Nicolás Lodeiro

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mano

Re: Nicolás Lodeiro

Bericht door Mano » vr feb 19, 2010 9:57 am

Juve Uit. Daar mag hij toch wel meedoen?
We missen dan Suarez, dus kunnen wel een frivole crea-bea gast gebruiken!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr feb 19, 2010 10:22 am

Dat zou inderdaad wel eens kunnen.

Ik vind het overigens prima dat Jol hem rustig brengt. Supporters willen een nieuwe aankoop zo vanuit het vliegtuig het veld op zien lopen maar laat zo'n jongen eerst maar eens wennen aan de nieuwe omgeving en een beetje ingespeeld raken met het elftal. Hij moet op de training laten zien dat hij beter is dan degene die er nu in staat.
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr feb 19, 2010 10:37 am

De vraag is alleen wel even of het dan wel zo nuttig is om deze jongen in januari al te contracteren. Hij wilde per sé weg lees ik telkens en blijkbaar lag de concurrentie op de loer, maar dan nog.

Verder geef ik hem alle ruimte en alle tijd, hoor. Ik had zelf alleen de hand op de knip gehouden, zeker na de berichten van vanmorgen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr feb 19, 2010 10:43 am

Als hij dit half jaar kan gebruiken om ingespeeld te raken met het elftal en om te wennen aan de nieuwe omgeving dan is het misschien zo slecht nog niet. Bovendien was het misschien een gevalletje nu of nooit.

Of je de transfer had moeten wagen in het licht van de financiële situatie kun je je inderdaad afvragen.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » vr feb 19, 2010 10:43 am

Marillion schreef:Hij moet op de training laten zien dat hij beter is dan degene die er nu in staat.
Ik ga ervan uit dat hij véél beter is dan de spelers die we hebben lopen. Anders is deze transfer niet uit te leggen.
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr feb 19, 2010 10:48 am

Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat je het eerst op de training moet laten zien. Dat is ook naar de rest van de groep toe wel handig. Je kunt niet iemand zo vanuit het vliegtuig in de basis zetten.
Nil volentibus arduum

Mano

Bericht door Mano » vr feb 19, 2010 10:59 am

als hij gevaar zou brengen heb je naast Suarez eindelijk is iemand anders die het spel kan openbreken.
Kunnen we goed gebruiken

enne, gezien de transfersom/verwachting moet hij toch beter zijn dan Eriksen?
Waarom Eriksen en geen Lodeiro gister in de 70ste min. ??
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr feb 19, 2010 12:11 pm

Marillion schreef:Als hij dit half jaar kan gebruiken om ingespeeld te raken met het elftal en om te wennen aan de nieuwe omgeving dan is het misschien zo slecht nog niet. Bovendien was het misschien een gevalletje nu of nooit.
Het WK komt er aan, dus met internationals kan een club als Ajax op dit moment moeilijk wachten tot na zo'n groot toernooi.

Mano

Bericht door Mano » ma feb 22, 2010 11:26 am

ik zag wel wat lekkere momenten van em tegen vitesse.
eriksen heeft meer flair op dit moment, speelt ongedwongen.
Maar denk dat Lodeiro ook wel het verschil kan maken. zag een 2tal passjes die waren lekker.

donderdag moet je wat...
word Eriksen maar Lodeiro zal ik ook fun vinden

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 22, 2010 11:32 am

Ik hoop dat Jol afstapt van het systeem met vleugelspelers en gewoon jongens als Lodeiro, Eriksen, Jong en De Zeeuw opstelt die voor een breker spelen. Jongens die diepgaan, een man kunnen passeren en van positie wisselen. Heb bij vlagen een heerlijk Ajax gezien! Donderdag ook al!!
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma feb 22, 2010 12:26 pm

Hoezo heeft niemand het hier over die heerlijke panna in de 16 van Vitesse, waaruit bijna een goal volgde?!
:headbang.gif: :ajaxscarf.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma feb 22, 2010 12:26 pm

Hoezo heeft niemand het hier over die heerlijke panna in de 16 van Vitesse, waaruit bijna een goal volgde?!
:headbang.gif: :ajaxscarf.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma feb 22, 2010 12:31 pm

Ik vond die pass op Rommedahl eigenlijk nog mooier.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 22, 2010 12:47 pm

Die was ook mooi ja. Zette hij Eriksen niet vrij voor de keeper? Die actie in de 16 was geweldig!
IK GELOOF!!!!!!

Mano

Bericht door Mano » ma feb 22, 2010 1:15 pm

panna'tje was heerlijk

Marijn

Bericht door Marijn » ma feb 22, 2010 1:20 pm

Ik vond die pass op Rommedahl ook prachtig. Hele harde bal, maar precies op maat voor Rommedahl.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 22, 2010 1:20 pm

Halve volley.. schitterend inderdaad.
IK GELOOF!!!!!!

