Champions League
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Champions League 2009-2010
Klopt inderdaad. Bayern is lang zo goed namelijk niet. Ze zitten met heel veel gelijk bij de laatste 8, want Fiorentina had daar gewoon moeten staan. De nummer 10 van Italië.
Bayern krijgt het gigantisch op de broek als ze tegen ManU of Barcelona moeten.
Bayern krijgt het gigantisch op de broek als ze tegen ManU of Barcelona moeten.
- peter
Omdat Fiorentina beter was over twee duels en die goal van Klose was echt meters buitenspel. In Florence kwam Bayern niet verder dan twee, door de wind gedragen, schoten van Robben en vBommel.
Bayern hoefde ook niet in Florence he.. Snap wat je bedoelt maar als de eerste wedstrijd in 1-1 was geeindigd had Bayern anders gespeeld in Florence.
IK GELOOF!!!!!!
Fiorentina scoorde ook een buitenspeldoelpunt.
Ach Peter wilde gewoon zeggen dat de nummer 10 van Italie beter is dan de koploper van Duitsland....
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Yup. Ik vond Fiorentina beter dan Bayern. Bayern wordt nu compleet de hemel ingeschreven, maar verdedigend is het gatenkaas. Die vBuyten en Badstuber zijn niveautje Feyenoord/Heracles. Van Bommel viel ook gigantisch door de mand. Het gevaar komt daar van twee man en als je die uit de wedstrijd speelt, dan heb je een hele makkelijke avond.
Ik vind Bayern ook niet zo boeiend hoor. Maar ik vind het makkelijk om te zeggen dat Fiorentina het verdiende. Want dat is dus niet zo.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Loting kwartfinale:
Lyon - Bordeaux
Bayern - Man United
Arsenal - Barcelona
Inter - CSKA Moskou
Twee recente finales in de herhaling. Redt Louis het ook nog tegen Rooney?
Lyon - Bordeaux
Bayern - Man United
Arsenal - Barcelona
Inter - CSKA Moskou
Twee recente finales in de herhaling. Redt Louis het ook nog tegen Rooney?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Normaal gesproken zou je zeggen dat de weg vrij is voor een herhaling van de finale in 2009. Zou leuk zijn als het anders loopt. Stel dat Bayern stunt tegen Manchester en Arsenal tegen Barcelona, dan krijg je wellicht hele bijzondere finalisten (Bordeaux won in de groepsfase al twee keer van Bayern en Lyon schakelde Real Madrid uit, om maar wat redenen te geven om in een stunt in de halve finale te geloven). Maar goed, in principe ga ik er vanuit dat Manchester en Barcelona het gewoon redden.
Ik ben niet echt onder de indruk van Manchester.... Zie Robben en Ribery nog wel gek doen eigenlijk. Al stelt Bayern ook niet veel voor maar ze zijn wel de underdog.
IK GELOOF!!!!!!
Dat centrum van Bayern tegen Rooney en die voorzetten van Valencia? I don't know, man. Vind Ribéry dit seizoen tot dusver nog verre van geweldig. Topspeler natuurlijk, maar Robben is dit seizoen volgens mij de echte smaakmaker. Maar nogmaals, zou het interessant vinden als we straks opeens Arsenal, Inter, Bordeaux en Bayern in de halve finales krijgen. Voor de Champions League zijn dat op Bayern na unieke halve finalisten.
Ik vind dat dus echt niet interessant. Geef mij Barca maar. En Rooney tja... ik ben benieuwd.
IK GELOOF!!!!!!
