www.sportwereld.nlThierry Henry mag weg van Barcelona
BARCELONA - Thierry Henry mag vertrekken bij FC Barcelona. De Catalanen vinden het niet erg als de Fransman vertrekt uit Camp Nou. Directeur Joan Laporta laat weten hem geen strobreed in de weg te leggen als hij weg wil bij de Spaanse landskampioen. Dit meldt hij aan de Spaanse sportkrant Sport.
"Hij heeft nog een contract van een jaar bij ons, maar hij maakt een teleurstellend seizoen door. Ik weet niet of Thierry zelf nog wel door wil bij Barcelona", vraagt Laporta zich af. "Het liefst houden wij onze spelers aan de contracten, maar voor hem willen wij een uitzondering maken als hij dat graag wil."
De 32-jarige aanvaller moet dit seizoen genoegen nemen met een reserverol. Spelers als Lionel Messi, Bojan Krkic, Zlatan Ibrahimovic en Pedro staan hoger in de pikorde. Hierdoor komt hij vooral in het laatste kwartier van een wedstrijd in actie.
Henry heeft in een eerder stadium al aangegeven zijn carrière nog een extra impuls te willen geven door op een ander continent te gaan spelen.
Vooral Amerika ligt in de lijn der verwachtingen. New York Red Bulls wil de spits graag overnemen en ziet in hem een goede versterking. Ook DC United Washington lonkt naar de diensten van de 118-voudige international.
Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Grapje, toch? Met alle respect naar een grootse voetballer, maar Henry is echt op hoor...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
goal.comReal Madrid Sign Benfica Star Angel Di Maria -
According to news daily Ole, Real Madrid have completed the signing of SL Benfica winger Angel di Maria.
The 22-year-old midfielder has been courted by some of Europe's biggest clubs after an impressive season at the Estadio da Luz in which he has been Benfica's main provider in the league with 11 assists.
Chelsea and Manchester City are also believed to be tracking Di Maria, but reports in Argentina claim Real Madrid have landed their man for €34,5 million, a transfer fee record in Portugal.
Rumours concerning Di Maria's exit from Benfica have intensified after the Portuguese club signed Nicolas Gaitan from Boca Juniors on Monday.
Di Maria, who has been included in Argentina boss Diego Maradona's list for the World Cup in South Africa, joined Benfica from Rosario Central in 2007 for €8 million.
Dit zou eindelijk eens een goede aankoop zijn. Di Maria is een echte teamspeler.
--------------Higuain
--Di Maria---Kaka---Ronaldo
Ik lees anders ook steeds meer geruchten dat ze Higuain willen dumpen. Zou heel dom zijn.
Di Maria is geweldig!
Di Maria is geweldig!
IK GELOOF!!!!!!
Past ook wel in het plaatje, aangezien Benfica Nicolás Gaitán (Zlatan Son of God!
) van Boca Juniors heeft aangetrokken.

Jup. Di Maria is niet te houden. Vraag alleen is waar hij heengaat. Chelsea, Madrid, City, Man U, Inter... die gast heeft keuze zat!
IK GELOOF!!!!!!
Dat zie je verkeerd. Higuain steekt qua merketing-inkomsten Ronaldo naar de troon. En helaas voor Real gaan die marketing munten van Higuain vnl. naar Higuain en die van Ronaldo grotendeels naar Real. Dus...Rishi schreef:Ik lees anders ook steeds meer geruchten dat ze Higuain willen dumpen. Zou heel dom zijn.

Sportief staat daar op de 2e plek.
Dat vind ik ook. Jammer dat zo'n jongen niet voor een echte voetbalclub kiest, maar voor die mallemolen.Di Maria is geweldig!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vanavond Sevilla - Barca en Real - Bilbao. Eens zien of Barcelona dit weet te winnen, want dit is een sleutelduel.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zit er klaar voor en heb mijn hoop gevestigd op Sevilla.
Mogelijke CL opponent voor Ajax. Dan heb ik toch liever Mallorca.
Kijkt een van jullie van Sopcast? Heb nog niets gevonden namelijk... Iemand een kanaal?
0-1 Messi
30ste doelpunt van Messi. Niet onaardig.
Die sopcast streamps bufferen niet tot de 100. Ik kijk nu gewoon via een mediaplayer streampje met Engels commentator.wimpey schreef:Kijkt een van jullie van Sopcast? Heb nog niets gevonden namelijk... Iemand een kanaal?
Ben maar naar Madrid gaan kijken, Barca-streams lopen niet lekker.
82153 is een goede.D_skilled schreef:Die sopcast streamps bufferen niet tot de 100. Ik kijk nu gewoon via een mediaplayer streampje met Engels commentator.wimpey schreef:Kijkt een van jullie van Sopcast? Heb nog niets gevonden namelijk... Iemand een kanaal?
Laatste stream van Sky Sports doet het anders prima.Benji schreef:Ben maar naar Madrid gaan kijken, Barca-streams lopen niet lekker.
Heb ze nu simultaan lopen via ustream.
Het is dat Keita de bal dramatisch slecht controleert anders was het 0-2 geworden.
Barca is niet een beetje oppermachtig...
Is Juande Ramos trainer van Sevilla?
Is Juande Ramos trainer van Sevilla?
Geen Ibra he 

Dit is een wereld van verschil met de wedstrijden tegen Inter.
Sevilla krijgt geen poot aan de grond. Maken ook een slaperige indruk trouwens. Traag en onzuiver. Barca daarentegen
Sevilla krijgt geen poot aan de grond. Maken ook een slaperige indruk trouwens. Traag en onzuiver. Barca daarentegen