Rooie

Bericht door Rooie » vr feb 26, 2010 4:32 pm

Ajaxlife
Jol: ‘Lodeiro moet nog wennen aan het spel’
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 26 FEB 2010
Ajax streed tijdens de wintertransferperiode samen met AZ om de handtekening van Nicolás Lodeiro. Uiteindelijk trok ons aller Ajax aan het langste eind. We hebben de middenvelder nog maar weinig minuten in Ajax 1 zien maken. "Lodeiro is een goede voetballer. Hij heeft echter concurrentie van Siem de Jong en Christian Eriksen. We laten hem invallen om te wennen aan het spel, voor een Zuid-Amerikaan valt dat niet altijd mee," aldus Martin Jol.

Uitvogelen
Ondanks dat Lodeiro is gehaald als basisspeler krijgt hij van Jol alle tijd om te wennen.

"Hij komt het beste tot zijn recht diep tegen de zestien aan, maar je moet af en toe ook omschakelen. Op dit moment zijn we aan het uitvogelen wat het beste werkt. Vergeleken met Eriksen en De Jong is hij een echte tien," aldus onze trainer.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr feb 26, 2010 4:40 pm

Die gaat ons dus bij nader inzien toch geen kampioen maken, haha. Want het klinkt niet alsof Lodeiro binnenkort een basisplaats krijgt.

peter

Bericht door peter » vr feb 26, 2010 4:40 pm

De concurrentie met Siem de Jong en Eriksen aangaan? Even serieus, maar waarom is die jongen dan gehaald? Echt, wat een beleid wordt er weer gemaakt bij Ajax, zeg.

Grappig dat hij Aissati niet noemt, want die is dus echt klaar bij Ajax.

Ronald!

Bericht door Ronald! » vr feb 26, 2010 4:47 pm

Peter schreef:De concurrentie met Siem de Jong en Eriksen aangaan? Even serieus, maar waarom is die jongen dan gehaald? Echt, wat een beleid wordt er weer gemaakt bij Ajax, zeg.
Is er ooit een speler gehaald die niet de concurrentie met andere spelers moest aangaan? Wat een non-argument om te zeggen dat hij dan niet gehaald had moeten worden. Hij legt het voorlopig nog even af tegen de Jong en Eriksen die het de laatste tijd allebei niet onaardig doen. So what. Dat betekent nog niet dat Lodeiro er niets van kan of dat het beleid van Ajax niet klopt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr feb 26, 2010 4:50 pm

joey schreef:Die gaat ons dus bij nader inzien toch geen kampioen maken, haha. Want het klinkt niet alsof Lodeiro binnenkort een basisplaats krijgt.
Dat waren de woorden van Steef en niet van iemand bij Ajax. Eerlijk is eerlijk.

peter

Bericht door peter » vr feb 26, 2010 4:55 pm

Ronald! schreef:
Peter schreef:De concurrentie met Siem de Jong en Eriksen aangaan? Even serieus, maar waarom is die jongen dan gehaald? Echt, wat een beleid wordt er weer gemaakt bij Ajax, zeg.
Is er ooit een speler gehaald die niet de concurrentie met andere spelers moest aangaan? Wat een non-argument om te zeggen dat hij dan niet gehaald had moeten worden. Hij legt het voorlopig nog even af tegen de Jong en Eriksen die het de laatste tijd allebei niet onaardig doen. So what. Dat betekent nog niet dat Lodeiro er niets van kan of dat het beleid van Ajax niet klopt.
Je zit zwaar in de financiële put en je haalt een talentvolle aanvallende middenvelder die voorlopig niet beter is dan Eriksen en Siem de Jong en dat een non-argument noemen? Ik had gehoopt/verwacht dat die Lodeiro een kwaliteitsinjectie van jewelste is. Dan kun je toch potverdomme in deze tijd niet aan komen zetten met het argumen 'ja hij heeft tijd nodig'? Waarom haal je hem dan voor 4 miljoen? Of verwachten we dat Eriksen binnen notime weg is?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr feb 26, 2010 4:59 pm

Ook hele goede spelers moeten zich aanpassen. Zie Zlatan.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr feb 26, 2010 5:11 pm

Jöhnk schreef:Ook hele goede spelers moeten zich aanpassen.
Tegen die tijd staat Eriksen dus op zijn plaats. :confused.gif:

Ziet ernaar uit dat Jol weer een ´uitvinding´ heeft gedaan met Eriksen. En Siem de Jong heeft hij heruitgevonden.

Plaats reactie