Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Wie zou je graag zien komen? Hoe ziet jouw (haalbare) Milan er volgend jaar uit Peter?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Milan heeft verdomd weinig geld en heeft fout gegokt. Als men Pirlo en Gattuso verkocht had, dan had men nog aardig wat geld gehad. Nu is het een lastige klus. Evenals het feit dat ze Gourcuff niet hadden moeten verkopen.
Er moet een nieuwe keeper komen, een degelijke back, nieuw middenveld (Hamsik en Gago bijvoorbeeld) en Dzeko en Rossi erbij. Dat is natuurlijk veel te veel, maar er kan dan ook een heleboel rommel weg. Weg met Huntelaar, Inzaghi, Dida, Jankulovski, Gattuso en Pirlo.
Er moet een nieuwe keeper komen, een degelijke back, nieuw middenveld (Hamsik en Gago bijvoorbeeld) en Dzeko en Rossi erbij. Dat is natuurlijk veel te veel, maar er kan dan ook een heleboel rommel weg. Weg met Huntelaar, Inzaghi, Dida, Jankulovski, Gattuso en Pirlo.
Maar hoeveel wilt de gek betalen voor Inzaghi, Dida enzo?
Ze zouden eigenlijk Pato moeten verkopen voor een miljoen of 70 aan City ofzo... Kun je een hoop leuke en goede spelers van halen. Ik ben benieuwd. Het niveauverschil tussen Milan en Inter is wel zorgwekkend..
Hoop dat Milan ver komt in de CL. Denk wel dat ze Man U aankunnen.
Ze zouden eigenlijk Pato moeten verkopen voor een miljoen of 70 aan City ofzo... Kun je een hoop leuke en goede spelers van halen. Ik ben benieuwd. Het niveauverschil tussen Milan en Inter is wel zorgwekkend..
Hoop dat Milan ver komt in de CL. Denk wel dat ze Man U aankunnen.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Ik verwacht een slachtpartij.
Dat is inderdaad het probleem. Milan had de oude garde moeten verkopen aan Chelsea toen er interesse was. Nu is het gedaan met de pret.

Dat is inderdaad het probleem. Milan had de oude garde moeten verkopen aan Chelsea toen er interesse was. Nu is het gedaan met de pret.
Ik denk dat het wel zal meevallen met die slachtpartij. Ronaldinho, Seedorf, Pato en Borrielo kunnen toch aardig ballen en ik verwacht ook dat ze genoeg ruimte kregen. Ik ben niet onder de indruk van Man U. Al speelden ze goed tegen de kidsclub van Wenger.
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Het wordt een walkover voor Man United. In alle linies is Man United kwalitatief beter en fitter. Internazionale was vorig jaar al een maatje te klein, en AC Milan vind ik minder goed dan hun stadsgenoot.
Ajax!
AC Milan sluit megadeal met Fly Emirates
AC Milan heeft een megadeal gesloten met Fly Emirates. De Arabische vliegmaatschappij is de nieuwe hoofdsponsor van Milan en betaalt de club in vier jaar tijd zestig miljoen euro.
Milan is tot overeenstemming gekomen met Sjeik Ahmed bin Saeed Al Maktoum, hoofd van Fly Emirates. De vliegmaatschappij maakt vier jaar lang vijftien miljoen euro over naar de club van Silvio Berlusconi. Mogelijke bonussen komen daar nog bij als Milan successen behaalt in de Champions League.
Volgens Corriere Dello Sport wil Al Maktoum zich op deze manier voorbereiden op een overname van de club. Zijn investering wil hij gebruiken om later aandelen van AC Milan te kopen. Afgelopen zomer meldde Il Sole 24 al dat Al Maktoum veertig procent van de aandelen wilde kopen bij de financiële holding van Berslusconi: Fininvest.
Deze geruchten werden genegeerd door Milan. Maar dat heeft men er niet van weerhouden om er over door te blijven speculeren. De vijftien miljoen van dit jaar zullen waarschijnlijk gebruikt worden voor de transfermarkt aankomende zomer. De rossoneri zou Edin Dzeko van VfL Wolfsburg over willen nemen.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
- peter
Klaas Jan Oentelaar! Gol! 

En nog één!
- peter
Leuk voor die jongen! Hopelijk heeft hij de smaak een beetje te pakken nu. Niet de minste tegenstander.
Mwah, Udinese stelt weinig voor dit seizoen.Peter schreef:Leuk voor die jongen! Hopelijk heeft hij de smaak een beetje te pakken nu. Niet de minste tegenstander.
Desondanks leuk voor Klaas.
Stel je niet aan Huntelaar was een wereld spits voor Ajax
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Huntelaar scoort toch gewoon ééns per 116 minuten en is daarmee statistisch gezien de beste spits bij AC Milan.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Wat een belachelijke overtreding van Sneijder zeg, mag echt van geluk spreken dat hij geel krijgt.
Roma gaat nog kampioen worden als het zo doorgaat, zijn echt geweldig bezig!
Van Basten: 'Huntelaar kan het niet in zijn eentje'
Klaas-Jan Huntelaar moet bij AC Milan een grotere rol krijgen. Althans dat betoogde zijn vermaarde voorganger Marco van Basten.
Van Basten nam Huntelaar in bescherming na zijn bleke optreden tegen Manchester United. De oud-international pleitte in Gazzetta dello Sport voor meer vertrouwen in de Oranje-spits, die dinsdag na 77 minuten het veld moest ruimen.
'Een speler heeft wedstrijden nodig om vertrouwen te krijgen en zich een onderdeel te voelen van de ploeg. Dat gebeurt vooral in belangrijke wedstrijden tegen sterke tegenstanders', aldus Van Basten. 'Klaas-Jan is een goede spits, maar hij kan niet in zijn eentje voor mirakels zorgen.'
'Ik weet niet waarom hij werd gewisseld', zei Van Basten. 'Filippo Inzaghi is een prima speler maar je mag niet vergeten dat hij binnenkort 37 wordt. Op hem kan je geen toekomst bouwen. Klaas-Jan is tien jaar jonger. Ook al maakt hij fouten, ik had hem laten staan.'
Blij met de punten ...
Inter-Sampdoria 0-0
Roma staat alweer op voorsprong tegen Catania, dus normaal gesproken komen ze vandaag op 5 punten. Over een paar weken is het Roma-Inter, dus die strijd is weer helemaal open.
Roma staat alweer op voorsprong tegen Catania, dus normaal gesproken komen ze vandaag op 5 punten. Over een paar weken is het Roma-Inter, dus die strijd is weer helemaal open.
-
Sampdoria speelde trouwens een helft lang met 2 man meer.... En dan niet winnen.... Inter is een walgelijke ploeg. Mourinho maakt zoveel theater... Echt... ik had zin om Inter te volgen met Sneijder etc etc.. maar het is echt een schijtploeg. Sneijder past zich moeiteloos an dat niveau aan.
Whitey on the moon.
- Jinne
- Site Admin
KJH met een treffer tegen een goede ploeg deze keer. De 1-1 tegen Fiorentina:
http://www.youtube.com/watch?v=AJ2tMTp9q4M
Pato scoorde in blessuretijd nog de 1-2.
http://www.youtube.com/watch?v=AJ2tMTp9q4M
Pato scoorde in blessuretijd nog de 1-2.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Fiorentina is ook maar een middenmotor dit jaar.
AC Milan weet niet te profiteren van de misstap van Inter. Duur puntenverlies weer, zeg.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09