PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Waarom zou je een bewezen succesformule niet opnieuw proberen hè?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Een man van in de 80 met een round the world ticket ´s werelds favella´s en ghetto´s insturen, Doc.
Parkeerterreinen Schuiven Veel loopt nog steeds aan de hand van Hiddink. Rutten voert diens ideeen uit.
Eens kijken wat Hiddink doet wanneer Rutten zoals bij S04 de kluts kwijtraakt na een paar mindere resultaten.

Parkeerterreinen Schuiven Veel loopt nog steeds aan de hand van Hiddink. Rutten voert diens ideeen uit.
Eens kijken wat Hiddink doet wanneer Rutten zoals bij S04 de kluts kwijtraakt na een paar mindere resultaten.
Omdat het geen zin heeft om het verleden te herhalen. Daar weten wij Ajacieden alles van.Harm schreef:Waarom zou je een bewezen succesformule niet opnieuw proberen hè?
Het stinkt aan alle kanten!
Ik heb het niet zozeer over Van der Zee en De Visser. Maar over de structuur van de organisatie en het elftal.
Maar ik heb het er wel over. Wat moet je met die mensen? Een afgeleefde scout en een scout die bij de concurrentie zit. Erg inventief komt het niet over.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Ik denk dat ze via De Visser weer gebruik willen maken van de Chelsea connectie. Normaliter had een speler als Stoch natuurlijk gewoon bij PSV gezeten (hoewel dat ten koste zou zijn gegaan van Dszudszak en/ of Lazovic).
En om z'n netwerk. Nu hebben ze geloof ik een rookie van 26 die nog een netwerk moet opbouwen.
Wat heeft het PSV dan gebracht. Ja, Alex, maar verder ook een stoet dure 'talenten' van Piet.
Chelsea moet tegenwoordig trouwens op de centen passen.
Chelsea moet tegenwoordig trouwens op de centen passen.
Klopt. Z'n trackrecord is ondermaats. Z'n grootste vondst was Gomes. Maar PSV heeft ook op aanraden van hem tientallen miljoen verbrast aan talenten die nimmer in het eerste speelde. Dit artikel legt dat haarfijn uit.
Het gaat ook om de begeleiding om zo een speler heen he. De Visser is alleen een scout.
IK GELOOF!!!!!!
De Visser is een zwetsneus. Echt, die kerel kost meer geld dan hij oplevert. Ik juich het dan ook toe als hij terugkeert bij PSV.
Alsof hij het verschil maakt. Iedere aap kan in principe scouten. Zo'n Balasz was ook al door Ajax en legio andere clubs bekeken. Het gaat er om dat je de mensen in huis hebt die zo'n speler uiteindelijk binnenhalen, en De Visser heeft genoeg contacten die dat (mede) mogelijk maken.
Same here. Die man is doodziek en half dement. Die zal meer scouten in zieken- en verpleeghuizen dan bij voetbalwedstrijden.joey schreef:De Visser is een zwetsneus. Echt, die kerel kost meer geld dan hij oplevert. Ik juich het dan ook toe als hij terugkeert bij PSV.
voetbalprimeur.nl'PSV ziet ook Van Geel wel zitten'
Martin van Geel is bij PSV één van de kandidaten om de vacature van technisch directeur in te vullen. Dat meldt het doorgaans betrouwbare De Limburger zaterdag.
In Kerkrade werkt de directeur voetbalzaken onder financieel moeilijke omstandigheden. Daarbij zijn ook de sportieve prestaties niet om over naar huis te schrijven. Nadat er tussen 2003 en 2008 steevast een klassering in de top-tien werd behaald, ontsnapte de club vorig jaar nipt aan degradatie. Momenteel staat Roda dertiende.
De naam van Van Geel is volgens het regionale dagblad inmiddels in Eindhoven gevallen. Ook Hans Nijland (FC Groningen) en Marcel Brands (AZ) zijn bij de Brabantse club in beeld om het nieuwe beleid van PSV een gezicht te geven. Nu Jan Reker te kennen heeft gegeven na dit seizoen te vertrekken, valt de functie van algemeen directeur weg. De club is wel op zoek naar een persoon met veel voetbaltechnische bagage.
ik geloof er niet zoveel van, maar dat terzijde.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Kunnen ze later ook Adriaanse halen, hehe. Die past daar ook heel goed.
Enthousiaste reacties op PN:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/21 ... man%27.php

Enthousiaste reacties op PN:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/21 ... man%27.php

De succesformule Van Geel zou bij PSV herhaald mogen worden. Prima idee.Harm schreef:Waarom zou je een bewezen succesformule niet opnieuw proberen hè?

Kuffour staat al te trappelen van ongeduld!
Je kan veel zeggen van die man, maar verkopen kan hij wel 

-
Jeetje.. PSV die Van Geel wil? Een club met een toch wel befaamde scouting gaat achter zo'n hete lucht verkoper aan.... Voor Ajax zou dat geweldig nieuws zijn.
Whitey on the moon.
Moet er wel wat te verkopen zijn. De clubs die het geld hebben laten Eindhovuh al jaren links liggen.Harm schreef:Je kan veel zeggen van die man, maar verkopen kan hij wel
Niettemin hoop ik van ganser harte dat de uitstekende verkoper Van Geel die baan krijgt. Als ie geen speler weet te verpatsen om zwarte cijfers te kunnen schrijven, is er misschien nog wel een parkeerterreintje te vinden om in de verkoop te gooien!!
wimpey schreef:Moet er wel wat te verkopen zijn. De clubs die het geld hebben laten Eindhovuh al jaren links liggen.
Wie weet gaat dat veranderen:
http://www.marca.com/2010/01/03/futbol/ ... 44117.html
Zou mooi zijn. Afellay vervangen ze niet zomaar.

PSV zet Nilis in om speler te halen
PSV heeft een geheim wapen ingezet bij het binnenhalen van Maxime Lestienne. Niemand minder dan scout van de Eindhovenaren Luc Nilis bezocht het zeventienjarige talent om hem over te halen voor PSV te kiezen. Lestienne zit zonder club sinds zijn werkgever Excelsior Moeskroen failliet ging.
De Belg staat ook in de belangstelling van topclubs in zijn vaderland, Anderlecht en Club Brugge, en zegt zijn keuze binnen afzienbare tijd te willen maken. ,,Ik wil snel beslissen om de voorbereiding met mijn nieuwe club normaal te kunnen starten", aldus de scholier tegenover Het Nieuwsblad.
Blij met de punten ...
Affelay heeft in al die jaren PSV europees nog niets gepresteerd. Staat geloof ik nog altijd op 0 goals. Kan me niet voorstellen dat Barca hem wil hebben.joey schreef: Zou mooi zijn. Afellay vervangen ze niet zomaar.
- Ajaciedjuh
Daarnaast is hij veel te veel geblesseerd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."