Arsenal speelde in 2005/2006 gewoon de CL-finale tegen Barca. 2-1 voor Barca toen.Enganche schreef:Dat centrum van Bayern tegen Rooney en die voorzetten van Valencia? I don't know, man. Vind Ribéry dit seizoen tot dusver nog verre van geweldig. Topspeler natuurlijk, maar Robben is dit seizoen volgens mij de echte smaakmaker. Maar nogmaals, zou het interessant vinden als we straks opeens Arsenal, Inter, Bordeaux en Bayern in de halve finales krijgen. Voor de Champions League zijn dat op Bayern na unieke halve finalisten.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Klopt, maar normaal gesproken komen ze niet voorbij de kwartfinales. Het zou in ieder geval echt weer eens wat anders zijn dan Liverpool, Chelsea, AC Milan, Manchester United en Barcelona.
Eens.Enganche schreef:Klopt, maar normaal gesproken komen ze niet voorbij de kwartfinales. Het zou in ieder geval echt weer eens wat anders zijn dan Liverpool, Chelsea, AC Milan, Manchester United en Barcelona.
Ik heb sowieso het idee dat het Russische voetbal aan de weg timmert. Eerst Zenith met de Uefa Cup-winst, nu CSKA in de kwartfinale.
CSKA heeft de EUFA Cup ook vrij recentelijk nog gewonnen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Klopt.Bertje schreef:CSKA heeft de EUFA Cup ook vrij recentelijk nog gewonnen.

- Jinne
- Site Admin
Vorig jaar ook nog halve finale voor Arsenal. Toen kansloos verloren van Man United. Bayern heeft sinds de winst in 2001 niet meer een halve finale gehaald.Enganche schreef:Klopt, maar normaal gesproken komen ze niet voorbij de kwartfinales. Het zou in ieder geval echt weer eens wat anders zijn dan Liverpool, Chelsea, AC Milan, Manchester United en Barcelona.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Waar ben je benieuwd naar? Geef nou gewoon toe dat Rooney momenteel de beste ter wereld is. Zelfs beter dan Tevez.Rishi schreef:Ik vind dat dus echt niet interessant. Geef mij Barca maar. En Rooney tja... ik ben benieuwd.

Bayern maakt met hun defensie geen schijn van kans. Opmerkelijk trouwens dat het sowieso tegendoelpunten regent bij de Duitse clubs in Europa.
Rooney de beste van de wereld? Nee hoor. Nog lang niet. Rooney mag het laten zien in de topwedstrijden.
Messi is en blijft de nummer 1.
Messi is en blijft de nummer 1.
IK GELOOF!!!!!!
Zo'n vergelijking kan je toch niet maken? Ik vind Messi ook de beste momenteel, maar jet is och een ander type speler dan Rooney.
Messi is trouwens misschien wel de beste aller tijden hoor. Ik vind hem in ieder geval beter dan Maradona, voor zover dat te vergelijken valt.
Messi is trouwens misschien wel de beste aller tijden hoor. Ik vind hem in ieder geval beter dan Maradona, voor zover dat te vergelijken valt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
Moet Messi wel even Argentinie wereldkampioen maken. Pas daarna praten we verder.
Nou, nou...Mr. Ajax schreef:Messi is trouwens misschien wel de beste aller tijden hoor. Ik vind hem in ieder geval beter dan Maradona, voor zover dat te vergelijken valt.
Zulke vergelijkingen zijn sowieso gevaarlijk, maar de beste aller tijden... Een speler als Pelé blonk vele, vele jaren uit. Messi begint eigenlijk pas.
Het stinkt aan alle kanten!
joey schreef:Nou, nou...Mr. Ajax schreef:Messi is trouwens misschien wel de beste aller tijden hoor. Ik vind hem in ieder geval beter dan Maradona, voor zover dat te vergelijken valt.
Zulke vergelijkingen zijn sowieso gevaarlijk, maar de beste aller tijden... Een speler als Pelé blonk vele, vele jaren uit. Messi begint eigenlijk pas.
Pele speelde in een voetbalwereld van meer dan 40 jaar geleden, de verschillen zijn enorm. Verder is Messi inderdaad nog heel jong, maar hij blinkt al wel uit sinds zijn achttiende ofzo...En stapelt prijs op prijs en record op record...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -