandaag.
Micky Mouse achtig dit.Peter schreef:Doet me stiekem toch wel een beetje pijn dit.
The man of the Season eruit.
Peter, schot voor de boeg v.w.b. CL finale? Ik gok toch op Inter.
- peter
Als jochie kwam ik nog wel eens bij Werder. Ouders hebben lange tijd vlakbij Bremen gewoond.
Uiteraard is Bayern op en top. Die van Gaal verdient heel veel credits voor dit staaltje.
Robben krijgt het lang zo makkelijk niet tegen Zanetti. Inter dekt Robben op dezelfde wijze als Messi, denk ik zo. Op die andere kant heeft Maicon vrij spel. Ik denk dat die spitsen (Milito en Eto'o) te leep zijn voor dit Bayern. Inter dus met 3-1.
Uiteraard is Bayern op en top. Die van Gaal verdient heel veel credits voor dit staaltje.
Robben krijgt het lang zo makkelijk niet tegen Zanetti. Inter dekt Robben op dezelfde wijze als Messi, denk ik zo. Op die andere kant heeft Maicon vrij spel. Ik denk dat die spitsen (Milito en Eto'o) te leep zijn voor dit Bayern. Inter dus met 3-1.
Van Gaal mag weer Speechen... dat wordt vast een verassende speech.
Volgende week nog de CL winnen en klaar ben je.
Volgende week nog de CL winnen en klaar ben je.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
LvG heeft dan ineens een indringend gesprek met Rensing. Ooit dé Kahn-opvolger, nu een nobody. Armen om elkaars schouders. Op zo'n moment zou ik graag fly on the wall zijn. LvG is een absolute topmanager. Iedereen krijgt aandacht. Die man moet een tomeloze energie hebben.
- peter
Zo kan het ook Feyenoord.
Peter schreef:Zo kan het ook Feyenoord.

Stel je voor dat deze finale ook in 2 bedrijven zou plaatsvinden....
Dit ging wel heel makkelijk. Met twee vingers. Inter wordt lastig, maar Bayern creëert door het goede veldspel altijd kansen. Alleen heb ik weinig fiducie in het centrum van Bayern, dat is het zorgenkindje. Kansjes in deze wedstrijd voor Werder maakt Inter wel af.
Wie is de laatste trainer bij Bayern die de dubbel heeft gehaald, Wimpey?
Snap ik iets niet?Peter schreef:Zo kan het ook Feyenoord.

Magath. 2 keer achter elkaar.D_skilled schreef:Wie is de laatste trainer bij Bayern die de dubbel heeft gehaald, Wimpey?
- peter
Handen schudden met de winnaar. De haag was dit keer van Bayern, maar Werder toonde zich een goede verliezer. Heel nederig.banjavi schreef:Snap ik iets niet?Peter schreef:Zo kan het ook Feyenoord.
Hitzfeld denk ik. Die had daar namelijk ook niet al teveel moeite mee. Ah Magath dus. Ja zo speciaal is het voor Bayern niet.

Ah... nu ik snap.Handen schudden met de winnaar. De haag was dit keer van Bayern, maar Werder toonde zich een goede verliezer. Heel nederig.
Ik weet het niet zeker. 2008, wie won toen de beker?Peter schreef: Hitzfeld denk ik. Die had daar namelijk ook niet al teveel moeite mee. Ah Magath dus. Ja zo speciaal is het voor Bayern niet.
- peter
Opgezocht. Ik dacht Werder, maar het was Bayern toen ook.
Dan was het Hitzfeld dus.Peter schreef:Opgezocht. Ik dacht Werder, maar het was Bayern toen ook.

Messi werd helemaal niet zo strak gedekt. Inter ving hem in de zone op.Peter schreef:Robben krijgt het lang zo makkelijk niet tegen Zanetti. Inter dekt Robben op dezelfde wijze als Messi, denk ik zo. Op die andere kant heeft Maicon vrij spel. Ik denk dat die spitsen (Milito en Eto'o) te leep zijn voor dit Bayern. Inter dus met 3-1.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Klopt. Dubbele dekking met Cambiasso die uitweek en Zanetti die zich goed positioneert. Binnenkant en buitenkant afdekken.Bertje schreef:Messi werd helemaal niet zo strak gedekt. Inter ving hem in de zone op.Peter schreef:Robben krijgt het lang zo makkelijk niet tegen Zanetti. Inter dekt Robben op dezelfde wijze als Messi, denk ik zo. Op die andere kant heeft Maicon vrij spel. Ik denk dat die spitsen (Milito en Eto'o) te leep zijn voor dit Bayern. Inter dus met 3-1.
- peter
Poeh inderdaad. 3x dus.wimpey schreef:Dan was het Hitzfeld dus.Peter schreef:Opgezocht. Ik dacht Werder, maar het was Bayern toen ook.

Mooi feestje trouwens. Kunnen we hier nog wat van leren.
Messi creerde die ene kans in de thuiswedstrijd. Verder kon ie nada doen. Bayern is trouwens nog bezig om vrijspraak voor Ribery te krijgen. CAS of hoe die instantie ook mag heten...Peter schreef: Klopt. Dubbele dekking met Cambiasso die uitweek en Zanetti die zich goed positioneert. Binnenkant en buitenkant afdekken.
Verder zijn ze naar verluid 'ver' met Nemanja Vidic. Die zijn hun defensie wel behoorlijk pimpen...
3 keer in 4 seizoenen. 06/07 won Bayern niets. Dat was het seizoen dat Magath eruit vloog en Hitzfeld het weer overnam.Peter schreef: Poeh inderdaad. 3x dus.![]()